Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És még azt hiszi, hogy frankó amit csinál R1-et ne hasonlítsd a gsxr-hez, felesleges
Te aztán nagyon okos vagy, gartulálok .. életveszélyes mait csinálsz.
Az eddigi majdnem egyetlen balesetem egy ilyen pilóta miatt keletkezett a ringen, aki a ráfordító jobbosban úgy gondolta nem fogja húzni a gázt, hanem inkább a fényképező barátnőjének integet. az utolsó pillanatban tudtam kilőni mögüle a szélárnyékból, úgy h a vállam érintette a tükrét. Ne csináld ezt, mert kurvára balesetveszélyes 2X is. Egyszer a pályán vernek telibe, majd utána már motor nélkül a bokszban is...
Egyébként nekem 2:17:12 volt a legjobb időm, teljes gyári beállítással és baromira nem érzem úgy, hogy tekergetnem kellene rajta, mert még mindig több van benne, mint most bennem. a 2:24-es idődnél ne a futóműbeállításokkal foglalkozz, mert nem azért vagy lassú.
ez a távgyógyítás nem egyszerű!
igen is komolyan gondoltam a gyári beállítást! ha a moci rendben van akkor hidd el hogy a gyárival is lehet normális időket menni! tény hogy a tekergetéssel jobbá tehető!
a tanácsom az hogy majd egy nyílt napon kérd ki valaki segítségét és próbáljatok finomítani rajta! és majd ahogy gyorsulsz majd úgy érzed hogy milyen irányba is kéne menni.
de megmondom a tutit!
van egy "szaki" kiskunfélegyházán Kujonics Béla! futóműben is nagyon ott van (volt már többször Ten Kate csapatánál továbbképzésen) nekem is meg még sok más versenyzőnek Ő csinálta a futóművet!
szerintem nagyon kis pénzért megcsinálja neked az alap beállítást ha lemotorozol hozzá!
ha kell a száma dobj egy mailt a kurdigabor@koroskabel.hu ra és megadom a számát!
szerintem még egy pár jó tanácsot is ad majd a továbbiakra!
Holnap tudom megnézni a dokumentumokat, majd megírom.
Egyébként, hogy elöl 3 vagy 4 vonal látszódik a rugóelőfeszítésnél, azt nem fogod észrevenni

Nekem gyári a futóművem (elöl sűrűbb olajjal) és a kormánygátló is gyári.

Próbálj meg lendületből, mindig gázzal menni, akkor csökken a bólintás, összeülés jelensége. Leginkább úgy kell gyorsan közlekedni, mint a "keljfeljancsi", lágyan, kis fékkel, kis gyorsítással, de lendületesen és gyorsan, szép és "körzős" íveket rajzolva. Persze ehhez kell egy mindkét irányban és szinte teljes mozgásterében működő futómű.

A célegyenseben pedig húzzad
de igazán indíthatnának nekem egy nyugdíjas specko csoportot, köztük lehetnék akár gyors is..
nem elírás, a 140 az száznegyven, najó néha 180, de eddig nem az egyenesre gyúrtam... talán egyszer volt 240

osztan majd gyakorolgatok szépen
140-ig? Az elég veszélyes. Vagy 240-et akartál írni?
Igen jo otlet eleinte nem nagygaz nagyfek, hanem szepen a nagy kanyarsebesseget probalgatni.

AZonban soha ne csinald azt hogy a hosszu egyenesekbe lassan mesz. 140el a celegyenesbe telibever valaki 220-al, aki eppen nem figyel elore par pillanatig (mondjuk hatranez, vagy az orajat bamulja stb... es mikor felnez ott "allsz" elotte) Ez minden csoportban igaz, a lassuban is boven 200-220 fole gyorsulnak az 1000-esek...

Na jo gyakorlast :)
akkor csak jó úton haladok, mert nem nagy gáz nagy fék módszerrel közlekedem, célegyenesben is csak 140ig húzom

a kigyorsítási lengése tényleg nem vészes, akkor marad a megszokás sejtettem, hogy nemkéne kihozni belőle moto gp szintű beállítást

de a 3as előfeszítést csak kipróbálom.. hátha..

egyébként meg thx
Gyorsitaskor fent van az eleje ezert mocorog, de az nem baj. Meg kell szokni :) Bar ha nagyon csapkod, es nehez kezelni akkor valami nem jo. Mondom a pirelli/metzeler nem egy csapkodos gumi.

2:25nel valoszinulag nagy gaz nagy fek modszerrel mesz es lassan kanyarodsz (relative). Menj bele gyorsabban a kanyarokba es mar a kanyar kozepen (hozzavetloeg) kezdd a kigyorsitast finoman. Ezaltal szep ivek lesznek, kisebb terhelesvaltasok, lapon kanyarodas. Ehhez nem kell annyira kemeny beallitas. Sot...

Lenyeg hogy figyeld a motort hogy viselkedik, es mindig ugy menj, hogy amit tudsz azt csinald, es probalj fejlodni, apro lepesekben probalgasd hogy lehetne gyorsabban menni. Igy nem, vagy csak irtkan fogsz elesni.
Balagee

a "gyári" beállításnál csinálta a hintázós belibegést a jelenleginél ez már kevésbé vehető észre, főleg inkább pályán... most újabban a gázelvételes "bólintás" , meg a kormány ideges mozgása foglalkoztat kigyorsításkor... vagy szokjak hozzá
Kormanygatlo nekem nem mukodik mar regota. Nincsbenne olaj :) Nem kell, racetec-el csak kicsit csapkod neha nem veszes. Huzni kell a gazt akkor abbahagyja. :)
Hogy libegett be a motor? Ha oldal iranyban dolongelsz akkor terheled a kormanyt. Ha hintazik elore hatra a motor akkor nem csillapit a futomu. Alapjaban veve ugy ertemes beallitani a csillapitasokat, hogy eppen ne hintazzon a motor. De nem szabad nagyon bekemenyiteni mert nem dolgozik a futomu es szetmegy a gumid, vagy pattogva fogsz motorozni es ugy nem nehez elesni. Szoval minel nagyobb tartomanyban dolgozzon. Ha kint vagy kerj meg valakit nyomkodja meg. Het hete allitgattam egy 6ezer km-es k4 750et es gyari ertekeken minimalis csillapitasa volt az elejenek, lengett mint az allat.

Amit a Brian hasznal egyaltalan nem biztos hogy jo is lesz. Mas gumival megy, mas olajjal, mas stilusban, mas tempoban, mas testsullyal. De meg lehet probalni.
Pohi - pufi !
márcsak 83 kg vagyok

és Perez!

Ha érdekel gixxer k4-k5-re való pályaidom, jelezzed felém, van egy ajánlatom, ha érdekel, és még a lámpa helye is ki van vágva, sőt, kétüléses farokidom is van hozzá.

dr Agy
Brian és Aquabase

Pohi kollégám a kérésével nekem szeretett volna segíteni. A szervízkönyves gyári adatok beállítása elgondolás nem rossz, de ezt nem gondolhatod komolyan, hogy pályára valóban alkalmas túramotorozáson kívül, különben te sem állítanál rajta, ha annyira megfelelő lenne.

A kérésének az lett volna a lényege, hogy az állítások milyen irányba történjenek, mert ha a gyári beállítás alapja lehet a közúti forgalomban való közlekedésre, kényelemre és aszfaltminőségre hangolva, akkor valószínűleg lehet egy hasonló kiindulási alap pályamotorozáshoz is.

Pohi valahonnan kerített egy gsxr-hez beállítási adatokat, amiket megnézhetsz és véleményezhetsz, ha elküldi neked is. Attól csak annyiban tér el a jelenlegi beállításom, hogy az előfeszítés első villán még mindig a gyári 4 értéken van, de legközelebbi pályanapra 3 értéket fogom próbálni. Tehát az adatok jegyezve vannak, csak nem sok lehetőség van állítani, menni, leállni, állítani, menni..

Az idő meg siralmas.. a gyári beállításnál 2:48 volt, a jelenlegivel 2:25 de még mindig nem érzem annyira stabilnak a motort, hogy a kanyaríven kívül másra is kelljen figyelni. A gyárinál minden kigyorsításnál és gázelvételnél belibegett a motor, erre figyelni kellett. - nektek gyári még a kormánygátló?

Nem mondom, kis majré még van korábbi baleset miatt, de egy jó beállítás ezt hivatott kompenzálni stabil viselkedéssel.

Natehát.. ettől függetlenül minden építő jellegű tanácsot elfogadok, amitől a motor stabilabb lesz. Mégegyszer mondom, nem a köridőt szeretném csökkenteni – ez idővel szerintem adja majd magát – hanem a stabil futómű elérésére törekszem.

Bocs ha hosszúra sikerült

Üdv:dr Agy
Szerintem ha gyári a bringa, és a srác nem hasít 2"10" alatt a ringen akkor vegye elő a szervízkönyvet, aztán tekerje vissza a gyári beállításra! Aztán ha majd gyorsul akkor kezdje el finomítani úgy hogy minden változtatást felír, aztán megy vele figyeli jobb e vagy rosszabb e és így szép lassan be tudja majd állítani!
Teljesen felesleges más beállításait alkalmazni. mindenkinek más a jó! Ezt hidd el!

Így van Brian barátom?
Szia Brian!

A beállítás a ringre kellene ha megyünk fel. Teljesen gyári Suzuki K5 gixer 750-es a moci Metzeler racetec K1 gumival. Ő 85 kg, azt nem mondanám, hogy lendületből megy, mert olyan sz@r a mostani futóműbeállítása, hogy én az R1 után erősen meg voltam lepődve rajta..(ez 750?)...Természetesen nem egy olyan totális futóműbeállítást várok el tőlled amitől gyorsabb lesz mint Rossi és neki még kormányozni se kell akkor is jól megy a moci de tökéletes lenne a te futóműbeállításod alapnak, sőtt ......Aztán abból kiindulva lehetne finomhangolni, ha esetleg kell .

Köszi, szia!
Majd megnézem, de biztos vagyok benne, hogy nem lesz neki jó.
Sok a paraméter, ami befolyásolja, hogy megfeleljen. Hány kg a barátod, megy-e pályán, megvan-e emelve a motorjának hátulja, gyári olaj van-e a gátlókban, esetleg más viszkozitású és azok milyen "öregek", milyen gumit használ, lendületből vagy gáz becsuk és nagygáz stílusban motorozik...
Egyébként nem vagyok híve a "leírom hová tekerd" sémának, jobb fizikális kapcsolatba kerülni az állítandó járgánnyal.
ezek remélem segítenek egy kicsit. a gixxer lámpájával lehet kicsit könnyebb dolgod lesz mint nekem volt az R6-tal. (neked középen van a lámpád)
flexel kezdtem el csinálni aztán a lyukat lassan reszelővel meg csiszoló papírral kezdtem szélesíteni. sokszor próbáltam oda a helyére és úgy finomítottam rajta. Lehet én vagyok béna(vagyis mi voltunk bénák ismerősömmel) de nekünk az R6ba a lámpa több mint fél napba tellett berakni. a lámpa maradt az eredeti helyén, eredeti felfogatásba, az idomot meg passzosra csináltuk szóval biztosan ül a helyén.
Ha a liket megnézed, akkor ott meglátod milyen szivacsfólia kell a tankra. bútorokat is szoktak ebbe csomagolni, biztos felismered. Nekem haverom hozta, mert volt neki otthon, ezért nem kelett vennem.

http://www.motorinfo.hu/news.php?nid=4322

http:
//www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=3200&cat=
Szia Brian!

Leírnád nekem, hogy mik a futóműbeállításaid a motorodon? Egyik barátomnak is gixer van és nem találja az optimális beállítást vagy az a közelit. Agyonra eltekergette már.......

Előre is köszi!
Helló!

Gsxr 750 K4-em van, majd erre fogok venni idomot azt hiszem majd csak jövő tavasszal vagy majd télen és akkor lesz időm elszórakozni vele. De tényleg jól jönne néhány jótanács, hogy hogyan érdemes nekikezdeni a lámpa kivágásnak, milyen szerszámmal, mivel tudom odarögzíteni a lámpámat stabilan a pályaidomhoz, hogy ne essen se be se ki az idomból, hol lehet szivacsot venni a tankvédő belsejébe hogy ne karcolja össze a tankot, stb. Minden infót szívesen fogadok, és köszi előre is!
Szia! igen nálad már néztem,de szerintem te csak a délelötti csoport utolsó 20 percét fotóztad...én az elsö kettöben voltam,és nem látom magam a képeken

Ha esetleg mégis irj mert érdekel! köszi
Szia!
Mondjuk keresgélhetsz nálam is: www.kentaurbolt.hu
Szia Perez!

Milyen motorod van? amúgy igen, az idomot neked kell kivágni, ha a gyári lámpát akarod vissza szerelni.
a bevágása elég egyszerű, kell hozzá jó sok türelem, meg kb1-2 nap ha szép igényesen akarod megcsinálni. viccen kívül nekem elég macerás volt.. de szép lett