Jó, de egy full amatőrt ne hasonlítgassunk már össze egy profival. Ez olyan, mintha azt mondanám egy amatőr 100m-es síkfutó atlétának, hogy minek vesz szögescipőt a 12,5-es 100-ához, a Usain Bolt strandpapucsban is fut 10,5-et 100m-en, akkor neki minek szögescípő?
pontosan nekem 05-10 között melegedett és felpuhult,majd gyorsultam(ez nem igaz)és hoppendáré megjavult!azé utána én is vettem ezt azt a féktávért... de meklau gyári fékkel ment 51-et!(alul fölül gyári)
nyilván így van, ezt belátom, de mindenki így kezdi, nem lehet egyből 2:00-át menni profi féktávokkal, ahhoz oda fel kell fejlődni, amihez egyenlőre lehet hozzátesz majd egy strapabíróbb fék. Szal én elhiszem, hogy lehet gyári fékkel is qrva jó köridőt menni, lehet 1-2 év múlva már nekem is jó lenne, de most nem jó, szal érted.
Ha 2:20-nál elmelegszik, akkor egyértelmű, hogy sokat, hosszan fékezel, nem rövidet, erősen, kemény féktávval. Így minden gyári féket el lehet melegíteni. Gondolj arra, hogy ahogy csökken a sebesség, annál intenzíven lassulsz, ha meg gáz van, akkor a 1-ben, meg a -3-ban is ki tudod engedni.
amúgy lehet tényleg van benne igazság amit mondanak, hogy aki gyorsabban megy, annak kevésbé melegszik el a féke, nyilván rövidebbeket fékez, több ideje van hülni is a féknek. Én ilyen téren csak azt tapasztaltam, hogy amikor 2:20 körül mentem, akkor is elmelgedett már, amikor 10mp-el gyorsabban mentem a várttal ellentétben, akkor se melgedett el jobban, vagy talán egy picit kevésbé is. De nem baj, most már biztos, hogy lesz fékupgrade, nem bírtam magammal, beruháztam.
elhiszem hogy a hiba bennem van nagyrészt (vagy akár teljes mértékben), csak miután megtapasztaltam milyen amikor elmegy a fék nehéz rávenni magam hogy még rövidebb és még intenzívebb legyen a féktáv.
Mi próbáltunk már sok féle betétet(vesrah-ot még nem),de a legjobb eddig az EBC volt nem tudom mi a cikkszáma,de valószínű a csúcs lehet mert elég csípős az ára.
Az tény,hogy sokan szidják a GSX-R féket,de azok nem is mennek gyorsan.Kispataki Viktor míg Suzukizott gyári fékkel ment ,Chrobák Jani szintén,Meklau is,stb stb.
A -3, és a célegyenes vége ahol el tudod melegíteni a féket, ott a leghosszabb a féktáv, de mindkét kanyar előtt ki tudod engedni, úh lehet próbálkozni a rövidebb féktávokkal.
pedig igyekszem a lehető legrövidebbet fékezni, néha már azaz érzésem hogy nem is fogok tudni befordulni, de ettől függetlenül igazad lehet. és ami fura hogy a legtöbbször nem a célegyenes végén jelentkezik hanem a -3-ban jön elő.
nem a lemez a lényeg, hanem az idő . illetve az én gépemben nincs semmilyen optikai meghajtó az asszony pedig nem enged a gépéhez úgy ahogy én sem őt az enyémhez . de vhogy megoldom
Nekem a gyári betét vált be a legjobban, nem ette a tárcsát, mint az EBC, és tovább tart, mint XRAC, fékhatásban meg nem láttam különbséget. Egyedül az ára necces, a 6 dugós R1-re osztott (2 darabból álló) betét kell egy oldalra.
Az tény,hogy sokan szidják a GSX-R féket,de azok nem is mennek gyorsan.Kispataki Viktor míg Suzukizott gyári fékkel ment ,Chrobák Jani szintén,Meklau is,stb stb.
Nincs a motoromhoz téligumi ezért lemondom a pénteki du. ringezést.Lassú csoport.