Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, de egy full amatőrt ne hasonlítgassunk már össze egy profival. Ez olyan, mintha azt mondanám egy amatőr 100m-es síkfutó atlétának, hogy minek vesz szögescipőt a 12,5-es 100-ához, a Usain Bolt strandpapucsban is fut 10,5-et 100m-en, akkor neki minek szögescípő?
csak a gyávák fékeznek.....
125 kiló alá? pufi.
pontosan nekem 05-10 között melegedett és felpuhult,majd gyorsultam(ez nem igaz)és hoppendáré megjavult!azé utána én is vettem ezt azt a féktávért... de meklau gyári fékkel ment 51-et!(alul fölül gyári)
attól joval gyorsabb vagyok...sőtttt ...attol is mint ahogy te azt gondolnád(már ha tudsz gondolkkodni)már rég lementem 25 alá!
az csak példa volt, annál már azért odébb vagyok, de tudom a 2:10körül idő se űridő még.
Te a 2:30-al ezt honnan tudod?
és persze célravezetőbb,a brembot is el melegíted ha nem változtatsz a fékezés intenzitásán...aztán huss 2kilo az ablakon röppent...
nyilván így van, ezt belátom, de mindenki így kezdi, nem lehet egyből 2:00-át menni profi féktávokkal, ahhoz oda fel kell fejlődni, amihez egyenlőre lehet hozzátesz majd egy strapabíróbb fék. Szal én elhiszem, hogy lehet gyári fékkel is qrva jó köridőt menni, lehet 1-2 év múlva már nekem is jó lenne, de most nem jó, szal érted.
2,20nál,pénzkidobás bármit is változtatni a motoron!.azaz pont!fejben változtass...az olcsóbb!
Ha 2:20-nál elmelegszik, akkor egyértelmű, hogy sokat, hosszan fékezel, nem rövidet, erősen, kemény féktávval. Így minden gyári féket el lehet melegíteni. Gondolj arra, hogy ahogy csökken a sebesség, annál intenzíven lassulsz, ha meg gáz van, akkor a 1-ben, meg a -3-ban is ki tudod engedni.
amúgy lehet tényleg van benne igazság amit mondanak, hogy aki gyorsabban megy, annak kevésbé melegszik el a féke, nyilván rövidebbeket fékez, több ideje van hülni is a féknek. Én ilyen téren csak azt tapasztaltam, hogy amikor 2:20 körül mentem, akkor is elmelgedett már, amikor 10mp-el gyorsabban mentem a várttal ellentétben, akkor se melgedett el jobban, vagy talán egy picit kevésbé is. De nem baj, most már biztos, hogy lesz fékupgrade, nem bírtam magammal, beruháztam.
elhiszem hogy a hiba bennem van nagyrészt (vagy akár teljes mértékben), csak miután megtapasztaltam milyen amikor elmegy a fék nehéz rávenni magam hogy még rövidebb és még intenzívebb legyen a féktáv.
mind a két helyen már jártam kint, így tudom miről beszélsz
nevezz a gyorsba ott majd felmelegítik előtted
a minusz 3 ban nem is kell fékezni elég ha gyorsan dobálod vissza 2 ig persze ez csak vicc volt.de tényleg-meg ne próbáld..vagy igen?
De Ti tudtok is fékezni Janikám...
Mi próbáltunk már sok féle betétet(vesrah-ot még nem),de a legjobb eddig az EBC volt nem tudom mi a cikkszáma,de valószínű a csúcs lehet mert elég csípős az ára.
Az tény,hogy sokan szidják a GSX-R féket,de azok nem is mennek gyorsan.Kispataki Viktor míg Suzukizott gyári fékkel ment ,Chrobák Jani szintén,Meklau is,stb stb.
A -3, és a célegyenes vége ahol el tudod melegíteni a féket, ott a leghosszabb a féktáv, de mindkét kanyar előtt ki tudod engedni, úh lehet próbálkozni a rövidebb féktávokkal.
pedig igyekszem a lehető legrövidebbet fékezni, néha már azaz érzésem hogy nem is fogok tudni befordulni, de ettől függetlenül igazad lehet. és ami fura hogy a legtöbbször nem a célegyenes végén jelentkezik hanem a -3-ban jön elő.
Sziasztok!
Nincs a motoromhoz téligumi ezért lemondom a pénteki du. ringezést.Lassú csoport.
a hosszú fékezéstől melegszik el.
egyszer úgyis hozzájutok, de jó lenne télen a motorozástalan időszakban nézegetni néha.:)
nem a lemez a lényeg, hanem az idő . illetve az én gépemben nincs semmilyen optikai meghajtó az asszony pedig nem enged a gépéhez úgy ahogy én sem őt az enyémhez . de vhogy megoldom
Nekem a gyári betét vált be a legjobban, nem ette a tárcsát, mint az EBC, és tovább tart, mint XRAC, fékhatásban meg nem láttam különbséget. Egyedül az ára necces, a 6 dugós R1-re osztott (2 darabból álló) betét kell egy oldalra.