Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi ezt a tapasztalatot is!
még mindig megoldásnak látom, hogy küldök írhaó dvd-t, arra ráfér.
szia

én már ezeket végigjártam amit te most akarsz elkezdeni. fémfékcső, 660-as olaj, többféle betét amiket végén olyan sűrűn cserélgettem mint más az alsónadrágot, mégis elmelegedett folyton. már a főfékhenger karmantyúit is kicserélték mert hátha az a ludas és mégsem. volt Brian féle tárcsahűtőm is (mellesleg letört bár nem értem miért egyszercsak elrepült az egyik oldal menet közben majd a másikat megnézve az is repedt volt így lekerült, barátomé még mindig fenn van annak nincs baja, az enyémet a motor nem szerette és ledobta magáról ) és hiába mindig ugyan az volt az eredmény elmelegedett a fékem. amikor új volt a betét akkor jóval később mondjuk az utolsó menetekben de akkor is bejött koppra. szóval tavaszra már kinéztem mit vennék már csak gyűjtögetni kell. szerintem ne költs feleslegesen ne járd végig amit én inkább cseréld le. persze lehet nem tudok fékezni és emiatt van ezt aláírom, szóval rád bízom.

a videót nem felejtettem el csak még nem csináltam meg
nem dícsér mást,kb mindenki tudja mi a jó.Én FerodoXrac párti vagyok ,de a legnagyobb baja,hogy 70%nál már gyakorlatilag használhatatlan ,illetve a csajomnak jó utcára Bremboval nem szorul a tárcsa ezt is tudom.Vesrah-t pedig még nem használtam .de sokan a gyárira esküsznek mint pl Kurti,és tulképp nincs is avval baj.
jó,de ő a 0. körben kezdi a versenyeket
Sziasztok. Ugy latom surubben kellene erre jarnom.
Ha valakinek fekproblemaja van batran keressen barmivel!. Sajnos a weboldal meg nincsen minden termekkel feltoltve, de tulajdonkeppen BARMIT be tudok szerezni ami magtalalhato a piacon. Neha meg azt is amit csak WSBK es MotoGP csapatok kapnak.
Vesrah fekek mar bizonyitottak a tengeren tulon. Az AMA Superbike/Supersport versenyzok nagy resze Csak Vesrah't hajlando hasznalni, meg ha mas fekgyartotol is kapja a sponzor penzt(matrica felrak) de Vesrah betettel megy
Garantaltan szuper fekhatas a betet elete vegeig, szinte ismeretlen a felpuhulas a Vesrah-t hasznalok koreben, es egyenletes kiszamithato fekhatas allandoan.
Btaran nezelodjetek a www.euromotoracing.hu oldalamon, es ha nem talajatok a sajat motorotokat a listaban attol meg lehet van hozza cucc, csak meg nem volt idom feltolteni. Ilyenkor mindenkeppen kuldjetek egy e-mailt hogy mihez kellene az alkatresz! info@euromotoracing.hu vagy Felsved baratunk altal megirt cimre!
ezt csak Álmos árulja, ő is importálja
almos@euromoto-online.com
köszi! így nézve akkor az tényleg jó, nekem akkor lehet simán kibírna egy szezont vagy többet.
És tud valaki bolti ár (18e) alatt ilyen betétet intézni?
"Ha már betét téma..." - akkor én is kérdezek! :)

EBC HH került a múlt héten a 2004-es Fireblade-be. A hétvégén mentem vele egy kicsit (őrláng üzemmód hiszen utca és hideg) és "zsizseg"/zizeg az új fékbetét (enyhe) fékezés közben. Ez mitől lehet?

Ennél a Vesrah-nál érdemes az "alap" utca/pálya betéttel is foglalkozni, vagy a race kategória az erősségük?
a 13 pályanap az rohadt sok egy fékbetéttől. Ne felejtsd el hogy nálam a pályanap nem fél nap mint a Hringes nyiltnapokon, a külföldi szervezéseken ahová mi járunk, egész napi pályázást jelentenek, előfordul hogy naponta 2 verseny is van.
Brembot is szerettem de max 3-5 pályanapot birt, a Hungaroringen csak 2-3.
És az soknak számít egy betéttől pályán? Én ehhez hülye vagyok még. Ha már betét téma, szal a Vesrahot ajánlod (meg más is itt). És pl EBC extreme pro, Brembo RC, Bendix MCR, Ferodo XRAC, ezekkel van tapasztalat? Árban nincsen nagy különbség közöttük.
az x-et 13 napig nyúztam pedig én közismerten durva fékező vagyok
abból amúgy melyik fajtát ajánlanád te? srlj 17, vagy megéri srlj x-et venni? xx-et nem láttam az én motoromhoz, de lehet létezik.


A Vesrah tényleg kurva jo és nagyon sokat bir
Meg Csabcsi megmondta fék csak gyávaknak kell!
az már megvan, és így is szar. majd lesz jó fékfolyadékom meg kipróbálok valami pályás betétet és meglássuk. csak mindenki mást dícsér betétnél is, van legalább 4-5 féle amiről írkálnak jókat, na most döntsön az ember.:)
véleményem szerint fontos az hogy friss legyen a fékbetét és jó fékfolyadék legyen benne-legfőképp rbf.bármennyire küzdöttem ,egy- már használt betéttel soha nem ment úgy mint egy újjal.mondjuk volt amikor újjal sem ,de ez más téma
Jól beszél Crazy!
Cseréld le a fékcsövet fémre és fasza lessz!
vesrah
És lehet tudni milyen betét is az pontosan?
De van jobb! Álmostól vettem fasza betétet sokkal jobban fog mint a gyári.Most 5 pályanap van benne és még kurva sok van rajta.Próbáld ki nagyon frankó.
fém fékcső már van, jó fékolaj lesz, lemezke is lesz, légterelő cuccos ötletet meg köszi, lehet intézek majd olyat is.:)
akkor ha maradsz a gyárinál, legalább fém fékcső legyen, verseny fékolaj és ne vedd le a lemezkét a fékbetét hátáról és vegyél Briantól légterelő lemezecskét ami hüti a féket
Köszi a véleméynt! Sajnos sok felől hallottam már ezt, meg tapasztaltam is, ezért gondolkodom a cserén, de lehet adok még egy esélyt neki.
én is ugy tudom hogy a gixxereknek felpuhul a fék, ez Hungaroringre különösen igaz, máshol talán nem jön elő ilyen mértékben
de én nem értek hozzá mert keveset pályázok :)
Nekem beesett a fékkarom állandóan, igaz nem gyári betétem volt, hanem ebc hh szinter, meg nem ilyen olajam, más 5.1-es. Nemtom, sokan szidják a gyári suzuki fékeket (újabbakat is, szal a radiálisakat már) és mondták, hogy Yamahára szokták cserélni, mert az sokkal jobban bírja, nincsenek melegedési gondjai.
De akkor lehet első körben (jövőre majd) beruházok valami komolyabb betétre, ami jobban pályára való (nemtom, hogy az a gyári-e, vagy esetleg valami Brembo vagy Ferodo) meg RBF 660 fékfolyadékra és ha úgyis szar lesz, akkor lehet csak utána cserélem le a fékrendszert.