Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebben a hőségben nem irigylem most.
bye.
persze, lehet menni 120 percet is, de próbálj meg a határon motorozni és a legtöbbet kihozni magadból és a gépből ennyi időn keresztül, sztem nem lehet, mert fizikailag is és mentálisan is elfáradsz - ebben a hőségben meg főleg. és nem is túl egészséges víz nélkül. De lehet csak én vagyok a béna és 0 az állóképességem...!
A csajos motorozás alatt, meg kb 5-en kóricáltak a pályán, mert az külön díjas volt és ár/érték arányban nem a legjobb... Bár ha a kereslet határozza meg az árat, akkor az erősen konvergálni fog a zérushoz, ergo lehet h nem sűrűn lesz ilyen. A páros motorozásnak se látom sok értelmét, az ilyen programokat inkább az importőrök/márkák nyílt napjaira kellene tenni, nem a pályázóktól elvenni az időt...!

De lehet h nem és minden így van jól, nem tudom ez csak az én véleményem.
Nah... lépek aludni, mert holnap 12 órában megint motorozni kell.....sz@r az élet , , Sziasztok!
Én multkor elsőre 50 percet mentem egyfolytában és élvezetem csak fostam, hogy "elmelegszik" a gumim és megcsúszok ezért jöttem le. Utólag belegondolva kár volt, mert 15 perc tankolásos pihenés után mikor visszamentem állandóan esett kelt valaki és elég lerövidültek a futamok, meg beszúrták a csajokat külön. Ami baromság, mert 1-2 csaj jobban megy mint pár fickó....ezért teljesen feleseleges megbontani.....szerintem + hátrányos megkülönböztetés, mert ők jöhettek velünk mi meg nem mehettünk velük
poén lenne.kijösz a boxutcából egy-kettő-három-négy-öt-hat 10000nél megáll a csuklód és hatosba végig 90nnel aztán a boxban agyonvernének hogy mi a """-ért b""szuk el a többiek idejét
ez csak az utolsó gondolatod miatt köcsögség sztem.
a két órás motorozás nem annyira szép ha 70-en vannak a pályán a max elviselhető 40 körüli helyett, és 25 percet állsz a box kijáratban, hogy felmehess - mondjuk olyanok miatt, akik ügyeskednek a matricákkal...
Emellett megnézem, hogy az átlag vasárnapi motorozó mikor tud menni 2 órát egyfolytában, aki azt mondja, hogy lenyomja az hazudik...!
Nem rossz ötlet két részre bontani, a pálya telítettségének megakadályozása és a koncentráció hiányából adódó balesetek maitt. ha megnézed az eddigi vasárnapi etapokat, mindig az utolsó fél órában állt a legtöbbet a móka a balesetek miatt. MErt már mindenki fáradt. Saját példámon tudom, hogy a 4X20 percekben a 2. és a 3. etapban megyek a legjobbat, a 4.-ben pedig már fáradok, ez az időkből látszik. És ez csak 80 perc, 20 perces szünetekkel, nem egyfolytában 120 perc.
ok. lesznek a tetőn mesterlövészek.....aki lassú lelövik.....
Akkor légyszi szervezz egy tüzér futamot is!
Szerintem szervezzük meg mi felváltva leszünk a toronyban is jó
Oké köszönöm!
Na akkor holnap nem lesz pályanap a ringen?
nem még. nem tudtam ma beszélni a HR-el.
szólok amint van vmi.
Ok. Ebben egyetértünk, szar a szervezés Úgy hallottam a legutóbbi nagy vasárnap esti 3x20 percre volt korlátozódva 9000 pénzért......ez is köcsögség szerintem.....főlleg ha odabattyogsz 100 km-ről és előtte nem hirdették meg, hogy így lesz...
Hy!
Tudsz már küldeni nekem vmit?
persze.
de ez a pálya üzemeltetőinek a felelőssége, hogy a pályabeosztást úgy oldják meg, h a hasonló kvalitású egyének menjenek együtt, ne így mint most. Ez nincs megoldva, ezért lehet ilyen példa, hogy a gyors csoportban vki 140-el megy, meg a lassúban, pályaidomos gépekkel szikráztatják az aszfaltot. Szervezés kérdése az egész.
ez eddig nem derült ki.
ebben lehet h igazad van. De mondom a mi esetünkben olyan tempót ment a cimbora, hogy tudtunk együtt menni. Sokat motoroztunk együtt utcán, tudta, hogy mit tudok menni. Ha meg megérkeztem rá, akkor gyorsított a tempón, ha lemaradtam lassított. Ennyire egyszerű.
én voltam a felvezető...remélem így érted már
Persze Zema van benne igazság, egyértelmű, hogy jobb ha tapasztaltabbakkal mész a pályán és az ideális íven haladnak előtted és nem lefékeznek....De nincs "tapasztaltak jöhetnek csak ringezni" szabály.....az megy a pályán aki fizet érte. Így számolni kell a "bénákkal" is és nem csak az ő felelőssége, hogy ne essetek el hanem a gyorsaké is. Persze hozzáteszem, hogy szerintem
és az miért jó ha jön utánad?
ne utánad menjen, hanem előtted, mert akkor látod az ő íveit, technikáját, féktávjait. Neki kell figyelnie, hogy ne húzzon el előled.
pohi,
igaz DE:
te is tudod, hogy az hogy egyszerűen megelőzöm az nem így van. A legtöbb esetben igen, de van amikor nem. Jobban szeretek nálam gyorsabbakkal motorozni, mert kiszámíthatók, nem mint a kezdők, akik tudnak olyan mutatványt előadni, amire nem számítasz és mivel nem robot vagy nem tudsz rá reagálni a másodperc tizedrésze alatt.
nem én hívtam nekem mondták...(hogy menjek elöl jön utánam)
Olyat kell hívni, akit ismersz bazz és tudod, hogy megy előtted. Nem vki ismeretlent leszólítani a bokszban. Nálunk ez nem volt kérdés, mivel barátom volt az illető és "rámszánta a napját" anak érdekében, hogy ma már jókat kergetőzhessünk.
Szevasztok!

Csak, hogy én is bele Vaúúú..... Nagy hiba, hogy felengednek embereket a pályára úgy, hogy minimum egy kis lapocskán átadnák neki a szabályokat amit 5 perc alatt át tudna olvasn0i (Én 4. szer voltam eddig, de csak úgy ismertem meg a szabályok egy részét, hogy elmondták ismerősök). Az, hogy lassan megy valaki nem lehet gond mert megelőzöd és kész. Olyan nincs, hogy másra figyeltem, órát néztem stb. A ringen mindenki fokozottan koncentrál szerintem. Volt, hogy én is mentem 150-el a célegyenesben, (pl:a legutóbb mikor a térgelgetés művészetét próbáltam elsajátítani és nem a köridővel foglalkoztam, hanem csak a kanyarokkal) lehúzódtam nagyobb sebességgel valamelyik szélére és úgy gurultam, szerintem senkit nem zavartam vele. Lehet, hogy régen jártok pályára sokszor kijuttok, mi nem, mert nem engedik az anyagi lehetőségeink. Lassabban megy a fejlődés. De gondolom ti sem úgy születtetek, hogy 200-al lapon vettétek a kanyart térdelve. Ti nektek is volt 1.-ső pályanapotok, mikor bénán csodálkozva mentetek végig a nagy hatalmas HUNGARORINGEN

Egyébként az sem normális, mikor valaki, csak azért, hogy 1 mp.-el jobb időt menjen leszorít az ideális ívről és kb 5 km/h-val előz meg úgy, hogy én azért lassultam le, mert a rázókőre szorultam ki....

A lényeg, hogy Dr.Agy barátom szeretne gyorsabb lenni és szeretne biztonságosabban, stabilabban menni a ringen, hogy ne tartson fel titeket

Szevasztok!
mert hiába hívod az illetőt meg mondja hogy megyek mögötted ha baszik jönni akkor nem tudsz mit csinálni...és ilyenkor nem feltétlen a felvezetőben van a hiba
miért is nem?
hát nem, mert az, hogy először voltam pályán nem jelenti azt, hogy motorozni sem tudok és ott tanultam meg. Nem a Hringen tanultam meg motorozni, utcán tettem le először a térdem, 20 éve motorozom, az ellenkormányzást, érintési pontokat, féktávokat, kiülést, a féktávokon való elpattogást, megcsúszást, a motorom viselkedését, a kerekek megcsúszását és azoknak korrekcióit nem ott tanultam meg. Az első pályanapon legalább annyit előztem, mint ahányan előztek. (és most nem a Fazerekre, meg ilyenekre gondolok) Az első 20 percem volt a fura, míg megismertem a pályát. A gondjaim abból adódtak, hogy minden kanyarra túl korán kezdtem el fékezni - mert nem ismertem a vonalvezetést. De ezen segített sokat a tapasztalt cimbora.