Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A cimborámmal többek közt ezért mentünk el a tőlünk kétszer olyan messzire levő Pannónia Ringre júl. 6-án, amikor HRing-es nyílt nap is volt. Ő már egy ideje motorozik és neki ott voltak negatív tapsztalatai, míg a PRingen nem igazán vészes. Abban bíztunk, hogy a műmájer, mindenre szaró, újgazdag, arc pöcsputtonyok inkább a HRinget választják (ez NEM azt jelenti, hoyg aki odamegy az az!), mert az közelebb van.
Ennek ellenére hazaértünkkor írtam az Andrisnak, hogy nagyon fasza volt a Phoenix nyílt nap, csak mondjuk ciki, hogy a másik cimbora ezért nem mert befizetni, mert nem értette, hogy mit keres a full pályaidomos, slick gumis gixer a lassú csoportban. Én is megkaptam a jobbról-balról szinte egyszerre vadászgép módjára elhúzó szlovák rendszámú gumifejű tótokat. Kicsit kellemetlen volt, de már igyekszek egyre kevésbé megijedni ettől. Nagyobb öröme meg az életben ne legyen, mint hogy beiratkozott a kezdők közé és ott menő. Gratulálok!
Egyébként Andris elismerte, hogy beszivárognak néha a perverz kis örömükért.
nem ismerek innen senkit,nem azért írom,csak úgy megjegyzem neked hogy nem mindenkit lehet íly modon felvezetni
Perez eza MAILER-DAEMON@freemail.hu failure notice hibaüzenet jött, mail mégse ment
no igen Zema, de a nap elején akkor még te is simán beleszaladhattál volna egy protektoros kesztyűbe, mert mégiscsak... még ha a nap végére nem érezted magad akadálynak
én a helyedben azt csinálnám (saját tapasztalat), hogy egy olyan vkivel mész ki, aki már régóta és jól megy. Én is így kezdtem. Megbeszéltük, hogy jön előttem, így megtanultam az íveket, a fékezési pontokat, a kigyorsítások kezdetét, a pálya trükkösebb részeit. Így motoroztam egy napot a ringen és utána már nem éreztem magam forgalmi akadálynak.
ja, Perez mail ment
oszt hiába röhögsz fetrengeve, PUFI, nemsoká neked még ekkora sem lesz
De ez csak 750-es
távgyógyításotoknak köszönhetően a célegyenesbeli 140et egy csuklómozdulattal megtudom oldani mindenki nagy megelégedésére, oszt nem kell lábadozás után még külön orrbaveretnem magam
A 140 elég messze van a motorod határaitól.
Az 3:54 volt.
Ha a kérdés nekem szól, akkor válaszolok nincs átszelepelve semmi
jó de szerinted a kanyarban se normális a 140, mert te mindenhol megelőztél...!
nem voltál félreérthető, mindenki érti, remélem az is akinek szól!
Hali!

Dragy! Érdekelne az ajánlatod, írd meg ide vagy a flammeo@gmail.com-ra.

Köszi!
régen amikor még a superbike magazin rendeztek pélyanapot a pringen, akkor oda köridő szerint lehetett bejelentkezni....
na az jó volt....
én azt mondom, hogy eddig mindenki próbálta óvatosan megfogalmazni amit nem lehet.
Ezzel a motorozással Ön és közveszélyes vagy. Hogy magadra veszélyes vagy az nem érdekel, de ha a 140-es tempód miatt én verlek telibe hátulról, mert a kigyorsításnál koppig húzom a Te szélárnyékodban, te pedig ott elzárod, mert nézed a madarak vándorlását, akkor nem hiszem, hogy megveregetem a válladat!
Lehet, hogy félreérthetően írtam
Én is azt gondolom, hogy aki felmegy vegye a fáradtságot, hogy tisztába legyen dolgokkal, vagy a rendezőnek kellene nyilvánossá tenni az alapszabályokat. Szerintem se normális 140-nel menni a célegyenesben Ezért írtam a saját negatív példáim
az a baj hogy Rezső bááá ezt nem olvassa....
és egy kósza vélemény a pályahasználatról: hol ismerje meg az egyszerű földi halandó a saját és motorja határai ill. korlátait?

nem jó, ha kezdőként felmerészkedok a pályára, mert a pályamenőket veszélyezteti, vele együtt saját magát is...

nem jó, ha mindezt a közúton csinálja, mert a közlekedés többi résztvevőjét veszélyezteti...

ahogy néztem, a ringen a " lassú " csoport sem igazán arról szól, amiről kellene...
A szervezoknek (mas palyakon is) osztogatni kene egy leirast hogy milyen szituaciok veszelyesek. Ez vonatkozik a gyorsabbakar is, de altalaban ok tapasztaltak, kevesebb okorseget csinalnak (bar csinalnak). Ugyebar iratlan szabaly hogy mindig a hatulrol jovo a hibas (tehat az o feladata hogy elkerulje a bajt) viszont a lassubb ember olyan iv valtoztatasokat kepes csinalni amit nehez vagy lehetetlen lereagalni. A lassu tempoban haladas is komoly veszely, szerintem jobb heleyeken kiszedik a palyarol ha ilyeneket csinal valaki.

Mulktor fent volt egy tura motor 3:45-ot ment (poenbol megmertuk). Nem a korido a lenyeg, hanem olyan lassan ment mindenhol hogy folyamatos veszelye volt hogy valakivel osszeakad. Gyakorlatilag kozuton is veszelyes lenne ugy ment. Na pl ezt hazazavartam volna azonnal, penz vissza, hello.
azér" na! Élmény veletek társalogni. Előtte - már a gixxer előtt - kisbandi, nagybandi, sv1000 volt, de ott tudtam mire számíthatok a reakciók terén. sv-vel pl nem mentem volna bele kanyarban, sávváltásos előzésbe, mert...

a gixxernél ez természetes...

meg akkor marad a gyakorlás,gyakorlás,gyakorlás.....

a villában az olajcsere mellé szelepeltettél is?
Kanyar-rázókő-telefon kellemetlen
miért lenne igaza?
ismeritek a jogi alappasszust: a törvény nem ismerete nem mentesít a betartása alól!
Nézzen utána a szabályoknak, a zászlók jelentéseinek, a versenyzői magatartásnak.
De még ennyi sem kell, csak józan paraszti ész. Ott ahol 240-260 körül mennek emberek, nem vagyok olyan hülye, hogy 140-el megyek, mert VALAKI ÉLETÉBE KERÜLHETŐ BALESETET OKOZHATOK!
Részben igaza van, mert mostanában tényleg nem minden pályára merészkedő motoros van tisztában a pályahasználat szabályaival
Elém a boxutcából jött ki egy Fazer kb 150 km/h sebességkülönbséggel ! hátranézés nélkül, vagy amikor leállt vki telefonálni a rázókövön, sorolhatnám...
amit