Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

igen, koszonom, minden infot megkoszonok, hogy a legjobban tudjak donteni.

egyebkent amit eddig talatam ujak kozott es a legjobb volt ar/ertekben:


mindketto 130+afa korul van
Szia!
A volt munkahelymen az ipari parkban volt egy cég vadi új után futókat árul.
Ha érdekel utána nézek az elérehtőségeinek.
Sziasztok,

motor palyara hurcolasahoz gondolkodom utanfuton, tudtok segiteni a temaban?
(hol erdemes venni, ha van valakinek elado, ajanlatok is erdekelnek, hasznalt is. Lehetoleg ketto motor ferjen fel ra...)

Amit eddig talaltam, a hasznaltauto.hu - n az utanfutok kozott az jonak tunt, de nem ragaszkodok a vadi ujhoz, csak legyen rajta forgalmi, es megbizhatoan lehessen vele motort cuccolni.

ha valaki privatban akar ajanlani, az emial cimem megtalalhato a nevemre kattintva.

koszi
N.
Köszi a tanácsokat.
Egyenlőre még csak az ötletekre voltam kíváncsi, szóval még csak elméletí síkon van ez a motor csere, még egy utolsó lehetőséget adtam a gixernek, ma kerül vissza hozzám a karburátor ...most jónak kell már lennie. de ha nem...akkor csere lesz.
igen van egy Hím, és pont ráhárul szerencsétlenre a motor problémám sokszor, mikor épp elég intézni valója van a saját versenymotorjával.
Az RS125-sel szimpatizálok egyenlőre, úgyis akartam menni az Aprilias pályaoktatásra (humok)....olyan 2000-hez közeli évjárat kéne talán, azzal még nem lehet annyi baj gondolom.
Van egy RGV 250 SP-m, 94-es, száraz kuplungos, hosszú váltó... A legtutibb pályára. De amúgy rendszámos, műszakis. 420E
Szisz!

Szerintem van a környezetedben egy Hím aki tudja mi kell neked.
A helyedben nem sokat variálnék,CBR,YZF,GSX-R 600.Talán a CBR lenne a legtutibb.
Arról leér a lábad.
De ha nem vagy biztos magadban és úgy érzed totál béna vagy akkor vegyél egy ETZ-t és azzal tanulj.
Ha azt odavered,mit számít.
Mondjuk én nem vagyok híve az utóbbinak,inkább mindjárt a legnagyobb és azzal finoman lépésről-lépésre.
Csongi!

Nem tudod,h vannak e fent vhol képek? Én nem találtam sehol
Vedd meg a futurámat.

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=74691
Szia gyu-la! Ha esetleg akadna valami használható, elküldenéd nekem? Sajnos úgy néz ki, az idén már nem készül több fotó a "dobozosról".
Pontosan. Rajtam volt fekete-fehér spyke. Meg festetlen foltozott pályaidom
Akkor sztem láttalak titeket. Vagy neked vagy ahverodnak cordura ruhája van. Vmelyikőtöknek meg bőr
Na ezt megaszontam
Voltam egy RS-es haverommal.
Csongi!

Obb Nyílt napon nem voltál a ringen? (jún 30 asszem..vagy 28)
Jah és megsúgom h egy majdnem széria RS-el Juhász Dávid 17-et ment a hringen (by mito7gang)
Tavasszal adtam el a VFR 400-at
arról beszélünk, hogy 16 éves vagy és csak az RS-ről tudsz tapasztalatot mondani (de arról sem régieket), míg az itt jelenlévők egy picivel több motoron ültek már és több motort használtak pályán.
Emellett én is az RS mellett voksoltam.
kisebbre?lóerőben ugyan annyi
Nem tudom milyen kisebbről beszéltek amikor egy 25ös 2t majdnem ott van mint a 250-es gixer. És a 400as kawa nem fogja annyira toleráni pályán a hibát mint egy 25ös.
azt csinálom egész nap.
Naaa inkább igyál valamit
Őszintén szólva valóban nem szívesen cserélném kisebbre..ez sem egy túl dinamikus motor, de mivel kezdő vagyok, igyekszem a tapasztaltak tanácsát megfogadni..600-st meg soknak tartanám még..szóval arra gondoltam a 250-400 körül kéne valamit találni..
én nem motoroztam az uccsó vasárnapi ring óta, mert szenvedés ebben a melegben.
jól van nyertetek. Támadnak az értelmező szótárok...!
RS125 az jó, de csak kis pályákra, a nagyokon elfogy.
pályázni 600-as a legjobb, de az neki túl sok lenne sztem, mert azt vettem ki, hogy még kezdő.
ZXR400, GSXR400 meg ezek jópofa motorok, de mind régi ezért csak a baj lesz vele,
így marad egy fiatalabb RS125, ahonnan majd átléphetsz a 600ra.
próbált
Igen, pontosan erre