Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kimondottan olcsó program ma estére, ha semmi jobb nem jut eszedbe
Ha nem hívtak ma este a haverok sörözni vagy nem akarsz este motorozással bogarakat gyüjteni a sisakod plexijére és a barátnőd sem nimfómániás akkor tuti halálra unnád magad ma este....

A teljes letargiád nővelésére javaslok egy dögunalmas programot, ami legalább olcsó :)

Este elvállaltam egy órás beszélgetést egy rádióstudióban, ami remélhetőleg a pályázásról fog szólni. Illetve ha jól tudom a hallgatók is lefáraszthatnak a kérdéseikkel egy egyszerű regisztrálás után. Ez egy online rádióállomás ami csakis magyar rockzenével szinezi a műsorokat: www.motoroshang.hu

itt a direkt link a hallgatáshoz is:

http://motoroshang.hu/mhrplaye...

Ezenkivül fent vannak a blogomon a Slovakiaringes beszámolok a versenyről, az Acis Svéd Race pontállásokról videoval
Fent vannak ugyszintén a Brnoi eredmények és a frissitett Acis Svéd Race pontállás a Brnoi futam után
www.fekezzrovidebbet.blog.hu

Ja és Dave csinált a seggemről egy super videót a Slovakiaringen, mindig sejtettem hogy bejövök neki:
http://www.youtube.com/user/be...
a hondánál sincs, legalábbis amivel mentem annak messze jobb féke volt mint a suzukinak.
én meg pont úgy tudom hogy minimumra kell állítani hogy ne legyen gond a tágulás miatt és legyen még hely a tartályban. akkor rosszul tudom, mert így nem feszíti a pofákat.
Az a szitu hogy a motor gazdája nem figyelt oda,és hozzárt a teleszkóp csavarhoz:)Nem a motor hibázott:)
ja.. az nincs.. és mi a szitu a "fesszabbal"?

LX
Kawasakival kell menni ott fék gondok nem léteznek:)
Az enyém is sűrűn levegősödött.1 apró hiba miatt.A max szint alatt volt mindig a fékfolyadék.Amikor lapon fordulsz elméletileg keletkezhetnek légbuborékok.Azóta én mindig a maximumot teszem bele.Ez mondjuk csak 1 tapasztalat.Hátha segít.
Szevasz!

Ha ehhez a programhoz ragaszkodsz, akkor lövésem sincsen! Nekem a Harry's LapTimer Pro van fenn. (AppStore-ba írd be a Lap timer kifejezést és ezt hozza elsőnek) 14Euro, de nagyon profi program, működik úgy is, hogy közben a kamerával 30 kép/s felvételt készít HD minőségben. Minden pályát le tudsz rá tölteni, a H.ringet pl. három szektorra bontva méri, használja a GPS mellett a giroszkópot is. Ami inkább az iPhone érdeme, hogy működik még a bőrruha belsőzsebéből is, de az igazi egy külső GPS-el lesz mert a telefon csak 1Hz-en dolgozik.
Nagyon szívesen.
én is jobban örülnék ha több pályanapra kellene beruháznom a gyakorlás miatt hogy ne legyen nyúlós a fékem mint egy új pumpára. megkérdeztem már több embert és kb fele-fele arányban mondták hogy szar a suzuki féke és az a baj illetve nem a fék szar nekem kell gyakorolni meg. ilyenkor legyen okos az ember. persze ha valakit megkérek hogy menjen vele az elvileg még nem kerül semmibe. ráérek utána megvenni bármit is. mindenesetre köszönöm a tanácsokat.
Olyat kérj meg aki Suzukival megy és tudod, hogy jól motorozik. Aztán akkor tudni fogod hol a hiba. Benned van vagy tényleg a fék a rossz. Remélem benned, mert az lesz az olcsóbb megoldás.
persze én sem így értettem csak van még mit gyarkolnom, ezért is járok fel. viszont lehet megkérek valakit guruljon vele egy-két kört és alkosson véleményt így hamar kiderül a technika szar vagy a technikám.
Nem azt mondom a mondandómmal, hogy balfasz vagy a motorozáshoz. Mert az ész osztásához elég kevésnek érzem magam. Csak elmondtam, hogy nekem is elmelegedős problémáim voltak és én is hitetlenül hallgattam mikor mondták, hogy azért van mert szarul fékezek. Na mondom hát, hogy a faszba lehet szarul fékezni? Meghúzom aztán fékezek nem? Hát nem.
Nem mindegy, hogy a célegyenes végén 250-nél kezdem el húzni a féket vagy 200-nál határozottan. És szinte az összes kanyart túl korán kezdtem fékezni. Ahogy egyre rövidebb féktávokat vettem úgy szűnt meg a felmelegedéses problémám.
tudom hogy többen használnak gyári pumpát és semmi bajuk sőt gyári betétet vagy tárcsát mert az a legjobb. nekem lehet valami apróság miatt baszakszik a fékem de még nem sikerült kideríteni, vagy ennyire nem nekem való a motorzás mert nem tudom kezelni a féket .
Nem gondolom, hogy csak a brembo segíthet. Na persze nem vagyok egy Suzuki szakértő de tényleg sokat számít a technika. Kispataki ha jól tudom teljesen gyári fékkel és fékbetéttel megy. Na persze fém fékcső van neki is a motoron, de láthatóan nem karcol vele rosszul. És szerintem nem esik kétségbe mikor minden egyes alkalommal keresztben érkezik a kettes kanyarhoz.
igen már néztem ezt is, most elfogadható áron lenne Brembo 19 RCS.
Hájj.
Dettó így jártam én is a k6 al a megoldás : Brembo fékpumpa!
esetleg nekem hihetetlen de azért valszeg ezek a fékek láttak már ilyet .
az első vagy a második menet után rendszerint légtelenítettük, ilyenkor javult a helyzet és sokkal jobb lett a fékem. 3 mentet nem bírt ki. igen fémfékcső van fent és már a fékolajból is a motul rfb 660-at tettem bele. még arra gyanakszunk hogy a nyeregnél a légtelenítő csavar baszakszik vagy nem, de az biztos . hétvégén ha lesz idő nyereg le, kitakarít és a csavart megnézzük. de egész biztos van még mit csiszolni a fékezési technikán is.
vagy hihetetlen nagy tempóról fékezel
igyekszem minél később és intenzívebben fékezni hogy ne nyúlósra sikeredjen. de ilyenkor is egy menet végére már szépen bent van a fékkar. ettől függetlenül lehet szarul csinálom
Nézd meg, hogy nem levegős e a rendszer. Ha igen akkor légtelenítsd. Gondolom fém fékcső van rajta. Ha nem akkor csere. Ha ezek után úgy érzed még mindig nem jó akkor valószínűleg rosszul fékezel. Én sem hittem, hogy szarul csinálom de tényleg így volt. Próbálj határozott rövid féktávokat venni és ne nyújtott lassúakat. Sokkal kevésbé melegíti ez a féket mint a nyújtott. Remélem tudtam segíteni. Nem olyan rosszak azok a japán fékek.
Vagy csak nyújtottan fékez és ez miatt melegedik el neki.
Nem valami jo a gyari gsxr fek, de meg lehet csinalni hasznalhatora. Lehet tul sokat fekezel.
A május 9-i Slk-ringes napon készült fotókat hova töltik fel? Slk-ring weblapon nem találom őket...