Nem tudom mi a gond a gyárival? Én azzal megyek de semmi bajom sincs vele. Az tuti, hogy a gyári betétnél nincs jobb és rbf 660 as olaj kell bele és biztos jól működik!
jó, de én az egész fékrendszer upgrade-re nem akarok ennyit költeni, mint amennyibe csak ez kerül.;) ill költenék, ha lenne rá ennyim, de nincs. Veszek 25-30ezerér r1 féknyergeket és jó lenne 15-20ezer körül max találni munkahengert hozzá, ennyit szánné a dologra, gyári gixxer féknél így is jobb lenne a hallottak alapján.
Valaki tudna nekem erről a cuccról valami infót mondani? főfékmunkahenger
Kamu kínai brembo, vagy lehet igazi, használható-e vagy sem, esetleg valaki vett már ilyet és tapasztalat? Le szeretném cserélni a gixxer munkahengerét valami jobbra pl R1/R6-éra vagy ilynre vagy másra, ami jó, de nem horror az ára.
Köszi előre a válaszoka!
Feltehetnéd magadnak, meg mindenkinek a kérdést: Ott voltam a Magyar Bajnokság futamain? A szövetség rendezett Pl.: 1 bajnoki futamot a Pannóniaringen ahova nem jött el senki. Vagy ha eljött akkor hazament mert esik az eső.( Tisztelet a kivételnek) Szerinted ez versenyzői hozzá állás? Na például az kb 10.000 euró bukta volt a rendezőnek meg a szövetségnek. 284 licenc-el rendelkező versenyző volt az évben. abban az esetben ha mindenki "N" licencet váltott ez 2.840.000 Ft. Ebből a fele a szakágé. Van még az éves nevezői licenc amit az egyesületek fizetnek. 17 egyesület nevezett.Na ennyi pénz van arra, hogy az ilyen nagyképű semmit nem tudó embereknek mint Te, 5 futamos bajnokságot rendezzenek egy évben. Mert ennyi amit befizet az összes ember. Aztán amikor verseny van és kicsit csepeg, nyafogsz a pálya szélén. De azt a napot a szövetségnek ki kell fizetnie. A Hungaroring Zrt. kezében pénteken még nem volt FIM/UEM licenc. Nem lehet verseny rajta. Talán esetleg megkérdezhetnéd a Rizit örül-e hogy elesett egy licencel nem rendelkező pályán és egy ruppót nem ér a biztosítása. Nem is beszélve a botrányról. Azonkívül talán illene tudomásul vennie az összes "versenyzőnek", hogy egy gyorsasági bajnokságnak egészen más a feladata mint egy motorosnapnak. Semmilyen körülmények között nem összehasonlíthatóak. Egy motorosnap megrendezése üzleti vállalkozás Te is megteheted. Egy bajnokság más szabályok szerint működik. Ajánlanám mint olvasmány a MAMS alapszabályát.
Ez ebben a formában gusztustalan ilyen cigó dumával előrukkolni, a hírös SZÖVETSÉG ebben az évben mit tett a gyorsasági motorsportért azon kívül,hogy beszedte a lóvét.(ja filléres nevezési díj rengeteg motorozási lehetőség) gratulálok részemről.
szerintem mi eddig is sportszerüek voltunk,hiszen ha volt rá lehetőség akkor ott voltunk,(pedig jo olcsó volt)az meg hogy bajnokot avassanak sztem annyira nem számit nekünk,pláne annak tükrében hogy hogy bántak velünk....meg egyébként is milyxen bajnokság az ahol pár futam van egyetlen egy páylán?(vérszegény)persze persze összefogás meg minden...ja ....mikor jön el az ideje annak hogy valahol a vezetőség van értünk,és nem mi értük!?miért ül ebben az országban mindenki forditva a lovon? mikor meg megvan az összefogás és valami beindul,akkor meg azonnal jönnek a haszonlesők!persze akinek nem inge ne vegye magára...biztos van aki tényleg szeretné a gyorsasági motorsportot fellenditeni,magam részéről indulok amikor csak tehetem!
Mint azt tudjátok, az idei gyorsasági motoros bajnokság nem a terveknek megfelelően alakult, az utolsó két bajnoki forduló megrendezésére a versenynaptárban kitűzött időpontokban nem kerülhetett sor. A szövetség hatáskörén kívüli problémák miatt a 2011. szeptember 10-11-i versenyeket bizonytalan időre elhalasztottuk, az október 1-2-i fordulót pedig töröltük.Jelen levelem megírásakor lehetőség mutatkozik az elhalasztott bajnoki forduló pótlására. A Hungaroring pálya alkalmassá válása folyamatban van a verseny megrendezésére, így a legkorábban felmerült időpont 2011. október 16., de a biztosabb az a 2011. október 22-23-ai hétvége. Az elhalasztott futamok pótolhatók, várhatóan egyes kategóriák összevonásra kerülnek.Azon kívül, hogy értesítelek az időpontváltozásról, jelen levelemben fel szeretném hívni a figyelmeteket arra, hogy a 2011. évi bajnokság az alapkiírásunk szerint csak abban az esetben lesz értékelhető, ha ebben az utolsó fordulóban kategóriánként minimum 5 versenyző indul (és az éves összesítésben kategóriánként minimum 6 versenyző neve szerepel a rajthoz álltak között). Azaz csak akkor lehet bajnokot avatni, a „Magyar Köztársaság 2011. évi bajnoka” címet adományozni a kategória győztesének, ha ezek a feltételek teljesülnek.Ezúton arra kérlek Titeket, hogy a sportszerűség jegyében minél többet induljatok ezen a versenyen. Jelen állás szerint csak akkor nem kerülne sor erre a versenyre, ha annak megtartását az időjárási viszonyok megakadályoznák.Mindannyiunk közös érdeke, hogy legyen magyar bajnokság, magyar bajnok ebben az évben is, és ez most rajtatok is múlik!Fogjunk össze tehát, és segítsük egymást és a gyorsasági szakágat ebben a nehéz időszakban!Amint megtudunk valamit, tájékoztatunk titeket.ÜdvözlettelHirtling Gáborgyorsasági szakágvezető
Miattad ilyen a motorosok megítélése, szerintem neked normális motorod sincs, csak a netről szedsz le képeket, és biztos sosem intesz a kis dongó robogódról a többi motorosnak, te szemét nagyképű.
Gyere ki a Citadellára, vagy a Nyugatiba az igazi motorosok közé, aztán ott mutasd meg ki vagy!
Szevasztok srácok bocs hogy ide írok de segitségeteket szeretném kérni!
adódott egy olyan problémám hogy gsx-r 600 k4 menetközben kidobja magát üresbe! akár hidegen melegen magas fordulaton alacsonyon is előfordult már! eleinte behúztam a kuplungot mig gurult és vissza tudtam rakni vagy egyesbe vagy kettesbe! most ha már ezt csinálja nem tudom visszarakni amig meg nem állok.... elég kellemetlen ha ez mondjuk 100as tempónál előfordul! tudnátok javaslatokat adni hogy ez milyen probléma lehet és milyen árkategória a javítás? nagyon köszönöm előre is!
főfékmunkahenger
Kamu kínai brembo, vagy lehet igazi, használható-e vagy sem, esetleg valaki vett már ilyet és tapasztalat? Le szeretném cserélni a gixxer munkahengerét valami jobbra pl R1/R6-éra vagy ilynre vagy másra, ami jó, de nem horror az ára.
Köszi előre a válaszoka!
Nem engedik el a szülei sem.
Gyere ki a Citadellára, vagy a Nyugatiba az igazi motorosok közé, aztán ott mutasd meg ki vagy!
adódott egy olyan problémám hogy gsx-r 600 k4 menetközben kidobja magát üresbe! akár hidegen melegen magas fordulaton alacsonyon is előfordult már! eleinte behúztam a kuplungot mig gurult és vissza tudtam rakni vagy egyesbe vagy kettesbe! most ha már ezt csinálja nem tudom visszarakni amig meg nem állok.... elég kellemetlen ha ez mondjuk 100as tempónál előfordul! tudnátok javaslatokat adni hogy ez milyen probléma lehet és milyen árkategória a javítás? nagyon köszönöm előre is!