acer14-nek!
Helló! Most vettem észre, hogy te is Szigetszentmiklósi vagy. Valamikor összeröffenhetnénk dumcsizni.
Most vettem egy régi R1-est. Lekerülnek róla a lámpák, meg a fölösleges dolgok, szeptemberben mehetünk pályázni.
Ha valaki magára ismer a képen, kecskemét gokart pálya 27.e hétfő, akkor szoljon, haverom rola is csinált egy rakás képet, ha kell mailon át tudom küldeni!
46ezer km javareszt palyan es a 2. fekbetet szett persze :) Kb 250-300 kor alatt kopik el egy utcai betet ami palyan is jo. Ez max 1200km :) A lanc az lehet. 525ost hasznalok, ami birja nekem is jol. Bar en nagyon ovatosan huzom a gazt :)
OK de azért tegyünk különbséget aközött hogy versenycélra volt használva, vagy csak pályázgattak vele. Az utóbi valóban nam veszi igánybe a vasat. Versenycélú motorokat 6 éve szerelek, valamelyest tisztában vagyok azzal amit írok. Persze attólmég vehetsz amit szeretmél!
Az R6 klubban is van egy gép (a Pistié) én sem hittem el, a kinézete alapján, hogy 46 ekm van benne, és ennek a nagy részét pályán kapta a gép, és mindössze a 2. lánc és fékbetét szettet használja (persze gyárit)!
Köszi szépen. De ha a pályagépnek ki van hajtva a lelke akkor egy streetfighter-nek? azt meg föleg nem vennék. Vesz valaki streetfighter-t utcai motorozás céljából?
Nem feltétlenül. A Balagge már legalább 50 pályanapon volt plussz még belerakott 45000km-ert a 600-as gixxerébe és nincsen semmi baja. Ha nincs szupersport szinten tunningolva és megvolt a gyakori olajcsere akkor a blokknak nincs baja.
Ne szálj bele pályamotorba, mert agyon vannak szerelgetve, a blokk hamar elfogy és az alacsonyabb sebességi fokozatok boztos kopottak. Amelyik pályagép eladó annak ki van a lelke!
Tényleg úgy tudom hogy pályamotorként vette. Volt egyszer vagyis többször ilyen szolnoki napok ahol voltak eladó motorok 0km-esek és volt közte pályagép, utcai vas, chopper, nagyrobogó, streetfighter gépek így kiállítva.
Bocsi csak a kifejezésen nevettem, eddig nem ismertem ezt a szinonímát! Ha ujjonan vette, akkor az összes gyári cucca is meg kell, hogy legyen, hogy vissza lehessen alakítani pályáról utcaira! Nem?
Hát nem tudom... biztos nem lopott a motor mert a gazdája igen-igen jó módú és nem kell neki lopnia ahoz hogy motorja legyen. Nincs forgalomban mert csak a pályán használta és oda is kocsival viszi, mert félti. Szerintem azért adja ilyen olcsón mert hát forgalomban, este nem igazán lehet menni vele. (lámpahiány miatt), de nem tudom.
Nekem gyanusan olcsó az a 750en, mielőtt bárki megveszi előtte nézzen utána nem lopott-e véletlenül. Persze nem akarok gyanusítgatni, de egy 2 éves motor amivel alig mentek nem ennyibe kerülne normál esetben. Attól hogy nincs forgalomba még legalább 1.2 milliót ér ha tényleg nincs semmi baja. Szal csak óvatosan!
Helló! Most vettem észre, hogy te is Szigetszentmiklósi vagy. Valamikor összeröffenhetnénk dumcsizni.
Most vettem egy régi R1-est. Lekerülnek róla a lámpák, meg a fölösleges dolgok, szeptemberben mehetünk pályázni.
Én voltam kint hétfőn.
Ha eltudnád küldeni a képeket az jó lenne!
email: sanyi8787@freemail.hu
Ha valaki magára ismer a képen, kecskemét gokart pálya 27.e hétfő, akkor szoljon, haverom rola is csinált egy rakás képet, ha kell mailon át tudom küldeni!
A tiedre gondoltam. Tényleg jó. Te amikor megvetted, nem volt túl extrém?
Az én motorom szinére gondolsz? Ha igen, akkó köszi! Ha nem, bocsi!
egyre érdekesebb ez a pályamotor sztori, kiváncsian várom a végét.