Igen, szoktam E. ringezni, mert bejáratós a verdám, aztán ott lehet csak úgy körözök. Többre úgysem való. Nekem oda túl erős a motorom, ha gondolod, egyszer összefuthatnánk lent. pappjozsef1@invitel.hu
Nekem nagyon teszett a video! Jókis csata volt a Gixerrel, nekem úgy tünt mintha erősebb lett volna a motorja, mert egyenesbe nem bírtál vele. Nem baj majd leglözelebb meglesz.
ha érdekel benneteket, feltettem egy onboard felvételt az egyik P ringes (Phőnix) versenyről.. nem egy motogp, de talán valamennyire élvezhető.. tudom tudom.. van még hová fejlődni, de nem is azért raktam fel hogy villantsak.. :)
Nem izgatnak a teszt eredmények, mint már mondtam, és osztom a véleményedet arról amket írtál. Én meg vagyok elégedve vele teljesen, voltak hibái elismerem, de azokat már orvosoltuk
tudnál adni egy e-mail címet?
Köszi a dicséretet, full széria mocival (főleg ha karcmentes) az ember azért óvatos...a Mecsek azért jó tanulópálya...a felköltözésen már én is gondolkodtam, de a családom nem ezen az állásponton van...
Igen! Minden menetben megelőztelek Titeket! Egyébként szerintem kifejezetten jól mentetek. Mondta a haver, hogy Te akkor voltál elősször. Költözz el Mogyoródra!
Valóban, emlékszem rád! Igen az R6Klub-ból 1 rutinosabb haver vezetett fel a pályán, hogy ne pocsékoljam a "drága" időmet tanulásra... Te is a lassúba mentél? Mert akkor el is mentél mellettem, nem? Nekem sajna min. 250 km-re van az első vmire való pálya...
Akkor mi találkoztunk nem? Egy másik R6-os fazonnal voltál együtt igaz? Én voltam a 750-es gixxerrel, találkoztunk a kúton is. Jövök mind a két nap ha minden jól megy. .
Annak a guminak nagy előnye, hogy hidegen is tapad, ellentétbeb a pálya gumikkal. Anyira sosem fog tapadni mint egy meleg pálya keverék, de ha nem hajtod a vasat nagyon feszesen, sosem szembesülsz a dologgal, kifog szolgálni!
LX