Tavaly még nem igazán, mögöttem végzett a kupában (már amikor talpon voltam ), akkor még 2 perc felett karcolt. De gyorsul szépen..
Nem úgy mint én.. igaz lassan 1,5 éve nem mentem. Bár ahogy az idei éveteket nézem nem sokat vesztettem
Bocs,hogy beleszólok,de a Feata a Benner mögött végzett mindig a klub kupán,és a Zsolti ha jó formában van akkor megy 58at.Tudomásom szerint az Attila 00-át már ment,de 58-ról nem tudok.De majd a Roy megmondja a tutit.
na ebben csak a felipének nem tetszik,buttonnak pl igen biztonságos!akkor miért nem az ő véleménye számít!? sztem elég volt ebből,más van itt a dolgok mögött.duma duma és megint csak a duma.....
Visszakereshetőek a hírek, mi szerint a Formai-1 eligazitáson figyelmeztették a versenyzőket a festék miatt, mert nekik is csúszott. Azt elsikálták valahogy, mert utána nem lett ügy, legalábbis nem jutott ki infó a közvéleménynek.
Zoltán ,egyet kell értenem veled,Én is ezen voltam kiakadva.
Ha az a festék tényleg csúszik és életveszélyes ,akkor Hungaroringen azonnal lehúz a roló,és átfestik azt a szaros felfestést!
Addig egy darab motorost nem engedtem volna fel a pályára,szabály ide ,szabály oda.
De szerintetek annak a cégnek aki ezzel a felfestéssel foglalkozik mennyi idő lett volna átfesteni?Mert szerintem egy komoly brigád ezt egy nap alatt lezavarja.Szerintem itt valami más volt a gáz,vagy más is.
Nagyon kíváncsi leszek mi lesz itt jövőre.
Ma kéccer jelentettem fel magam.
Egyszer meg a Svédet . De ha nem kér tőlem bocsánatot legalább a BBC műsorában akkor holnap tuti öccccör is feljelentem!
Festékkel kapcsolatban neki nem állok vitázni, mert nem értek hozzá. De ha az F1-nek, meg a WTTC-nek jó akkor annyira szar nem lehet. Bár biztosan más, ha két kerék csúszik mint a négy.
én ugy hallottam hogy nem is volt gond a festéssel...abban semmi speciális nincs hogy sok réteg után sima lesz a befestett felület!ezt bármelyik festék tudja....kellene valami más magyarázat is,...végül is ezért vagyunk MAGYAROK hogy meg MAGYARÁZZUK!
Ez egy spéci festék, ami érdes felületet képez. Ha sokszor kensz rá újabb réteget, szépen kiegyenlíti a rücsköket és egy elég sima felület alakul ki. A megoldás a festékrétegek etávolítása és utána újra kell festeni a felületet.
Nyílt napon épp úgy csúszik, mint versenynapon. Szerencsére nem halt meg senki, remélem soha nem is következik be ilyen, de kíváncsi lennék, hogy a nyílt nap szervezői vállalnának-e felelősséget. A szervező jelen esetben a Hring.
Nem tudom mennyire szar a festék milyen skálán, de miatta nincs licensz, a bukótér átépítést benyelte volna a szövetség.
Az a baj ezzel, hogy nehezen hihető. Ugyanis egy gyári 600-al is kibaszott jó erdmény az 58. Nemhogy egy 85lovas 600al. Nem állítom, hogy te nem mondasz igazat, de aki ezt neked mondta az biztosan hazudik. Nincs olyan ember a földön aki egy gyári 85 lovas k9-el 1.58-at megy. Főleg nem egy olyan akiről még nem is hallottunk. Pont olyan ez mint a Predit kikerülő gyári motoros. Ő sem lett nevesítve soha Sonáj által.
Sokan azt sem tudják mit faragjanak a motoron a 00-hoz a haverod meg egy 85lovas gyári k9-el bevillant egy 58-at. Pestiesen mondva meg a FASZOMAT!
Széjjel faragott blokkal meg futóműmódosított gépekkel mennek 56-ot. Annak tudatában, hogy Te is jársz pályázni nem is értem hogyan beszélhetsz ekkora hülyeséget? ? ?
Nem szeretnék ide nevet irni... De akiről beszélek tényleg gyári futómü vel kipurendszerrel , lábtartókkal, kormgátlóval stb gurult annyit. Lehet nem volt gyári idom rajta. . .
Nem úgy mint én.. igaz lassan 1,5 éve nem mentem. Bár ahogy az idei éveteket nézem nem sokat vesztettem