Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy újra festették a pályát?
El tudnék képzelni egy ütősebb akkumlátort. Csak annyira, hogy füstöljön a gumi induláskor.
a szaporajárású
Kulfoldi forumokon is lattam "Tuner Pro" valtozatot is, a gixxer.com-on meg ki igy, ki ugy irja. Egyaltalan nem vilagos, hogy ugyanarrol a dobozrol, vagy ket kulonbozorol van-e szo. A prop-tech honlapjan EFI van.
Én is láttam már mindkét verzióban.
A Prop-Technél EFI-Tuner.
Ne röhögj, mert fel leszel jelentve (Te is)
Ertem, koszi. En is FI Tuner beepitesen gondolkodok.

Egyebkent EFI, vagy FI? Mindket variacioban latom a neten. Vagy nem ugyanaz a ketto?
Igazából nekem nem a plussz lóerő volt a lényeg,hanen hogy be legyen lőve a gép rendesen az Akra rendszerhez meg a szűrőhöz.Így most kanyarban nem ránt ha ráadom a gázt.Fasza egyenletes. PC-t azért nem vettem,mert ezt tudom tovább vinni minden inyektoros Suzukiba ha egyszer motorcserére kerül a sor.
Az engedély elintézésének a módja a nem megfelelő festék eltávolítása és a helyére megfelelő festék felvitele. Ha hozzá se kezdenek, akkor az állapot akár évekig fenntartható és nem lesz papír. Papír nélkül nincs Alpok-Adria, OB, meg még ahova a versenykiírás megköveteli a homologizációt.
Milyen talicskáné?
Egyik haver széria K9 600-al tolja. Egy év mulva derült ki hogy 85 paci volt a vas. . Ez ügyből kifolyólag. Bár ugy is 58-akat gurult.
Mi a tapasztalatod az FI tunerrel bali? Az erdekelne, hogy mennyire lett meggyozo az erotobblet a gepben? Illetve, ha esetleg van tapasztalatod Power Commanderrel, akkor ahhoz kepest milyen lett?
Lehed,bár nekem Prop-Tech Fi-Tuner van benne azt nem tudom mennyire zavarja,mert az a gáz állást figyeli a gyújtás ráadásakor.Így is sikerült gyorsulnom 30.-án ,lehet hogy gyengébb motorral!?
Én is igy oldottam meg hibakódot nem jelez viszont állitolag teljesitményt azt veszit ......Egy 2006-os cbr600rr-el hasonlitottam össze és azt sokkal agreszivebnek éreztem,gondoltam hogy ezt a teljesitmény vesztésnek tudhatom be! Megoldhatták volna egyszerübben is a szuzukinál ezt
Látom felpezsdült az élet a topicba
Akkor sok pacit buktál. Max nem vetted észre...
Sonáj,kedves barátom,,mindent értek,de én csak a saját érzéseimet irtam le,melyik eseményen érzem jobban magam:)))
Kihúzod a csatit és beledugsz egy drótót és már rövidre is van zázva!Se hibakód,se teljesítmény vesztés.Így mentem három pályanapot K5 1000-el!
Hali! Nekem 750 k8 van. ki lett iktatva, de utána állandóan hibakódot mutatott. Vissza kellett kötnöm.
Így megnőtt?
Szevasztok!
Egy kis segitségre lenne szükségem! Egy GSX-R600K6-al motorozom és az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet kiiktatni legegyszerübben a kuplung kapcsolot ami megakadájoza hogy kuplung behuzás nélkül beinduljon a motor? A legegyszerübb ha elvágom a drótot és összekötöm ,de ezzel az a probléma állitolag ,hogy igy a motor állandoan azt hiszi hogy a kuplung be van húzva és ezért átkapcsol egy semleges gyujtástérképre és igy csak kb 85 LE ad le a motor! Talán van köztetek valaki aki találkozott már ezzel a tipussal és problémával ha ez tényleg igy van egyáltalán! köszi
És két kával.
Kémija S betű? Savanylyúság. Nem bírtam végig nézni.
De kíváncsi lennék a riporter Úr hejlyesírására egy tollbamondás során.
Tényleg. baszki.
De rövid, vagy hosszú?

http://youtu.be/WQV-BSTikiM