Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még kb 30 ilyen hozzászolás szükséges :)
ha kb így lenne, akkor én szívesen mennék.
idáig mindig kijött fejenként 8k bol, de szerintem a mostani benzinárak mellett a 9k a minimum, de azért egy 3 óras versenyt szervezek ami fejenként kb 5 menetet jelent
csivasz lesz díjazásban?
engem érdekelne (részvételi díj függvényében)
igazad van
gokart kell a motorosnak télen
msot hétvégén ugyan otthon leszek pár napot, de karácsonykor meg 3 hetet leszek otthon ugyhogy inkább arra hegyezzük ki a hobbiracer gokart bajnokságot
szeretnék visszajelzéseket látni itt hogy van értelme belekezdenem a szervezésbe
egy pályát lefoglalni 2-3 órára mindig felelősség
megprobálok lealkudni egy pályát és a végén kiderül hogy a 30 ember helyett 14 akar csak gokártozni
eröltessétek meg magatokat és jelezzetek itt hogy tényleg akartok egy komolyabb gokart versenyt és igérem leszervezem, még dijakat is intézek
Köszi! Kár, hogy nincsenek árak a honlapon, de rákérdezek ezekre is.
Nekem EBC van. Teljesen meg vagyok vele elégedve.Lehet kicsit drágább, de simán jó.
http://www.ebcbrakes.hu/
Amikor gokartozunk.
Erről vélemény?Lucas (TRW) RAC tárcsa. 50e/db-os árajánlatot kaptam rá. Ehhez képest kicsit olcsóbb/drágább, ami szerintetek jobb lehet?
így már jó.mikor iszunk?
Szerintem meg gokartozzunk és utána igyunk is.
inkább igyunk.Úgysem tudsz 4kerékben gondolkodni
Szerintem télen nem nagyon érdemes motorozni. Főleg az utcán. . Inkább menjünk gokartozni! Svéd! Mikor szervezel nekünk valami jófajta gokartversenyt? Szerintem simán meglennénk rá jópáran.
Úgy néz ki, kéne vennem féktárcsákat. Próbáltam infókat keresni, de azért kérdezek is, mert nem találtam minden krédésemre választ. Röviden tömören, pályázáshoz milyent ajánlanátok, aminek az ára nem a csillagos ég (esetleg több árkategóriát írhattok, ha van), és hogy honnan lehetne beszerezni jó áron az említett tárcsákat.
Még egy, az én K5 750-ember elvielg felmenne a K1 1000 320-as tárcsája, ha alátétezem a nyergeket, nem? Van értelme 300-ról 320-ra növelni az átmérőt? 310-est csak felnicserével tudnék felrakni a felfogatás miatt.
Az más. Akkor rendben van.
Anno Moshének meg tavaly olyan szinten megnyúlt a DID 520-as versenylánc egyik pillanatról a másikra, hogy a verseny első körében le kellett jönni, mert átugrott a lánc a fogakon. Azt hiszem talán egy versenyhétvége , meg a második verseny edzései voltak a láncban, hivatalos helyről vették, stb...
Még ilyen száraz az idő, ha jól felöltözik az ember, lehet élvezni. Nincs autóm, tehát jobb mint a bkv.

Csak az a gáz, hogy mivel nagyrészt rövid távokat megyek csak és nem éri el az üzemi hőmérsékletet, nem csapódik ki a pára és habosodik az olaj
Ami meg még nagyobb gáz,
hogy ezt úgy vettem észre, hogy már a kémelőnyílásnál nem láttam olajat, mert előző tulaj anno ezzel a motorral pályán esett, és kis lyuk van a deknin. Tölteni szoktam rá, de valahogy elfelejtettem mostanában. Már csak fél liter olajam volt itthon, rátöltöttem, de még mindig nem éri el. Lehet olyen hidegben megdermed? De akkor is látni kéne nem? Mennyi a minimum olajszint ami még nem károsítja a motort?
apám mérte,........belgiumból
Még szerencse, hogy kemény a vádlid.
Dehogy gyorsultál ! Van rá bizonyítékod ?
gyári lánc meg sikánból kifelé jövet a vádlimra tekeredett,látszólag nem volt rossz,még is elfáradt.szerencse hogy nem darálta le a blokkot.
én is ezt használtam.....de arra már nem emlékszem hogy gyorsultam e idén!
ilyen időben minek motoroznál?
Nincs olyan lánc . De én már mondtam, hogy olyat mérek neked amilyet akarsz.