Más:
Sonáj, nem itt van az eb elhantolva, mint minden ebben a jó Hazában?
"...A 4000 forintod egy része a biztosítás egy része a MAMS-é. Mivel az a MAMS égisze alatt tartott verseny ezért van biztosításod. A biztosítók nem állnak szóba veled ha nem vagy MAMS tag..."
Oszt' miért nem?
Nincs itt valami összefonódás?
Ha felmegyek körözgetni saját örömömre, akkor veszélyes üzemet űzök, de ha benevezek egy versenyre, ahol foggal-körömmel harcolnak a tizedekért, akkor már nem?
Mert az MAMS rendezvény?
Ettől már biztonságosabb és bevállalják a biztosítótársaságok?
Kezdem az elején. Amennyiben a MAMS engedte volna licenc nélküli pályán menni az embereket és teszem azt meghal valaki akkor nyilván bonyodalom van belőle mert az akkor érvényben lévő szabályok szerint nem lehet versenyt rendezni ilyen körülmények között. Amennyiben a licenc megvan, de a pálya az utólagos vizsgálatok alapján mégsem alkalmas versenyzésre, és aki meghal az ennek a tulajdonságnak(pl.: csúszik a fehér festék) köszönhetően hal meg illetve töri össze magát. Ki a fene a felelős aki kiadta az engedélyt, illetve az üzemeltető! De amennyiben a verseny szervezője tudomással bír a licenc hiányáról illetve a pálya alkalmatlanságáról és ennek ellenére engedi a verseny rendezését ki fog felelni a dolgokért? Esetleg kérdezd meg egy ügyvéd barátod. Egy darab elnökségi ill. szagági értekezletre nem jöttél el. Honnan tudod mit ír a törvény? Minden űlésen van jogász aki a sportjoggal foglalkozik. A Predit kikerülő utcai gumis emberre visszatérve. Amennyiben emlékeznél ott zártuk le a témát., hogy azt írtam, hogy a Predinél 1.58-as időnél tartottam nem 1.55-nél. De az 1.58.-at tartom. A szeretett barátod Speedamon simán kikerüli!
megjegyezném, hogy nem nagyszájúaztalak le és nem neveztelek hőbörgőnek. Persze ha meg véletlenül valaki ilyen stílusban beszél veled, akkor annak az a következménye mint ami Zema meg közted történt.
Okoska! Olvasd el a MAMS alapszabályát! Eleve a MAMS 30 millát kap(ha kap) az államtól(vagy álamtól) nem is tudom mi a helyes. egész évre.
Idén 248 licenc-el rendelkező versenyző volt a gyorsasági szakágban, és 17 nevezői licencel rendelkező csapat. Amennyiben figyelnél tudnád, hogy az N licenc 9900 I licenc 26000 (talán 2-3 ember vált) a C 7350 a Nevezői I 92000 (szerintem ezt sem váltották 2-mnél többen) Nevezői N 61000 ezt váltotta a többi. Az össz bevétel 40% marad a MAMS-nál a működésre a többi a szakágé. Ebből kellene 5 fordulós gyorsasági bajnokságot rendeznie. A pálya árakat meg leírtam. De neked is megírom mert látom a Te fejedben is kavarognak a dolgok. Még ha elég pénz állna a rendelkezésre és minden körülmény ideális lenne. A MAGYAR GYORSASÁGI BAJNOKSÁGNAK NEM AZ A FELADATA, HOGY VERSENYBE SZÁLLJON A 7X20 7X30 PERCET MEG EGY VERSENYT AJÁNLÓ MOTOROS NAPOKKAL! Nem is tud ezek a napok semilyen szabályt előírást nem követnek ill. tartanak be. Összetöröd magad, meghalsz Te dolgod. A bajnokság szabályokhoz van kötve. A 4000 forintod egy része a biztosítás egy része a MAMS-é. Mivel az a MAMS égisze alatt tartott verseny ezért van biztosításod. A biztosítók nem állnak szóba veled ha nem vagy MAMS tag. De ezt sem értem sokkallod a 4000 Ft.-ot amit fizetsz versenyenként. Felteszem nem egy versenyen indulsz 9900 az éves licenc mégsem váltod ki. Miért? Ráadásul a gyorsulással nem is ebben a szakágban vagy. Nem is értem miért zavarnak a dolgai.
Jani.
Engem idén egyszer láthattál motorozni, és valószínűleg utoljátra is. Nem azért jártatom a pofám mert annyira érdekemben áll. Hülyeség ez az egész amit a licenszről beszélsz. Mi a faszom köze van egy külföldi faszom szervezetnek a licensz engedélyhez? Ezt a mamsz tette a szabályok közé. Mondtad a múltkor, hogy ha valaki elesik és meghal vagy stb., akkor az így nem a mamsz felelősége. Mert ha megvan a licensz akkor ki a faszom lesz a felelős. A külföldi aki kiadta az engedélyt? Meg a lófaszt! Akkora hülyeséget beszélsz mint amikor a Predit kikerülő utcai motoros utcai gumis hülyeséget szavaltad! Persze az sem derült ki, ki is lenne az a valaki.
Ami a lényeg! Jövőre sem lesz jobb, mert ha hozzáértő emberek lennének ott a mamsnál, akkor az idei bizbasz meg sem történt volna.
Magyarázni persze ők is tudnak mint a politikusaink.
Többek között a mamsnak köszönhető az is, hogy Talma olasz licenszel ment. Amit Niki nagyszerű és okos anyukája annyira sérelmez. Persze a miértről nagyon hallgat.
Egyik bordélykecóban vannak fain kurvák akik tekerve nyálazzák két marokra fogva fél napot szaszotven ájróért,a másikban pedig az állandó herpeszével és folyásával küzdő fonnyadtcsöcsű 80 percért amiből 15öt okádással meg rendrakással tölt,de még ahhoz is béna hogy tudja:a faszom elől van nem hátul,ellenben mindez csak 50 ájró .
Ha az ötveneshez járok,nem csodálkozok rajta ,hogy elmegy a kedvem a faszveréstől is ,sőt még fájni is fog a kibaszott szifilisztől vagy mert pofára esek a "szarulfestett" lépcsőfeljárón.Aki pedig 150ért nyomul élvezi minden percét.Kinyalhatja finom nyelvcsapásokkal a fiftyÁjrós mádám a csürhéjével együtt....csak a szegény lelkes kupibérlőt sajnálom aki mindössze egy fasza élvezeti központot akart a kielégületlenek számára fenntartani...
Mi az hogy nincs pénz, meg 1.48 millió? Felháborító ez az egész...
Megnézném, hogy évente hány motoros váltja ki a licenszét és ennyiszer 15.000 forint, azért az nem kis pénz. Nem is beszélve arról tetves gyorsulásokon kifizetsz 4.000 forint napi lincensz díjat a mamsz-nak de mire fel?
Br organisation meg szintúgy egy röhej... Olvastam, hogy nincs pénz és nem éri meg. Poénból mondom xy céginformáción megnézem mennyire veszteséges ez a cég, hát hagy ne mondjam SEMENNYIRE olyan bevétele volt, hogy sokunk arról csak álmodhatna.
Mamsz mivel non profit szervezet, ezért elvileg a bevételeket csak saját célra, az egyesület fenntartására lehet költeni. Mondom megnézem a kapcsolt vállalkozásokat és hogyne a vezetőnek van 100 cége abból 70 ellen csődeljárás gondolom rettentő becsületes ember lehet és a mamszból is fiktiv számlákkal lopják ki az összes pénzt, olyan ürüggyel hogy ő a cégre költötte. Hát röhej...
Rajtam aztán nem fognak meggazdagodni, én inkább ezentúl kimegyek külföldre motorozni ott legalább minőséget is kapsz.
János!igazad van,ne haragudj rám!már megint csak a rendszert szidom,miközben mikdzsegert hallgatok!én igenis hogy teszek az ügy érdekében.....jövőre nem fogok motorozni.és remélem sokan mások sem fognak semmilyen magyar érdekeltségű(mams)rendezvényen elindulni.
Jani!
Van aki szintén ott volt minden versenyen és most átbaszva érzi magát....
Semmi probléma nem lenne,ha nem lenne értékelés.De mivel nem így van így már beindul az agy és összeáll a kép...
nem,hangsulyozom NEM rolam van itt szó kéremszépen!kicsit felelősnek érzem magam a kialakult helyzet miatt.....ugyan indultam minden futamon amire erőmből futotta,de a félre tett pénzem nem adtam oda a szegény szenvedő mamsz-nak.elkurtam ....nem kicsit...nagyon!bár DT értékelésben akár dobogó is lehetett volna mivel a második futamon a 2.helyen végeztem,magasan a leggyorsabb körrel.kb 1mp-vel voltak mögöttem.persze ez semmi mert a motorom nem gyári....
lassan írom szonáj hogy értsd,és mellé még azt hogy nem haragszom:ELMÉSZ TE A FASZBA KISCSILLAGOM!
Kedves Predi és Lucky!
Mivel a Lucky megszólított de a Predi felvetésére kell válaszolnom mindkettőtöknek címzem. Kezdem az elején. Hosszú lez ezt leszögezem. De remélem lesz türelmetek végigolvasni. Az tisztán látszik, hogy semmivel nem vagytok tisztában az üggyel kapcsolatban de megint szídok mindenkit magatokba meg nem néztek. Az ominózus versenyek azért maradtak el mert a Hungaroring nem volt képes licencet intézni magának (teszem hozzá a mai napig) így ott versenyt tartani nem lehetett mert a MAMS kötelezve van rá, hogy olyan pályán tarthat bajnoki futamot ahol FIM/UEM licenc van.Ennek az az oka többek között, hogy amikor összetöröd magad a sikánból kifelé, érvényes biztosításod van és kifizetik a ruhád ill kapsz lóvét a sérülésdre (jövőre már csont törésre is). Azt a kanosszát amit a ring végigáratott a szakággal meg a MAMS-al nem részletezem amennyiben követtétek az eseményeket tudnotok kell, bár a vádaskodásotkból annyi derül ki erre nem figyeltetek. Akkor nézzetek utánna. Másik helyszínre menni nem lehettett, mivel egyrészt nem volt szabad időpont, másrészt az alapkiírástól eltérni nem egyszerű, harmadrészt erősen befolyásoló tényező az, hogy a Pannóniaring-re ill. a Szlovákringre mennyi induló jött volna el szabad hely esetén. Többek között a nyáron rendezett futamon sem láttalak benneteket. Nagy a szátok de csak a ringen vagytok ott, mert a Pncsiring, Szlovákring már mesze van. Az idei évre a szakágnak a gyorsasági bajnokság 5 fordulójára 1,48 millió forintja volt. A Hring és a Pring bérlése 9000Euró+áfa egy nap vagy ilyesmi.
Az idei évben pl. a Pancsiringes fiaskó után (ami a 3.futam volt) esett az eső Ti el sem jöttetek a többi egypályás versenyző meg hazarohant mert annyira nem versenyző, hogy esőben menjen. Valószínűleg Ti is nehezebben kockáztattatok volna pár ezer Eurót még ha fent említett okok nem is állnak meg. Na ez után az év után azért született mégis az a döntés, hogy legyen értékelve a bajnokság mert azok a versenyzők akik igazi versenyzők és igy eljöttek indultak minden futamon értékelve legyenek. Valamint azt a viszmajort orvosolni kellett amit a körülmények összehoztak. Predi! Mennyire befolyásolta volna szerinted az elmaradt 2 verseny a Te jelenlegi 11. helyed a bajnokságban? lettél volna 8. 7. 6.? Vagy úgy gondolod, ha a ringen meg van a 2 verseny bajnok vagy?
A következő adalékom meg szól a SVÉD-nek ( Őt is bírom de ezt nem tudom magamban tartani)és mindenkinek így magamnak is aki motorozik vele. Könnyű úgy tíz fordulós bajnokságot kiírni, hogy semmit nem kockáztat! Soha saját befektetett pénzéből nem bérelt pályát, versenybírót, mentőt! Beiratkozoik 20-30 résztvevővel egy pályanapra és ez jelentős mennyiségű ember ezért csinálhat futamot magának. De a gyorsasági bajnokság nem az öröm motorozóknak van nem is ez a feladata. Nem az egypályás versenyzőket kell kiszolgálnia hanem azokat a versenyzőket akik egyszer nemzetközi szinten szeretnék megméretni magukat. Ami külön jó hír, hogy gyűlni már nem csak én szeretek, és az utolsó (mert több is volt) szakági értekezleten már elég sokan voltunk és sok vélemény, ötlet hangzott el mere induljunk a béka segge alól. Azért örülök ennek, mert lehet, hogy itt könnyü szídni mindenkit( ráadásul úgy, hogy semmivel nem vagytok tisztában) de azért sokan vannak akiket érdekel mi lesz jövőre és tenni is hajlandóak érte nem csak hőbörögni.
Már én is írtam FB-n.
Más:
Sonáj, nem itt van az eb elhantolva, mint minden ebben a jó Hazában?
"...A 4000 forintod egy része a biztosítás egy része a MAMS-é. Mivel az a MAMS égisze alatt tartott verseny ezért van biztosításod. A biztosítók nem állnak szóba veled ha nem vagy MAMS tag..."
Oszt' miért nem?
Nincs itt valami összefonódás?
Ha felmegyek körözgetni saját örömömre, akkor veszélyes üzemet űzök, de ha benevezek egy versenyre, ahol foggal-körömmel harcolnak a tizedekért, akkor már nem?
Mert az MAMS rendezvény?
Ettől már biztonságosabb és bevállalják a biztosítótársaságok?