írtam egy szép hosszú hsz-t,de aztán töröltem,mert eszembe jutott hogy magyarországon vagyok !a megoldást igy vagy úgy de mindenki látja,hiszen olyan egyértelmű.....és még is na.....
Sziasztok úgy látom hogy a vélemények nincsenek túl messze egymástól.Szerintem az alapoktól kellene újra építeni a bajnokságot.Első lépésként megszervezni a versenyek reklámozását
megpróbálni becsalni vállalkozókat is mint pl:cross versenyeken motoros kiegészítő árusítás, kürtös kalács sütő,sör sátor,..(biztos nektek is van ide még sok ötletetek).A nézőket kiengedni a tribünökre,box utca belépőket árusítani,vállalkozó versenyzőket találni taxi motoroztatásra....
A motor importőrökkel egyeztetni hogy valakit érdekelne-e egy 600 ccm utánpótlás széria indítása.Úgy gondolom hogy egyenmotorok versenye mint az IDM ben az R széria kint több mint 30 éve működik és nagyon sok VB-n szereplő versenyzőt és világbajnokot
adott.
A kategóriák konkrét kiírását és betartását.A motorok szigorú ellenőrzését a stock bike az nem superbike még akkor is ha kevés a versenyző!
Pénzdíjassá tenni a helyezéseket ha a drag versenyeken és a Román superbike sorozatban sikerül akkor itt is megoldható!
Szerintem így az amatőrök is az OB-én versenyeznének mivel korrekt áron jutnának normálisan felkészített motorokhoz az importőrnek is érdeke lenne beszállni a szervezésbe mivel lehet hogy elad jó pár motort és reklámnak se kutya ha 20-30 egyen motoros versenysorozat indul.
A gyorsaknak ott lenne a tényleg Stock sorozat ahol költséget spórol mert nem kell Bike motorokkal versenyeznie.
Végül a bike -ok versenye ahol induljanak a gyönyörű tuning csodák és esetleg a nagyon merész stock versenyzők.
Egy jó versenysorozat ki írásával biztos vagyok hogy környező országok versenyzői is neveznének!
Biztos vagyok hogy még nagyon sok ötlettel tudnátok kiegészíteni
ezt a levelet. Össze kell fogni és ki lehet harcolni egy jó sorozatot.
Üdv: Béla
Sokan sokféle igazságot, és gazságot is írtak itt utóbbi időben. De aludva egyet a véleményekre amit kawasaki53, K.Béla, SonáJ ír a Országos Bajnokság feledésbe merülésének veszélyéről abban van igazság. A jelenlegi helyzetben az az egy a pozitívum, hogy miután úgy látszik kipukkadt a gyorsasági motorsport lufi talán azok rendezhetik a sorokat és hozhatnak új szabályrendszert akik használják és a bőrükön tapasztalják a jelenlegi rendszer életképtelenségét. A MAMSZ on belüli vezetők cseréjét azért nem írom mert véleményem szerint esély sincs hogy egy proli kis pályamotoros gyülekezet bele tudjon szólni a évtizedes ismeretségeken alapuló megélhetési álláshelyekbe, és pozíciókba. Az OB-t jelenlegi szinten nagyon kevés ember csapat engedheti meg magának, szegény ország vagyunk ez van. Ha az "új " OB alkalmazkodna a résztvevők anyagi terhelhetőségi szintjükhöz akár több kategóriával akkor még talán induló is lenne. Egy biztos először az indulóknak kell színvonalas izgalmas versenyeket produkálni a pályán és akkor jön a néző is, de ha rendszertelenül és irreális különbségek között mennek, és már a rajt utáni célegyenesben lehet tudni a befutó sorrendjét az érdektelenség megöli a sorozatot mint ahogy ezt most is tette. Azt hogy valaki a vesztesek, futottak még kategóriában súlyos tízezreket öljön csak mert a kifeszített molinóra az van írva OB, nem reális elvárás.
Szeretném felhívni a figyelmet, h megint két különböző dologról szólnak a hozzászólások és keverednek a a lényegi fogalmak. Válasszuk külön a VERSENY sportot és az úgynevezett pályanapokat ( TD ). az OB az a versenyezni kívánó emberek részére van! A TD pedig az utcai motorosok igényeinek kielégítésére. És itt a lényeg : a pályanap (Treck Day ) nincs IDŐMÉRÉS, nincs VERSENY! , de van minden alkalommal eligazítás- baleset megelőzésii oktatásás első bemenetnél 3 kör az instruktor mögött. És pályától való eltiltás azoknak akik nem tartják be az eligazításon elhangzottakat!
Egy jó pár alkalommal már én is feldobtam a fórumon e kérdéseket /mi az a MAMS meg minek,vagy miből lesz utánpótlás mivel gyakorlatilag nem is létezik olyan kategória/megfizethető/ amiben a motorozni versenyezni lehetőség volna a fiatalok számára.Marha egyszerű csak ki kel menni egy magyar versenyre és megnézni az átlag életkort,de nekem nem az a bajom,hogy mi veteránok motorozunk mert megtudjuk fizetni.A legnagyobb baj,hogy gusztustalanul elszabadultak az árak nézd a 3 szor 25perc árát,vagy a nevezési lóvét ,ja és mit kapsz érte ló F.
(OB) Országos bajnok:
Ez egy olyan státusz, amit x milliós motorral, x millió költségvetéssel és persze x milliós tuninggal - no és persze tehetséggel lehet(ett) elérni? Az értéke kb. annyi, ahányan indultak érte + kíváncsiak voltak rá. Nézőpont kérdése, de, ha a bodrogbüdöspusztai, takonyszentpéteri, stb. kanyarokon versenyt rendeznek n-szeres indulóval és nézőszámmal, netán még komoly pénzdíjazással is, a kettőt pedig egymás mellé teszik, melyik lesz az ismertebb, emberközelibb rendezvény? (kb. mantt road racing vs. szintetikus motogp-cirkusz).
Akkor pedig bejön, amit Zema írt: inkább motorozik egy frankót akármilyen szervezésben, a töredékéért és leszarja a pénztemető "magyar motorsportot", vagy akár a bér-pályamotorozást.
Rezsőnél elfogyott a cérna, mert nem volt érdeklődő egy az ering (egyszer voltam ott, ingyen, a ringért sokszor fizettem, nem reklám helye) ár-érték arányát többszörösen alulmúló szolgáltatására.
A helyzet, hogy ezen vagy az ország szintjén, de csupa olyan, lehúzó, ingyenélő képviselet ül az ember nyakán, aki a saját érdekén túl nemigen lát és tisztelet a kivételnek, a képviselt nézőpontja, érdeke egyáltalán nem is érdekli. A következményekkel az élet minden terén szembesülünk. A megoldás/eredmény, amit Zema írt: más rendezvénye. (vagy az életben: a külföldi cég, külf. rendszám, stb.) Sok helyen kellene újragondolni a "játék" lényegét, célját és a játékosoknak kell létrehozni a szabályokat, különben a játék vége, hogy üres zsebbel lehet felállni a játékasztaltól.
Sziasztok srácok sok évvel ezelőtt hobbi motoros voltam (még hobbi racer se)most már nem is motorozom,de munka kapcsolatom van egy pár hobbi motorossal,versenyzővel,csapattal.Külföldön ha bemutatkozom Magyarországról az első asszociáció ja a majdnem GP versenyt rendező ország ,a következő kérdés milyen csapatok vannak a nemzeti bajnokiban?Nincs rá válasz.Ha az OB is eltűnik a süllyesztőbe szerintetek hogy fognak bennünket megítélni?Olyan Ob-t kellene összehozni ami a hobbi versenyzőktől a profikig mindenkinek előnyös lenne.Ezt az eddigi szervezés nem nagyon vette figyelembe,mert amíg nem érdek hogy legyenek nézők és média addig nem is lesz elismert versenysorozat.A következő generáció hogy kerül ki nemzetközi versenyekre?
étkezési jegyet is elfogadunk
egyébként pont most hívott a szerelőm és mégis csak sikerült életet lehelnie a kawasakiba
és állítólag még ma éjjel teljesen össze is rakja
má csak azt nem tudom hol fogom használni
Nem értem, miért van itt mindenki kiakadva. Az OB rendezése a mams feladat, ha meg akarja rendezni, oldja meg. Ha nem, nem lesz OB.
Ezt Mi motorosok nem tudjuk helyettük megoldani.
Egyébként meg aki rangos versenyt akar, annak ott az Alpok Adria.
Aki meg csak élvezni akarja, mint Én is, annak maradnak a külföldi pályanapok. Ha pedig jön valaki, aki üzletet lát benne, akkor lesz magyar szervezésű pályanap is a Hringen, ahogy van a Pringen is.
Azt azért elfelejtitek ezekkel a példákkal, hogy Angliában csak a fővárosban többen élnek mint kis hazánkban úgy cakkum-pakk. A motorosok, és ezen belül a profi/hobby racer-ek aránya köszönő viszonyban sincs egymással.
Ha mindenáron OB-t akartok (magával az "intézménnyel" én is egyetértek) és rangot, megbecsülést kívánunk adni a névnek, és a kupának akkor célokat is kell adni az elinduló versenyzőknek csapatoknak. ha most valakinek az országban azt mondod, hogy Kispataki, Juhász, Rizi, Győrfi, Bitter...stb 10 utcai motorosból 6 azt sem tudja kiről van szó, a nem motorosokról nem is beszélve. A MAMSZ-nak az is a feladata lenne, hogy az általa szervezett irányított kupasorozatban résztvevő csapatok, versenyzők ha nem is a befektetett munkával arányosan, de "profitáljanak" valami módon a kupán való indulásból. Nehéz úgy szponzort szerezni, és áldozni az egész szezonon való indulásra(hisz ha nem tudod végig versenyezni kár elkezdeni)hogy nem tudsz a szponzornak semmi csábítót, ösztönzőt felmutatni, a "haverok látják a nevedet kint a ringen" édes kevés, és a 800-1200 Ft motoros újságokban is maximum a jelen helyzetben kapnak 4 ! sort nyolcas betűmérettel. Ez így nem kerek.
Az hogy egy OB-n egyszerre engednék a 1:53-2:10 embereket óriási veszéllyel jár, lásd a mostani sajnálatos Pancsi ringes bukás (R.I.P). Ha a Moto Gp-ben egy nagy le tudnak bonyolítani 3 Profi kategóriát, nem is beszélve a Red Bull Rookies cup-ot akkor szerintem ez itthon is működhetne. Így biztonságosabb a sikerélmény és a fejlődés is adott, ráadásul mindenki megtalálja a magának megfelelő kategóriát. Nem is beszélve hogy így megmaradhatna a jelenlegi kupaelnevezések is amikbe az adott vállalkozások eddig nem kis összeget öltek bele promózásba, csak mindegyik elé oda kellene biggyeszteni az OB előszót. OB, OB RR, OB DT stb.. persze szigorú technikai szabályokkal, és köridő figyelembevételével ami alól nem lehetne "uram-bátyám, spanom" módszerekkel kibújni.
Azzal, hogy mikor felbaszod magad és 2-3 hetente felhozod itt a problémát nem lesz megoldva semmi! ! !
Össze kell jönnünk valahol egy helyen és ott beszélni erről. Legyen az egy liget vagy mittttudom én. Az, hogy itt 4-en 5-en beszélgetünk kevés a jóhoz.
De ha szerinted ez menni fog így is akkor go!
A majdnem jó megközelítés a Te szemszögedből . Egy fecske nem csinál nyarat. Azért mert valaki elindult az OB-n mert nem indulhatott máshol még nem jelenti azt, hogy mindenki ezt fogja tenni. Nem tenném én sem és tudomásom szerint nagyon sokan vannak ezzel így. Ez a "befeszülős" dolog meg szerintem nem korrekt dolog tőled. A Hungaroring azért van, hogy lehetőséget nyújtson az olyanoknak mint Én és még sokan másoknak arra, hogy ne a Mátrában nyelezzem/zük a vasat. Eddig sem akkor mentünk rajta amikor mi akartunk. Ha valakinek az a fontos, hogy simán csak körözgessen a pénzén akkor csak tegye. Ha nektek annyira fontos az OB akkor miért nem jó az általad említett egyéb pálya? Ott nem lehet Ob-t rendezni? Dehogynem! Akkor meg nincs is mitől félni. Ott kell OB-t rendezni és már meg is van oldva a probléma.
Nem megsérteni akarlak ezért ne értsd félre amit írok! ! ! Ha jól értelek akkor neked igazából mindegy mi van az olyan hobbistákkal mint én és még igen sokan másokkal(mert ugye többen vagyunk mi mint azok akik 1.55 alatt tudnak menni) mert neked az a lényeg, hogy legyen OB, mi meg áldozzuk fel magunkat és tegyünk meg mindent azért az 5 emberért akik ott indulnak. Ez olyan mams-os hozzáállás az én szememben. Nem megoldás sem az OB-re sem a hobbisták részére. Elmondom az OB következő sorrendjét, amiben izgalmat egyedül csak a motorprobléma vagy esés okozhat:
1-Kispataki
2-Juhász(nem a Krisztián) Dávid
3-Sárkány(mert tudomásom szerint Sanyi mostanában még nem indul)
Ennek tudatában az OB-re sincs szükség mert simán ki lehet osztani a kupát és nem kell koptatni a gumikat. Ezáltal nem szennyezzük sem zajjal sem egyéb mással a környezetet.
Igen üres rajtrács lenne az OB-n ha csak mindenki ott indulhatna. Na persze kényszerből lehet én is néha befizetnék, hogy tudjak néha menni a ringen ha máskor nem lenne lehetőségem. Na de a kényszerből való befizetés mivel jobb mint a mostani probléma? ? ?
Se nem demokratikus se nem korrekt.
Ez igaz, de még egyszer felhozok itt egy dolgot. Mégpedig azt, hogy nem véletlenül és csak a kasza miatt kellett C licenc a klub kupás indulásokhoz is. Még így sem tudják az emberek, hogy kell viselkedni a pályán.
Saját szemszögemből nézve is az Ob teljesen érdektelen volt 12 indulóval ,amiből 8 legalább 1.57 alatt megy...De az Alpok adria hihetetlen élmény volt, pedig nem az elejében mentem,,de végig csaták voltak,és fejlődtem is..Ezért érdemes volt benevezni és fizetni,mert kaptam is valamit..Ezek után itt bármikor elindulnék..
Csak mielőtt még valaki félre értene! Az utcai motorosoknak / Tükrös, rendszámos / bár ki, és bármilyen kupát ki írhat a saját rendezésű motoros napjainak rendezése kapcsán.
Svéd!
Nem akarlak sem kiszekálni, sem támadni. Nem érzem úgy, hogy kettőnk között egy párbeszédnél több történne. Szívesen venném ha az önérzetességedet félretéve néha arra koncentrálnál amit írok. Az, hogy a hobbyracers' elmegy pályanapokra egy dolog. Az OB.-egy másik. Az én véleményem az, hogy a legkedvezőbb megoldás az lenne, ha a mams rendesen végezné a munkáját és az összes gyorsasági motorosnak alternatívát kínálna. De az OB keretein belül. Mivel nagyon úgy néz ki, hogy segítségre szorulnak. Ezért írtam neked, hogy össze kell fogni. Talán adhatnánk nekik egy tippet hogyan kellene csinálniuk ha már maguktól nem tudják. Vedd csak az elmúlt évek motoros napjainak szervezését. A Rezsőnek csak annyit kellett volna csinálnia, hogy megnéz egy pancsringes, vagy külföldi időbeosztást. De a versenyeket is szervezhette volna másképpen Pl. mint a BSB ahogy a Pisti írta. szervezhetett volna úgy futamot, hogy azok akik átszivárogtak pl az RR.-be kupáért kapjanak inkább az OB.-n. Szervezhetett volna futamot a motoros napon az utcaiaknak is. Meg egy csomó minden. Értem én, hogy Te nem akarod a nyakadba venni és nem a Te dolgod. De azt nem értem, hogy mennyivel kisebb dolog egy általad említett szervező felkérését elfogadni mint a gyorsasági szakágért tenni? Kb. ugyanaz a munka lenne igaz az egyik legfeljebb elismerést hoz. Az meg ugye semmi a mai világban.
megpróbálni becsalni vállalkozókat is mint pl:cross versenyeken motoros kiegészítő árusítás, kürtös kalács sütő,sör sátor,..(biztos nektek is van ide még sok ötletetek).A nézőket kiengedni a tribünökre,box utca belépőket árusítani,vállalkozó versenyzőket találni taxi motoroztatásra....
A motor importőrökkel egyeztetni hogy valakit érdekelne-e egy 600 ccm utánpótlás széria indítása.Úgy gondolom hogy egyenmotorok versenye mint az IDM ben az R széria kint több mint 30 éve működik és nagyon sok VB-n szereplő versenyzőt és világbajnokot
adott.
A kategóriák konkrét kiírását és betartását.A motorok szigorú ellenőrzését a stock bike az nem superbike még akkor is ha kevés a versenyző!
Pénzdíjassá tenni a helyezéseket ha a drag versenyeken és a Román superbike sorozatban sikerül akkor itt is megoldható!
Szerintem így az amatőrök is az OB-én versenyeznének mivel korrekt áron jutnának normálisan felkészített motorokhoz az importőrnek is érdeke lenne beszállni a szervezésbe mivel lehet hogy elad jó pár motort és reklámnak se kutya ha 20-30 egyen motoros versenysorozat indul.
A gyorsaknak ott lenne a tényleg Stock sorozat ahol költséget spórol mert nem kell Bike motorokkal versenyeznie.
Végül a bike -ok versenye ahol induljanak a gyönyörű tuning csodák és esetleg a nagyon merész stock versenyzők.
Egy jó versenysorozat ki írásával biztos vagyok hogy környező országok versenyzői is neveznének!
Biztos vagyok hogy még nagyon sok ötlettel tudnátok kiegészíteni
ezt a levelet. Össze kell fogni és ki lehet harcolni egy jó sorozatot.
Üdv: Béla
Ez egy olyan státusz, amit x milliós motorral, x millió költségvetéssel és persze x milliós tuninggal - no és persze tehetséggel lehet(ett) elérni? Az értéke kb. annyi, ahányan indultak érte + kíváncsiak voltak rá. Nézőpont kérdése, de, ha a bodrogbüdöspusztai, takonyszentpéteri, stb. kanyarokon versenyt rendeznek n-szeres indulóval és nézőszámmal, netán még komoly pénzdíjazással is, a kettőt pedig egymás mellé teszik, melyik lesz az ismertebb, emberközelibb rendezvény? (kb. mantt road racing vs. szintetikus motogp-cirkusz).
Akkor pedig bejön, amit Zema írt: inkább motorozik egy frankót akármilyen szervezésben, a töredékéért és leszarja a pénztemető "magyar motorsportot", vagy akár a bér-pályamotorozást.
Rezsőnél elfogyott a cérna, mert nem volt érdeklődő egy az ering (egyszer voltam ott, ingyen, a ringért sokszor fizettem, nem reklám helye) ár-érték arányát többszörösen alulmúló szolgáltatására.
A helyzet, hogy ezen vagy az ország szintjén, de csupa olyan, lehúzó, ingyenélő képviselet ül az ember nyakán, aki a saját érdekén túl nemigen lát és tisztelet a kivételnek, a képviselt nézőpontja, érdeke egyáltalán nem is érdekli. A következményekkel az élet minden terén szembesülünk. A megoldás/eredmény, amit Zema írt: más rendezvénye. (vagy az életben: a külföldi cég, külf. rendszám, stb.) Sok helyen kellene újragondolni a "játék" lényegét, célját és a játékosoknak kell létrehozni a szabályokat, különben a játék vége, hogy üres zsebbel lehet felállni a játékasztaltól.
egyébként pont most hívott a szerelőm és mégis csak sikerült életet lehelnie a kawasakiba
és állítólag még ma éjjel teljesen össze is rakja
má csak azt nem tudom hol fogom használni
Ezt Mi motorosok nem tudjuk helyettük megoldani.
Egyébként meg aki rangos versenyt akar, annak ott az Alpok Adria.
Aki meg csak élvezni akarja, mint Én is, annak maradnak a külföldi pályanapok. Ha pedig jön valaki, aki üzletet lát benne, akkor lesz magyar szervezésű pályanap is a Hringen, ahogy van a Pringen is.
a ligetbe hideg van meg sok a zsebes
Ha mindenáron OB-t akartok (magával az "intézménnyel" én is egyetértek) és rangot, megbecsülést kívánunk adni a névnek, és a kupának akkor célokat is kell adni az elinduló versenyzőknek csapatoknak. ha most valakinek az országban azt mondod, hogy Kispataki, Juhász, Rizi, Győrfi, Bitter...stb 10 utcai motorosból 6 azt sem tudja kiről van szó, a nem motorosokról nem is beszélve. A MAMSZ-nak az is a feladata lenne, hogy az általa szervezett irányított kupasorozatban résztvevő csapatok, versenyzők ha nem is a befektetett munkával arányosan, de "profitáljanak" valami módon a kupán való indulásból. Nehéz úgy szponzort szerezni, és áldozni az egész szezonon való indulásra(hisz ha nem tudod végig versenyezni kár elkezdeni)hogy nem tudsz a szponzornak semmi csábítót, ösztönzőt felmutatni, a "haverok látják a nevedet kint a ringen" édes kevés, és a 800-1200 Ft motoros újságokban is maximum a jelen helyzetben kapnak 4 ! sort nyolcas betűmérettel. Ez így nem kerek.
Az hogy egy OB-n egyszerre engednék a 1:53-2:10 embereket óriási veszéllyel jár, lásd a mostani sajnálatos Pancsi ringes bukás (R.I.P). Ha a Moto Gp-ben egy nagy le tudnak bonyolítani 3 Profi kategóriát, nem is beszélve a Red Bull Rookies cup-ot akkor szerintem ez itthon is működhetne. Így biztonságosabb a sikerélmény és a fejlődés is adott, ráadásul mindenki megtalálja a magának megfelelő kategóriát. Nem is beszélve hogy így megmaradhatna a jelenlegi kupaelnevezések is amikbe az adott vállalkozások eddig nem kis összeget öltek bele promózásba, csak mindegyik elé oda kellene biggyeszteni az OB előszót. OB, OB RR, OB DT stb.. persze szigorú technikai szabályokkal, és köridő figyelembevételével ami alól nem lehetne "uram-bátyám, spanom" módszerekkel kibújni.
Össze kell jönnünk valahol egy helyen és ott beszélni erről. Legyen az egy liget vagy mittttudom én. Az, hogy itt 4-en 5-en beszélgetünk kevés a jóhoz.
De ha szerinted ez menni fog így is akkor go!
Nem megsérteni akarlak ezért ne értsd félre amit írok! ! ! Ha jól értelek akkor neked igazából mindegy mi van az olyan hobbistákkal mint én és még igen sokan másokkal(mert ugye többen vagyunk mi mint azok akik 1.55 alatt tudnak menni) mert neked az a lényeg, hogy legyen OB, mi meg áldozzuk fel magunkat és tegyünk meg mindent azért az 5 emberért akik ott indulnak. Ez olyan mams-os hozzáállás az én szememben. Nem megoldás sem az OB-re sem a hobbisták részére. Elmondom az OB következő sorrendjét, amiben izgalmat egyedül csak a motorprobléma vagy esés okozhat:
1-Kispataki
2-Juhász(nem a Krisztián) Dávid
3-Sárkány(mert tudomásom szerint Sanyi mostanában még nem indul)
Ennek tudatában az OB-re sincs szükség mert simán ki lehet osztani a kupát és nem kell koptatni a gumikat. Ezáltal nem szennyezzük sem zajjal sem egyéb mással a környezetet.
Igen üres rajtrács lenne az OB-n ha csak mindenki ott indulhatna. Na persze kényszerből lehet én is néha befizetnék, hogy tudjak néha menni a ringen ha máskor nem lenne lehetőségem. Na de a kényszerből való befizetés mivel jobb mint a mostani probléma? ? ?
Se nem demokratikus se nem korrekt.
De ha az OB.-n elindulsz és megy az 55 alatti meg 55 feletti mezőny együtt, De téged a másikban értékelnek? Mert ez lenne a cél.
Szerinted én mi a fenéért koptatom a billentyűket?
Nem akarlak sem kiszekálni, sem támadni. Nem érzem úgy, hogy kettőnk között egy párbeszédnél több történne. Szívesen venném ha az önérzetességedet félretéve néha arra koncentrálnál amit írok. Az, hogy a hobbyracers' elmegy pályanapokra egy dolog. Az OB.-egy másik. Az én véleményem az, hogy a legkedvezőbb megoldás az lenne, ha a mams rendesen végezné a munkáját és az összes gyorsasági motorosnak alternatívát kínálna. De az OB keretein belül. Mivel nagyon úgy néz ki, hogy segítségre szorulnak. Ezért írtam neked, hogy össze kell fogni. Talán adhatnánk nekik egy tippet hogyan kellene csinálniuk ha már maguktól nem tudják. Vedd csak az elmúlt évek motoros napjainak szervezését. A Rezsőnek csak annyit kellett volna csinálnia, hogy megnéz egy pancsringes, vagy külföldi időbeosztást. De a versenyeket is szervezhette volna másképpen Pl. mint a BSB ahogy a Pisti írta. szervezhetett volna úgy futamot, hogy azok akik átszivárogtak pl az RR.-be kupáért kapjanak inkább az OB.-n. Szervezhetett volna futamot a motoros napon az utcaiaknak is. Meg egy csomó minden. Értem én, hogy Te nem akarod a nyakadba venni és nem a Te dolgod. De azt nem értem, hogy mennyivel kisebb dolog egy általad említett szervező felkérését elfogadni mint a gyorsasági szakágért tenni? Kb. ugyanaz a munka lenne igaz az egyik legfeljebb elismerést hoz. Az meg ugye semmi a mai világban.