Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem biztos, hogy jövőre lesz Svéd rendezvény, mert egyesek szerint kártékony dolog a magyar motorosport számára elintézni azt amit szeretnének, azaz a motorozást. Mert ugye ha csak az itthoni szarfaszúskodás megy, tele irigy jellemtelen feljelentéssel fenyegetőző alakokkal, akkor itt motorozás az nem lesz. Vagy ha lesz is az is drágább lesz minden évben. Mindegy ki rendezi, Rezsőbá vagy a H.Ring mert az icifincláfió meg a mindenre hivatkozva úgyis drágább lesz. Asszem inkább horgászom, na nem mintha abban jobb lennék.
Jól mondod, csak reményeket fűzzél hozzá.
ki a faszt érdekel ez a hülyeség 00 vagy 01? ha már kijavította a motorját és már kb118 LE lett akkor gondolom már ment 55-öt vagy 54-et, mint a Chrobák Jani! Vagy nem? akkor meg mi a faszról dumáltok?
Nem szeretnék nagy butaságot írni, de Én úgy tom a R&Ron 00 volt , de a GSXR kupán ment 59et . Én is annyit mentemasak én a MANSELIG ott meg a falig.
remélem addigra lesz valami pozitiv ez ügyben mert nagyon szeretnék motorozni,de mondom ha lesz lehetőségem akkor is ob dt kimarad az biztos.minden másra vevő vagyok!
Na akkor majd vissza térünk rá tavasszal,meglátjuk mi a stájsz.
nem tervezek jövőre motorozást,lucky z-vel már beszéltünk erről.de ha mégis indulok valahol(aminek nagyon picikécske az esélye) az pring skring esetleg brünn,meg persze svéd rendezvényei.ob dt és egyéb magyar "versenysorozatok"nem érdekelnek,licencem sem lesz ez viszont már biztos,még ha ingyen lenne sem indulnék el a magyarok által rendezett szarokon.asszem....hirtelen ennyi!sajnálom,de nekem ez ennyi pénzt egyenlőre nem ér meg!elértem amit elértem,ha még tudok megyek,és akkor a maximumot hozom ki magamból,de úgy nem lehet menni hogy közben az jár a fejemben hogy hu mennyi volt az egész!
Gyárilag is nagyon jók ezek a motorok,nem kell ezeken semmit szétreszelni.Főleg egy 2008,9,10-es motor.
Nagyon sokszor be lett ez már bizonyítva.Egy új Bmw,Suzuki,Kawa,Yamaha,Aprilia stb-vel lazán jó az ember 55-ös időkre.Ha meg nem tud vele jól menni ne is költsön rá semmit ,mert úgy sem attól fog gyorsulni.
Pred azon agyalok jövőre az A.A-ba kellene indulni,nem?Slo ring,Pring,Háring ki tudja lehet még máshol is...
Az O.B. valószínű egy sapka szar lesz.Nem tudom milyen reményeket fűzzek hozzá,egy ilyen év után.Valahol kéne húzni neki komolyabban ,nem?
azon agyalok,hogy jövőre visszaviszem a gyárba hogy építsék vissza gyáribbra a gyárinál,KÉTSZER!
amugy az enyém is szinte gyári...hátsó TTX van benne(kinek nem )sportauszpuff,egy elektronikaami gyorsváltós is,levegőszűrő,meg áttétel,ja...meg egy karbon tank... ja....és 55.4-et mentem! pedig nehezebb vagyok egy átlag pilotánál,és idén mindösszesen 3-szor voltam motorozni!
lehet menni gyárival 58at ugy gondolom,még áttétel sem kell rá egy jó motorosnak,de nem 85 lóerövel.
A Bodis meg az Öhlins miatt én azért már nem nevezném gyárinak. De kétségem nincs afelől, hogy egy igazán jó motoros számára egy kis áttétel módosítással elérhető az 58.
Visszatérve az 1 58 -as köridőkhöz,,Én a teljesen szalonból kihozott Kawasakival,,01 et mentem Vajzer 00 át,,,A Beriszével pedig, 1 58 -at a motoron pedig egy Bódis van,,meg egy hátsó öhlins...A power kommander benne van ,,de nincs is bevezetékelve..A blokkjához sosem nyúltak,,Szóval lehet szinte majdnem szériával 58 at menni...pedig az én motoromról is az hir járja hogy ultra tuning,Meg a régi kawáról is a bontóból vett blokkal...Húzni kell a gázt és kész:)De a 85 lovas motorral 1 58 az érdekes...
Meki ment a héten 53,6-ot a pannónián, pedig nem vót valami fasza idő. mondjuk az ő gépe is elég gyári
Akkor go motorozni
2 fokban is lehet motorozni.......úgy emlékszem
milyen rossz időnk lenne ma motorozni....persze a hírlevélbe beírták hogy a rossz idő miatt sem rendeznék meg...hátha ezzel nyugtatják a kedélyeket....ugye,ja hát ugyis rossz idő lenne...de nincs rossz idő!

katarban milyen idő lehet!?vki tudja miért kérdezem?
Más az se a régi!
Vannak ám durva óvodás csoportok! A múltkor is inkább átmentem az utca másik oldalára, mert nagyon méregettek a kerítés mögül. Féltem, hogy megdobnak a joghurtos dobozokkal. Aztám meg megruháznak, mint a szart. Kegyetlen világban élünk.
Azt már ne is említsük meg hogy az áprilisi versenyen valaki miatt aki 2 versenyen indult és ezek éppen kis szünettel egymás után következtek volna,4x-i időpont csúsztatás volt,ennek okán a csajos verseny,amire a lelkes HOBBIRACER lányok befizették a 33 rugót már majdhogynem lámpafénynél kezdődött.Bár mondjuk egy profinak simán kellene birni egy 10 és egy 6 körös versenyt egymásutánban ennyire kell az a még egy kupa?olyan mint oviban verekedni....
Eggyetértünk.
Ez köztudott volt már akkor is, hogy a Jana csinálta Niki motorjának a blokkját. Nem is ezzel van a gond, hanem azzal az agyalágyult demagóggal aki arra motorra azt mondja, hogy gyári.
Nem vitatom én az 58-at sem, mert az is lehetséges. De valóban nem a gyenge motorral.
Csak széria R6 téma margójára.Jómúltkorában Végh Janinál jártam hengerfejmunka ügyben és láttam ott egy fehér R6-ot K Niki felirattal.Na,akkor ugye szegény Végh Jana áttért szériagépek csavarozgatására.
Az április 22.-i versenyen 00-át ment Attila. Tudomásom szerint fém fékcső, picit gyorsabb gáz, és a gumikon kívül minden gyári (+pályaidom). Említette hogy valami miatt kevesebb teljesítményt adott le a blokk, de erre hamar rájött, és orvosolta. Állítása szerint ment kettő perc alatt az idén, (miért is ne mehetett volna), de nem a gyengébb verzióval.
Kívánom neki, hogy menjen annál sokkal kevesebbet . De a 85lovas gyári motoros 58-at nem hiszem el.