A legjobb ezen a napon: 2.23.113. Mondjuk nagyon sokat kellett előznöm, tiszta kört nem is nagyon lehetett menni, és ugye még nincs túl nagy rutinom az előzgetésekben!
Köszi, igyekszem, még jó pár kanyar van ahol lehet gyorsulnom, illetve a féktávokon is van még mit javítani, de hát karcmentes a moci, és szeretném is ha az maradna, úgyhogy csak szépen lassan, lépésről-lépésre...
Melyik kanyarban/hogy történt? Csak hogy ha már így alakult, tanuljunk belőle.
Egyébként sajnálom és együttérzek. Én is azért járok ki fotózgatni, mert két hónapja lezúzódtam.
Nagyon sokban. Elsősorban a futómüvet kell ótdolgozni, mert a ma kapható motorok motorerejével nem fejlesztik együtt a futóműveket. A gyári futóművek utcára elfogadhatóak, de pájára nem. Aztán a fékek, áttételezás, mert az utcai nagyon hosszú, idomok, új pályagumik, termosztát ki, nagyobb hűtés, teljesítményleadás átírása, vázgeometria változtatás, lánccsere, kipufogórendszer módosítás a környezetvédelem kiiktatása miatt, másképp nem lehet elvenni a motortól a sok okxigént, stb stb. Az én motoromnak pl alig van köze az utcaihoz!
Helló !
Miben más egy pályagép egy utcai motortól? Azt tudom hogy nincs rajta fejidom világítás. Mennyit kéne költeni egy pályamotorra hogy utcai motorként használhassam?
Egyébként sajnálom és együttérzek. Én is azért járok ki fotózgatni, mert két hónapja lezúzódtam.
Próbáld meg itt.
Miben más egy pályagép egy utcai motortól? Azt tudom hogy nincs rajta fejidom világítás. Mennyit kéne költeni egy pályamotorra hogy utcai motorként használhassam?