télen tényleg nehéz felmelegiteni a gumit
de az biztos hogy ha nagyobb nyomáson használod akkor télen jobban fog csuszni
én télen leengedném, hogy nagyobb legyen a tapadási felület, meg többet is mozog akkor ami szinten kicsit hőtermelő
de a legfontossabb az lenne hogy puha keverékü gumi kellene, ami utcai motorgumiban szinte lehetetlen
az okosok akiknek télen muszály motorozniuk, azok esőnapon kimennek a Hungaroringre vagy a pannoniaringre és összeszedik a ledobott esőgumikat és azt elhasználják utcán télen, az tényleg jol birja a telet
Ide is beírom, hátha aki pályázik, ezt jobban tudja......tehát a kérdésem, hogy szabályosan mennyire kell fújni a motorgumit és milyen hőmérsékleten? Az a problémám, hogy 2 bar-ra fújtam nyáron, üzemi(felmelegedett, vagyis minimum 4-5 km után kb) hőmérsékleten. Most hidegebb van, faterom szerint a kocsit is a szervízben hidegen 0.2 barral többre fújják, és szerinte amúgy is hidegen kell felfújni, tehát rosszul tudom.
Mivel szerinte ilyenkor nem ér el a gumi nagyobb hőmérsékletet, mert hideg az aszfalt, többre kell a motort is mint 2 bar. Tehát akkor most mi a valóság?
Mert rohadtul érzem a motoron, ha nem jól van felfújva, rájöttem, hogy sokszor nem velem volt a baj vezetés közben, hanem a guminyomással, mert régebben nagyon ritkán fújtam, nem érdekelt az egész.
Köszi a választ!
ha szakaszosan meg van nyúlva csörög zörög,akkor előfordulhat,de azt úgy is hallod,látod.
ha látszólag semmi gondja akkor elég kicsi az esély,hogy elszakad.
egész szezonban szorgalmasan fujtam a láncomat
nem cseréltem le 520-as versenyláncra, tehát a gyári lánc
nem nyúlt meg a lánc
Ezért tettem fel azt a kérdést
Feltételezem hogy az okos válaszadók nem cserélnek évente láncot
Ennek ellenére én erősen gondolkozom továbbra is a cserén
Van raktáron arany és zöld szinben
de az biztos hogy ha nagyobb nyomáson használod akkor télen jobban fog csuszni
én télen leengedném, hogy nagyobb legyen a tapadási felület, meg többet is mozog akkor ami szinten kicsit hőtermelő
de a legfontossabb az lenne hogy puha keverékü gumi kellene, ami utcai motorgumiban szinte lehetetlen
az okosok akiknek télen muszály motorozniuk, azok esőnapon kimennek a Hungaroringre vagy a pannoniaringre és összeszedik a ledobott esőgumikat és azt elhasználják utcán télen, az tényleg jol birja a telet
Mivel szerinte ilyenkor nem ér el a gumi nagyobb hőmérsékletet, mert hideg az aszfalt, többre kell a motort is mint 2 bar. Tehát akkor most mi a valóság?
Mert rohadtul érzem a motoron, ha nem jól van felfújva, rájöttem, hogy sokszor nem velem volt a baj vezetés közben, hanem a guminyomással, mert régebben nagyon ritkán fújtam, nem érdekelt az egész.
Köszi a választ!
Kette DID525ZVM2 112 Niet
X-Ring super verstärkt 5/8''x5/16''
125,00 EUR - 10% Herbstangebot = 112,50 EUR
ha látszólag semmi gondja akkor elég kicsi az esély,hogy elszakad.
akkor uj kérdésem van: javaslatokat várok lánctipusra 2 másodperc javuláshoz
Cseréld le. Vegyél 520-ast és javulsz 1 tizedet.
hány pályanap után kell láncot cserélni?
olyan bizonytalan vagyok
vagy nem is
szoval lehet hogy igazam van
vagy nem?
nem cseréltem le 520-as versenyláncra, tehát a gyári lánc
nem nyúlt meg a lánc
Ezért tettem fel azt a kérdést
Feltételezem hogy az okos válaszadók nem cserélnek évente láncot
Ennek ellenére én erősen gondolkozom továbbra is a cserén
látszik rajtatok hogy tél van......