röntgen nem is mutatja,pláne ha a szalag sérült,MR kell hozzá,1 honapot vártam arra hogy időpontot adjanak,ami kb 3 hónap ,tehát először időpontot kértem időpontkérésre,persze 50.000ért mehetsz soron kívül.majd a dottore megnézi a felvételt,nekem vagy 500fotó a két térdemről,aztán készít műtét tervet! anyós segedelmével mentem vmi térd specialistához,nevét nem tudom,de ha kell megnézem a beutalon,persze még nem mentem vissza a leletekkel,inkább elkezdtem erősíteni a térdeim körüli izmokat,meg futok sokat.(azt mondta addig se hagyjam el magam,bár nem hiszem h erre gondolt, de azért javulgat)szakadás nyúlás ömleny...van itt minden!
szabad persze.. először csináltak egy ultrahangos vizsgálatot.. Ezt Esztergályos Doktor csinálta a Bajcsy-Zs.-n (BP) google megtalálja.. Ő megállapította, hogy műteni kell.. és adott egy névjegyet.. Dr Hehl Istvánét.. (google őt is kidobja..) és Ő műtött meg, egynapos sebészet keretében.. szóval előbb futás UH-t csináltatni (már ha tudsz futni.. én nem tudtam..) és majd ott megmondják mizu'.. és hogy mennyibe fáj.....
Helló és szabad tudni ki csinálta vagy hol mert én is kínlódok 1 hónapja de csak jövő héten lesz időm elmenni komolyabban kivizsgáltatni. röntgen volt ott nem láttak semmit .De akkor miért fájjjjj igaz csak ha nem mozgatom
Nagy hévvel, lendülettel elindultam reggel, és lusta voltam lemenni 3,4 kör után megnézni a guminyomást (1,85 lehetett 1,5 helyett),
a másik hiba, hogy 2 esbe vettem a kanyart, holott mindig 3 ban szoktam.
A motor már majdnem egyenes volt, mikor rányitottam a gázt, aztán jött az érzés, hogy a hátulja nem jó helyen van.
Betapadt, és éreztem, hogy repülök. Hirtelen azon vettem magam, hogy a motor mellett lógok, és húz az aszfalton.
Szép lassan elcsuktam a gázt, és amíg csúsztam végig azon gondolkodtam, hogy fogok megállni, hogy a motor ne sérüljön.
A vége csak nem sikerült olyan jól, mert vagy 5 el nekigurultam a szalagkorlátnak, aztán eldőlt a motor a másik oldalára a fűre.
Minimális sérülés lett rajta, a kilyukadt csizmámat jobban sajnálom.
Sajnos ez a kis malőr rányomta bélyegét az egész napomra, bizonytalan lettem mind a gumival, mind a motorral kapcsolatban...ez nem az én napom volt.
A végén felmehettem a toronyba, és végignézhettem az egészet (azt mondták ennyit még senki nem csúszott a Hringen).
Végül is azt kívánom mindenki ússza meg ennyivel!
Szerintem tanultam belőle, és nem is tört el semmim, szerencsés vagyok!
Ez velem is így történt. 3 év kihagyás után most (30-án) mentem fel én is először a ringre egy 1000-el. Szó szerint... lassú kanyarbemenetel, majd izom kigyorsítás.
Szerencsére nekem csak megindult a segge, majd egy hangyafasznyit visszább vettem a gázt (nem elzártam) és utána megállt.
A célrarával az a gond, hogy csábító az a rücskös aszfalt, h ott biztosan nagyon tapad.
...oszt mégsa!
Ezt én hátulról néztem végig nem volt annyira jó! meg is előztelek egyszer a mutatvány előtti körben, de az egyenesben egy kicsit elment az ezres nekem. Az én meglátásom az volt , hogy mint nagyon sok ezres motorosnál tapasztaljuk kanyar előtt nagyon lassú azután próbál a kigyorsításon nyerni és hamar teszik rá a gázt és abból nagy gáz van! Nem okoskodni szerettem volna , de szerinte egy picit te voltál a hibás nem a gumi!
Én ugyanígy jártam 24-én, csak annyi szerencsém volt, hogy a motor mellé estem, és nem engedtem el a kormányt.
Kb. 300 métert húzott a motor maga mellett, mire megálltam
Mindkét csizmám kilyukadt, azon kívül nem lett bajom.
Kettesbe fordultam kicsit kemény gumival...mindig tanul valamit az ember...
Sajna jól tudod. Pénteken a célrarában megindult a segge, megtapadt, és jött az elkerülhetetlen. 3 bordám és a kulcscsontom bánta, én a kórházban tértem magamhoz, meg is műtöttek. Most engedtek ki, már itthon, de kb 5-6 hét a gyógyulás, ha nem több. A moci szerencsére megúszta karcolásokkal. Vigyázzatok magatokra!
LX
Akkor raftingolj!
szabad persze.. először csináltak egy ultrahangos vizsgálatot.. Ezt Esztergályos Doktor csinálta a Bajcsy-Zs.-n (BP) google megtalálja.. Ő megállapította, hogy műteni kell.. és adott egy névjegyet.. Dr Hehl Istvánét.. (google őt is kidobja..) és Ő műtött meg, egynapos sebészet keretében.. szóval előbb futás UH-t csináltatni (már ha tudsz futni.. én nem tudtam..) és majd ott megmondják mizu'.. és hogy mennyibe fáj.....
LX
Baszhatod!
Jobbulást!
LX
Mikor lesz újra motorozás?
LX
Van amúgy valakinek némi tapasztalata MAMS biztosítással kapcsolatban?
asszem' ez nem a mi évünk volt.. az enyém biztosan nem..
LX
Nagy hévvel, lendülettel elindultam reggel, és lusta voltam lemenni 3,4 kör után megnézni a guminyomást (1,85 lehetett 1,5 helyett),
a másik hiba, hogy 2 esbe vettem a kanyart, holott mindig 3 ban szoktam.
A motor már majdnem egyenes volt, mikor rányitottam a gázt, aztán jött az érzés, hogy a hátulja nem jó helyen van.
Betapadt, és éreztem, hogy repülök. Hirtelen azon vettem magam, hogy a motor mellett lógok, és húz az aszfalton.
Szép lassan elcsuktam a gázt, és amíg csúsztam végig azon gondolkodtam, hogy fogok megállni, hogy a motor ne sérüljön.
A vége csak nem sikerült olyan jól, mert vagy 5 el nekigurultam a szalagkorlátnak, aztán eldőlt a motor a másik oldalára a fűre.
Minimális sérülés lett rajta, a kilyukadt csizmámat jobban sajnálom.
Sajnos ez a kis malőr rányomta bélyegét az egész napomra, bizonytalan lettem mind a gumival, mind a motorral kapcsolatban...ez nem az én napom volt.
A végén felmehettem a toronyba, és végignézhettem az egészet (azt mondták ennyit még senki nem csúszott a Hringen).
Végül is azt kívánom mindenki ússza meg ennyivel!
Szerintem tanultam belőle, és nem is tört el semmim, szerencsés vagyok!
Szerencsére nekem csak megindult a segge, majd egy hangyafasznyit visszább vettem a gázt (nem elzártam) és utána megállt.
A célrarával az a gond, hogy csábító az a rücskös aszfalt, h ott biztosan nagyon tapad.
...oszt mégsa!
Kb. 300 métert húzott a motor maga mellett, mire megálltam
Mindkét csizmám kilyukadt, azon kívül nem lett bajom.
Kettesbe fordultam kicsit kemény gumival...mindig tanul valamit az ember...
Beszámoló videoval
Majd jövőre feltámadok