Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezzel már tényleg meggyőztél. Kűdöm a lóvét.
Nekem 750 k8-on 15-45 az áttétel. 6-ban még van benne tartalék. Jövőre már 46 lesz hátul.
igen, 1:55 alatt az kb 17-18 liter, tehát még tul is folyik
Svéd! Ha rendelek egyet, szerinted menni fog az 1:55?
tudom hogy tetszik, te is utálod a farokidomon egyensulyozni a 22-24 kilos kannát
A Dave féle fényezésről nem is beszélve
jóvannna..csak kötekszem!
én persze avval kezdem hogy az 55 centis csővet egy méteresre cserélem
túl sok a kérdés!
ez nem ér fel a tankig!azaz az üzemanyagtartályjig.... de amugy jó!előtte fel kell tenni a kannát a faridomra és aztán szivattyuzni ezzel....őőőőőőő....akkor minek ez!
Figyelek am...!
Lehet azzal 56-ot is . A Niki is tud menni annyit, pedig az övé tök gyári és csak hacccázas. No meg csak 42 lójerelyjű.
nagyon érdekes és kényelmes eszközt találtam és utána már csak kedvező árat és a szállitást kellett kitalálnom hozzá, de ez is megvan

Elektromos benzinpumpa, az eszköz ami véget vet a benzinkanna emelgetésnek, tölcsér mellé folyásnak stb
Predi nem kéne félrevezetni az embereket, gyári motorral is lehet1.57-et menni.Ha nem tudod kérdezd Luckit!
Valami telefonszámot tudsz adni vagy küldeni a Kawasaki.leanangle@gmail.com ra? Koszi előre is
bocsi rossz helyre írtam.
Heló!
Most kezdem a motorozást szóval ha olyat kérdezek ne nézzetek hülyének.:)
Az első kérdésem az ,hogy egy páncél alatt érdemes-e gerincvédő protektort használni?
A máik pedig az ,hogy egy motorvásárlásnál mik azok a fő szempontok amiket a legjobban nézni és kérdezni kell?
Előre is köszi.
én ismerek egy ilyet!
Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van itt valaki akinek 2005 ős zx10 e van komplett Bodis rendszerrel? Vagy tud valakit akinek az lehet?
Koszi
értem, köszi.
mit kell figyelembe venni!?
azt hogy gyorsabb legyél!
majdnem forogjon le a hatodik!kb -2előre,és +2hátra,nekem K7 1000-en -2,+3 van,majdnem leforog hatodikban.
Tanácsokat várnék a következőre:
Áttétel választásnál miket kéne figyelembe venni? Pl az én motorom esetében (K5 gixxer 750) a H.ringen gyári kerékmérettel és áttétellel kb a 4. forog végig a célegyenesben nekem, ill váltani kell a végén az 5öst, de csak pár kmh-val gyorsítok többre a 4es végénél. Jobb lenne úgy, ha pl az 5ös vagy akár a 6os forogna le majdnem végig a célegyenesben?
Azt nemtudom, h. van e értelme ilyennek, de nekem elég ronda lett a villám, és az egyik hegesztésből is kopott le egy kevés.

CBR 600 RR 05-höz kellene pár dolog:

- bal lábtartó első hátsó (hátsó konzollal, elsőbe csak taposó)
- váltókar
- generátordekli
- bal oldalidom és a fejidom meg a tank közti kis idom
Az első képen lévő az emelőszem volt valamikor. Én nem raktam a motoromra,de biztos nem hülyeség.
Szintetek van értelme sportmotorra tengelygombát szerelni?
Szokott a villa oldala sérülni egy csúszásnál?
Vagy csak több kárt okoz,mint hasznot?