Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem:) seszty-nek szántam a hozzászólásom.
szép a géped halla:) fordítva is mentél már rajta? elég érdeke volt szerintem, de tetszett(most mentem először fordítva) több ismerős, csak a helyszínen tudta meg hogy fordított verseny lesz és elment haza
Szia Balu!
Nem vágom! engem kérdeztél? Ha igen, hát én most értesültem tőletek hogy volt. Bosszús is vagyok, egyik kedvenc pályám.
Hááát....... elég karcsúan menne az a moci, ha rá lehetne rakni!
Egy ilyen gumihoz felni szélesség is kell ám!
Én nem raknám fel. Max. utcai gumit a gyári méretben......
Csáó !
Egy 50 cc-s cross motorhoz akarok egy 17 colos alu. felnit és arra egy 160/55-ös gumit. Megéri felrakni a mocira vagy nagyon visszafogja a teljesítményt? Supermoto-t akarok csinálni. Nem akarok versenyezni, csak az úton járni vele. Segítsetek Please
Nem tudjátok mikor lesz a Hungaroringen a következő ingyenes nap?
Szeva!

Köszi a segitséget,meg foglak keresni mindenképpen!Sajnos csak szeptember után vagyok kicsiny hazánkban,remélem egy-két pályanapot még elkapok a tél elött!
Szija
nem ehez a hozzászóláshoz tartozik...
Te ma voltál P.ringen ugye!?
Helló pályázók
Na kinek , hogy tetszett a mai pannonia!?
elég érdekes olt ez a fordítva menet.
A fotóidat látva, valóban szeretsz pályázni, ezért úgy gondolom, valóban érdemes egy jó beálítás után nézned. A futómű kérdés nem egyszerű dolog, terjedelmes téma. Ha van rá igény a fórumon, lehet erről szélesebb körűen is beszélni. Első körben azt tanácsolnám, hogy a futómű csak egy pontjába nem érdemes belepiszkálni, mindent csak arányosan, és százalékosan szabad állítani. Nézd meg a rugóelőfeszítés illetve húzó-nyomófokozati csilapítás teljes szabájozhatósági tartományát, keresd meg a gyári adatokat, és keményíts mindenen 20%-ot. Megjegyzem az igazi a sújodhozvaló állítás volna, amit a hátsó rugóelőfeszítéssel kell kezdeni. Vagy keress meg a pályán, és megcsinálom neked szívesen, max egy üdítő.
Ezt valaki meg tudja mondani miért rakta ki a hozzászólást olvashatatlanul a fórum? Na mindegy, nekiugrok megint az írásnak.
Szeva Gizi!
A fotóidat látva, valószínűsítem hogy szereted a pályákat látogatni, azért valóban érdemes gondolkodnod egy jó baállításon. A futómű kérdés nem egyszerű dolog, ha van igény erre a fórumon, lehet ezzel b�vebben is foglalkozni. Els� körben azt javasolnám neked, hogy egy keréken valahova belecsavarni nem szabad, ha állítasz valamin, mindent arányosan tekerj utána. �ltalában 20%-ot szoktam keményíteni pályára, ha utcán is használva van a verda. Jobban feltekerni azért nem érdemes, mert az utcai útegyenetlenségeket nem képes lekövetni a futómű és egy leveg�ben lév� kerék, nem man�verezhet�. Nézd meg a rugóel�feszítések, illetve húzó-nyomófokozati csilapítások szabályozhatósági tartományát, keresd meg a gyári adatokat, számold ki hány fordulat vagy klikk a 20%, és elejébe hátuljéba mindennel ugyan azt az arányt követd. Megjegyzem, pályán, fontos szempont a sújod, amihez ha beakarod állítani a vasat, a hátsó rugóel�feszítéssel kell kezdened. Vagy megtelálsz a páján, és megcsináljuk.
Köszönöm szépen a lehetőséget, szerintem élni fogok vele!

Előre is köszi a segítséget!
Szeva!
Semmi extra,csak ha esetleg tudnál valami beállitást,mondjuk a h.ringre!?Vagy valami indulási alapot?
Mond, remélem tudok segíteni.
Helló mi!?

Ducati Monster S4R futómű?
Sziasztok! Ha valakinek futómű állítási gondja vagy kérdése van, kérdezzen, segítek szivesen.
Szia Gyalu!
Ha kint vagy a pályán, keress egy narancs-ezüst k5 1000-rest, 14-es rajtszámmal. Még járatós a vas, úgysem sietek vele nagyon, szivesen segítek, ha még nem találtál valakit. Egyébként van egy jó trükk. Bosszantó, de hatásos! Áljatok össze hárman négyen, (lassúk) Kövessétek egymást. Ha rátok esik valami nagymenő, látja hogy nem tud beszúrni, mint amikor egyedül szédelegsz a pályán, mert ahoz túl sokan vagytok. A kezdő leg nagyobb félelme nem az, hogy túl lassú, hanem hogy valaki seggbe veri hátulról. Ezért mindenki fóbiásan a tükröt bámulja. Tudd hogy ugyan annyit fizettél a pályáért mint a gyorsabbak. Ugyan annyi jogod is van lassan használni. Ne féltsd a gyorsakat. Azok neg tudják oldani a saját problémájukat. Motorozz egy jót.
Szia!
Tudnál a sárga DRZ-röl feltenni még 1 pár képet. Ha kérhetem azt ahol fekete börruhában ülnek rajta. Mert az lennék én. Ő a haverom a motorommal!
Köszi: Lala
Csak azért nem ajánlottam fel, hogy gyere és segítek, mert magam sem vagyok nagy penge még a pályán, csupán 3 ilyen esten motoroztam még csak én is. De ha nem találsz magad mellé senkit, akkor is gyere ki, legalább megnézheted az egész hangulatát. Meg körbemehetsz a szervízúton, nézelődhetsz kedvedre.
Lesz még egy pályaestünk vmikor szeptemberben is.
Okés ;)
Ne sokat tétovázz, mert hamar betelhet a lista.
badzoli: Köszi a jótanácsot! Pár hozzászólással lentebb már megkaptam a linket. Ezen írást már korábban is olvastam. Mielött kimentem az első nyílt napra elég sokat olvasgattam a dolgok után.

A www.motorosok.hu oldalon megtaláltam a jelentkezési lapot és a hozzátartozó részleteket is. Próbálok valakit magam mellé beszervezni, ezért nem jelentkeztem még!
A MERSZ Sportegyesület pályaestjeire a motorosok.hu megfelelő fórumában tudsz feliratkozni, infókat is ott találsz a pályaestekről (következő augusztus 15, 18óra, Hring) és ha komolyabban rákészülnél fejben, akkor javaslom a FélSvéd írását a kezdő pályázók számára.
Végig olvastam amit írtál. Kellemes kis iromány. Sok okos gondolatta.

A keréknyomásról már olvastam itt a forumon, hogy sokkal kisebb nyomáson használják a rutinos pályázók. Ha legközelebb kijutok a pályára tutti kipróbálom!

A MERSZ motoros estékről meg nem hallottam eddig, de nagyon jónak tünik. Tuttira be is nevezek valamelyikre!

Mikor elöször voltam akkor volt egy gyorstalpaló oktatás de az nagy segítség lenne ha valami rutinos emberke után tudna az ember fia pár kört robogni:)