láthatóan nem a 18000-el van bajom.szívesebben kifizetem a Pezibar 90-100 euróját.Össze sem lehet hasonlitani amit ott kapok szemben a hÁringmotÓspótzéertével.
2006-ba 10000ft volt a 4x20 perc, ahhoz képest nem vészes szerintem ez az emelés.Mondjuk annak aki 147-es chf-el vette fel a hitelt a mocira,és persze 0-val hozta el most meg több van rajta mint a motor piaci ára,és ezek mellet dettó a lakáshitel az már mindenre ugrik.Pedig csak azzal kell tisztába lenni,hogy ez egy kibaszott luxus amit nagyon kevesen tehetnek meg.
Ha meg hobbi szinten csináljuk az kb havi 1 pályanap,akkor meg nem mind1 az a 3000+...úgy se tudunk ellene mit tenni mert birkák vagyunk...
na..látom 2012-ben sem találom meg a rendszámot a szekrényben
3x25 perc,ami 23 de ha van bukás a 19.ben akkor visszaadnak 2 percet,nomeg szembejönnek a boxutcában,mert mindenki kimehet és amúgy meg kapjam be a faszukat mert örüljek hogy mehetek pályán, sőt felkészülhetek versenyre is alkalmanként 100-200e.-ért és megköszönhetem hogy a végén ezt mégsem kell elköltenem teljesen.valószínűséggel már akkor basztak a liszenszre amikor tudták: ugyis uj aszfalt lesz a pályán...és majd azon lehet motorozni 18 ezerért/fő/perc/kurvaanyátokat....ha csak feleannyian nem fognak jövőre motorozni mint ahány embert idén kiszopattak,akkor messze lesz a nullszaldótól a nyíltnap
Misano mint általában az összes Moto GP pálya, a drágább pályák közé tartozik. 3 napos hétvége általában 540 euro. ami 180 euro/ napot jelent, de egynapos pályázást nem árulnak.
Ezért az árárt általában 6x vagy 7x is pályára léphetsz naponta mindig 20 perces menetek. Voltam olya szervezővel is ahol az első és az utolsó óra csoportbontás nélkül megy , ugynevezett szabad motorozás, akkor akár egy egész órán át fentmaradhatsz a pályán.
Azokkal szrvezőkkel akikkel én voltam eddig Misanoban mindig volt verseny is ebben az árban, általában 2 verseny is egy hétvégén. Transzponder is benne van az árban.
Olaszországban Moto GP pályán (Misano és Mugello) nem indulhat klubverseny normál rajtráccsal, ezért mindig repülőrajtos versenyek vannak.
Remélem segitettem
Egyem a szívedet Jani . Nem akartam ám a lelkedbe gázolni . De látom mégis szíven ütött a dolog. 8000 euró, meg szopjak le egy-két fasszájút és még köszönjem is meg, hogy fizethettem nekik. Meg a faszomat! Ahol én fizetni szoktam, ott azt megköszönik és nem szarnak a számba. Nameg nem mondanak annyi ökörséget magyarázatképpen, mint amennyit az idén hallottunk tőlük.
Amúgy barátilag, minden rendben veletek?
Én egyszerű embör vagyok. Rálátásom sincs a dolgokra. Csak azt tudom, hogy amíg a Rezső meg a BRO vitte a dolgokat addig volt pályanap és verseny elérhető áron. Most meg nagy vidáman közlik, hogy 4X20 perc 18 000 Ft. Gondolom a verseny sem 25-30 lesz hanem 50-60. Úgy, hogy: Basszák meg magukat!
Tibi! Azt hittem ennél azért jobban átlátod a dolgokat. Az meg mi a fenén változtatna? Ő ment el, mert anyagilag nem érte meg neki. Magától tette, mert 12 év után tejes árat kellett fizetnie a ringért . Ráadásul előre. Miért nem állsz össze a Lucky-val, meg a Predi-vel, vagy bárkivel és csináltok motorosnapokat? Nem kell semmi hozzá, 8000 Euró odamentek, befizetitek és várjátok a motorosokat. Annyi napot vesztek ki amennyit akartok. A Rezső sem tett mást.
2012-ben a Hungaroring Sport Zrt. által szervezett Motoros
nyíltnapokra részvételi jegyek megvásárlására nyílik lehetőség.
csoport díja (4x20, vagy 3x25 perc), 18 000,- HUF
kezdő csoport díja (90 perc ) 15 000,- HUF
Nem csak dijkiosztók és kaja lesz, hanem azt akarom, hogy a gyorsasági motorsport rajongók és hobbiracerek összegyüljenek egy évben legalább egyszer teljes látszámban.
Slovakiaringtől is lesz reprezentáns, Hirtling Gabi is ott lesz és Pannoniaringes Németh Andris is ott lesz, igy szerintem elég pontos képet fogunk kapni a jövő évi terveikről.
Ha meg hobbi szinten csináljuk az kb havi 1 pályanap,akkor meg nem mind1 az a 3000+...úgy se tudunk ellene mit tenni mert birkák vagyunk...
3x25 perc,ami 23 de ha van bukás a 19.ben akkor visszaadnak 2 percet,nomeg szembejönnek a boxutcában,mert mindenki kimehet és amúgy meg kapjam be a faszukat mert örüljek hogy mehetek pályán, sőt felkészülhetek versenyre is alkalmanként 100-200e.-ért és megköszönhetem hogy a végén ezt mégsem kell elköltenem teljesen.valószínűséggel már akkor basztak a liszenszre amikor tudták: ugyis uj aszfalt lesz a pályán...és majd azon lehet motorozni 18 ezerért/fő/perc/kurvaanyátokat....ha csak feleannyian nem fognak jövőre motorozni mint ahány embert idén kiszopattak,akkor messze lesz a nullszaldótól a nyíltnap
Ezért az árárt általában 6x vagy 7x is pályára léphetsz naponta mindig 20 perces menetek. Voltam olya szervezővel is ahol az első és az utolsó óra csoportbontás nélkül megy , ugynevezett szabad motorozás, akkor akár egy egész órán át fentmaradhatsz a pályán.
Azokkal szrvezőkkel akikkel én voltam eddig Misanoban mindig volt verseny is ebben az árban, általában 2 verseny is egy hétvégén. Transzponder is benne van az árban.
Olaszországban Moto GP pályán (Misano és Mugello) nem indulhat klubverseny normál rajtráccsal, ezért mindig repülőrajtos versenyek vannak.
Remélem segitettem
Nem tudtad,hogy itt az afrikai burgonyavész.......emelni keeeeell
Amúgy barátilag, minden rendben veletek?
nyíltnapokra részvételi jegyek megvásárlására nyílik lehetőség.
csoport díja (4x20, vagy 3x25 perc), 18 000,- HUF
kezdő csoport díja (90 perc ) 15 000,- HUF
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
Nem csak dijkiosztók és kaja lesz, hanem azt akarom, hogy a gyorsasági motorsport rajongók és hobbiracerek összegyüljenek egy évben legalább egyszer teljes látszámban.
Slovakiaringtől is lesz reprezentáns, Hirtling Gabi is ott lesz és Pannoniaringes Németh Andris is ott lesz, igy szerintem elég pontos képet fogunk kapni a jövő évi terveikről.