nagyon különös vége lett számomra a versenynek, de meglett a harmadik hely
Dávidék nyertek, Pizáék 4. és Petyáék 7.
Beszámolo készül de a video miatt csak holnap lesz feltéve a beszámolo
az endurance versenyen Juhász-Juhász- Bérczi Dave trio vezet
mi a 6. helyen haladunk: Matocsi Ati-Héjja-Svéd
Pizzának leesett a válto ezért ök visszacsusztak
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni futómű beállításban!vettem egy cbr 600f2-es motort nyár végén!eddig kétszer voltam vele kakucson!igazából semmi rosszat nem tapasztal vele,de szeretném a jövő évet úgy kezdeni,hogy tuti a motor!mivel ilyen téren még kezdő vagyok nem vagyok benne biztos,hogy így jó a motor a súlyomhoz,magasságomhoz,stb.a motoron szerintem egyik futómű se teljesen gyári,de viszont fogalmam sincs,hogy mi van benne!előre is köszi a segítséget!
Hali!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, mint tapasztalt pályázóktól. Tudom, hogy sokakat megoszt a gumi kérdés, de mégis szeretném ha ajánlanátok jövőre új papucsot. Eddig volt Michelin power2 CT-m, a választásom egy része persze gazdasági okok miatt is volt, mert csak pályán használtam a motort. A most vásárárolt 600rr-en Metzeler sport tech van, ami úgy tűnik, hogy sokkal tapadósabb. Persze kopik is mint állat, de ez most nem szempont.
Mint tapasztalatlan fordulok hozzátok, illetve ha bármien vezetés/pályatechnikai tanáccsal el tudtok látni (olvasmány, oktatás, képzések) amit érdemes csinálni, hálás lennék!
jól okoskodtok! az a 2jegyű szám N-ban értelmezhető,ami kg-ra átváltva kb.10zel osztódik.szóval néhány kg-ról van szó.ami persze 5g-hoz képest sok.de ezt 1pontszerű testnek kell tekinteni.ha már a teljes kereket nézzük,ott már bonyolultabb a helyzet és a tehetetlenségi nyomaték is befigyel amúgy hivatalosan "centrifugális"erő nem létezik,ez a tehetetlenségből származó erő.ami a forgó testekre hat az a centripetális erő.na bocs,hogy beleugattam
Ha akarsz számolgatni akkor így tudsz:
kerületi sebesség=kerület/körbefordulás ideje
centrifugális erő, ami kifelé ha az meg tömeg x sebesség négyzete osztva a sugárral
Ezekből ki tudod számolni, hogy ha a 120/70-es elsőkerék külső felénél lenne az 5grammos súly, az 51,44N-ra jön ki, ami 5,2kg, nem 56. Ha meg a felni belső felén van, akkor ez már csak saccolva 30-35N között van (a pontos átmérőt nem tudom ebben az esetben, 0,19m-es sugárral 32,5N jön ki), tehát 3-3,5kg.
Szóval az az 56kg az egy baromság, vagy elírták a mértékegységet és nem kg, hanem N és még valamit elszámoltak vagy nem 5 grammról volt szó, vagy a gumi külső szélénél számolták ők is.
Dávidék nyertek, Pizáék 4. és Petyáék 7.
Beszámolo készül de a video miatt csak holnap lesz feltéve a beszámolo
Cermák csapat második
és G-Oldboys néven negyedikek vagyunk, most ismét Matocsi Ati van kint
Van egy eladó zx-10 versenyblokk teljes hengerfej tuningal 2008 tól felfelé jó áron.
Új üzletágat nyitottunk. Télen motorok teljes felújítását vállaljuk, új csavarok, uj fényezés, olajcserék stb. minden megegyezéstől függ.
az oldalon találtok új és használt motorokat és alkatrészeket is. böngésszetek :)
www.leanangle.hu
kawasaki.leanangle@gmail.com
06 70 601 76 35
mi a 6. helyen haladunk: Matocsi Ati-Héjja-Svéd
Pizzának leesett a válto ezért ök visszacsusztak
Itt a rövid beszámoló tegnapról
Ennyi.
Köszi!
Egy kis segítséget szeretnék kérni futómű beállításban!vettem egy cbr 600f2-es motort nyár végén!eddig kétszer voltam vele kakucson!igazából semmi rosszat nem tapasztal vele,de szeretném a jövő évet úgy kezdeni,hogy tuti a motor!mivel ilyen téren még kezdő vagyok nem vagyok benne biztos,hogy így jó a motor a súlyomhoz,magasságomhoz,stb.a motoron szerintem egyik futómű se teljesen gyári,de viszont fogalmam sincs,hogy mi van benne!előre is köszi a segítséget!
Te pl miért nem indulsz/indultál vele, ha már van egy ilyen motorod?
elírtam, elnézést
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, mint tapasztalt pályázóktól. Tudom, hogy sokakat megoszt a gumi kérdés, de mégis szeretném ha ajánlanátok jövőre új papucsot. Eddig volt Michelin power2 CT-m, a választásom egy része persze gazdasági okok miatt is volt, mert csak pályán használtam a motort. A most vásárárolt 600rr-en Metzeler sport tech van, ami úgy tűnik, hogy sokkal tapadósabb. Persze kopik is mint állat, de ez most nem szempont.
Mint tapasztalatlan fordulok hozzátok, illetve ha bármien vezetés/pályatechnikai tanáccsal el tudtok látni (olvasmány, oktatás, képzések) amit érdemes csinálni, hálás lennék!
Köszönettel és tisztelettel: Imre
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
kerületi sebesség=kerület/körbefordulás ideje
centrifugális erő, ami kifelé ha az meg tömeg x sebesség négyzete osztva a sugárral
Ezekből ki tudod számolni, hogy ha a 120/70-es elsőkerék külső felénél lenne az 5grammos súly, az 51,44N-ra jön ki, ami 5,2kg, nem 56. Ha meg a felni belső felén van, akkor ez már csak saccolva 30-35N között van (a pontos átmérőt nem tudom ebben az esetben, 0,19m-es sugárral 32,5N jön ki), tehát 3-3,5kg.
Szóval az az 56kg az egy baromság, vagy elírták a mértékegységet és nem kg, hanem N és még valamit elszámoltak vagy nem 5 grammról volt szó, vagy a gumi külső szélénél számolták ők is.