Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

télleg volt valaki közülletek innen kakucsringen?600assal vagy 1000ressel?ha igen,az illető leírná hogy ő hanyadikban megy végig?köci
nyugalom. itt a fekete gixxeres csóka (nemtomki).
csináltunk kb. 1300 képet június 28.-án. ha valakit érdekel, akkor jelentkezzen.
ugrottam már át ott motort, úgyhogy vágom...
jah értem azé ovatosan lepencén is előfordulhat hogy olyan uton ahol te 180nal térdelsz egy tzr battyog 100zal
marad az utcai huligánkodás is, de rákaptam nagyon a pályára.
az r1 mellé ha minden összejön akkor 1-2 hónapon belül meglesz egy jelenleg sérült 600RR07 (amivel a cimbora esett a ringen a múltkor) és akkor az lesz kinevezve pályagépnek.
lepencéről átnyergelsz pályázásra, vagy mind a kettő marad?pályaidomon nem gondolkozol?
az a fekete gixis nagyon keményen tolja
mivel nem ismersz, nem láttál még motorozni és én se téged ezért nem nagyon értem a cinizmust.
inkább te jelentkeztél be ide sztárként és úgy szóltál hozzá/hozzám. Azt hiszem leírtam, hogy Brian-ék ott picsáznak el ahol akarnak, ergo nem értem a nagymenő hozzászólást. Valószínűleg elmész nekem, mivel ezer éve pályázol én meg nem, de akkor grat, mert ha ezen élvezkedsz akkor azt a tábort erősít(het)ed aki a lassú csoportban megelőz mindenkit és utána büszkén néz körül. Kicsit olvasgass vissza, hogy leírtam-e valahol, hogy mekkora sztár vagyok-e, vagy sem - tőlem nem láttál menj előttem mutass nekem íveket dumát...! Úgy látom a nagy melegben nem nagyon értetted a tegnap esti és a ma reggeli hozzászólások lényegét, de azt tanácsolják, hogy min. 4 liter vizet igyon mindenki a nagy hőségben, sztem te 0,5-nél tarthatsz. Pótold és akkor lenyugszol.
Okosságot félretéve. Majd ha lesz kedvem a hringhez, szükségem lenne egy követhető motorosra, akitől lesem a pálya technikáját.
20 éves motorozási tapasztalattal és R1-el biztos nem okoz majd problémát a pring sem.

2802-es hozzászólást ajánlom figyelmedbe, ahol kifejtem, hogy közel nem vagyok sehol.
Nem is erről volt szó asszem...? Hm?
Nagyon nagy star vagy szeretném ha mutatnád nekem az íveket 2.-án a ringen
és a kedvencem...
no comment.
nekem is van okító példa.
125-ös elöttem kívülről nem tudtam elmenni, mert onnan kezdtem, de kacsázott előttem, aztán behúzódott pont elém, a belső ívre. kb. 30-al voltam gyorsabb ott.
Szép képek!

Az OBB közlekedésbiztonsági családi nyílt napon jún 30-án nem fotózott senki? Első pályázásom volt és nem találok képet sehol.
na még két kép.
az első tanulságos, hogy 100 kg önsúly felett is lehet gyors az ember (haverom).
a második meg a nagy forgalmat, meg az eltérő tudás szintet mutatja be.
canon eos400d+70-200 mm/4 L USM tele obi
gyu-la milyen fényképeződ van? meg objektíved?
Brian, csináltam 11 képet sorozatban, de mind "porfelhős" támájú. Itt van még egy.
Aztán egy "ilyen volt, ilyen lett" történet a híd-utáni-balosban.
Henrikkel en beszelgettem mar parszor nekem ugy tunt egyaltalan nincs elszallva....

Az meg ne legyen mervado hogy a tesztmotorral ovatosan ment. Lehet megvan ra az oka. Enis mentem mar 2 kort a Varga Gergo utan, megsem hiszem hogy egy bena nagyarcu pocs. Egyszeruen csak probalgattak valamit, es ovatosan ment :)
Ez azért több ismeretlenes dolog. Láttad milyen gumi van fent neki?
... és a hozzá hasonlók indulnak a gsx-r kupában .... névnélkül jónéhány ilyen mentalitású fiatalember van tűzközelben (sajnos)
Én nem vagyok versenyző, se nem pályázok 10 éve, mint mondtam a legjobb időm 2:17:125 volt, Brianék ott picsáznak el ahol akarnak.
De!
Ez a Szabó Henrik annyira egy gáz gyerek, hogy az már szinte fáj. Jobban megy mint én, de nem annyival, mint amekkora arca volt. Múltkor egy k7 1000-el megelőzött (később fékezett), de aztán annyira tudott csak eltávolodni, hogy végig látótávolságban volt és csak annyira ment el, amennyivel jobban ismeri a pályát. A újságban lévő irásaiból, meg azt olvasni ki mintha ő szarta volna Rossit és Doohant.
A motort láttam a boxban, de alig volt baja, pedig ez a kép mást mutat Kár, hogy nem sorozatképet csináltál
brian

sikerült összeválogatnom, amit pohi talált nekem, jelenleg az elsővilla gyári 4 vonalon van, a többi a sport-nak megfelelőre van tekerve

Elöl:
rugóelőfeszítés: gyári 4 vonal/ sport 3

húzócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): gyári 1 és ½ fordulat / sport 2

nyomócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): gyári 1 és ½ fordulat / sport 0.75

hátul:
rugóelőfeszítés: 4 mm menet látszódik a kontraanya felett,

nekem itt a rugó hossz adat van: gyári: 195.3 mm / sport: 199.3 mm ( 4 mm itt is van )

húzócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): gyári 1 és ¾ / sport 2 és ½ fordulat.

nyomócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve):gyári 1 / sport 2 és ½ fordulat.

És 83 kg vagyok