Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki nem foglalkozik kaputelefon rendszerrel?
3 vagy 4 lakásos rendszert keresek, a vagy a meglévő javitását
http://palyamotorozas.hu/hu/letoltesek/versenyek/147/ szabadedzések http://palyamotorozas.hu/hu/letoltesek/versenyek/144/ 600 http://palyamotorozas.hu/hu/letoltesek/versenyek/145/ 1000 http://palyamotorozas.hu/hu/letoltesek/versenyek/145/ V2 cup
A 10fok erős szelet azért említettem, mert így érthetőek a "gyengébb" köridők.
10 fok?
a mázlisták
mentek volna kedden a Mantorpi pályán szálingozó hóban....
Eladó Yamaha R6 "08 pályamotor
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r6-4731
302
Anno gondolkodtam én is hogy beiratkozok a MAMIba de sajna nem igy hozta az élet . Szép dolog a motorozás szerelés építés szépítés de ugy éreztem ebből jelenleg magyarországon nem lehet megélni , családot eltartani . Bar ugy vagyok vele barki bármilyen jo szakember azért nem ugy viszonyol senki más "lovához" mint a sajátjához. Tisztelet a kivételnek!
köszi, de én már ezt az iskolában Frecska Janitól megtanultam
Köszi!
Találtam egy cikket ha valakit érdekel bemásoltam. Taliztam egy cikket időközbe ha valakit érdekelne ez a probléma:

http://m.totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/02/05/szelep_beeges
_a_nyitott_dob_miatt/
kipufogonak semmi köze a szelep beégéshez ez egy tévhit... ha nem lenne rajta kipufogo egyáltalán akkor sem lenne semmi baja a szelepjeidnek.
Nem vagy egyedül...
Szia Svéd !
Mi még nem beszéltünk, de amit leírtál az nagyon tetszik. Régóta figyelem a pályázási fórumot és a blogot is. Tetszene az a rendszer, hogy lenne aki tanítson pályán motorozni újoncokat. Én tavaly kezdtem pályára feljárogatni. Megszerettem, biztonságosnak tartom. Eleinte Kecskemétre mentünk haverral, neki 1000-es gixxere van, nekem z750. Később a Kakucsringre merészkedtünk fel. Kecsón sok haver van, ők oktattak, ki így, ki úgy. Kakucson már a Tesztmotor és a Fastride csapattól kaptunk segítséget. Később én felmentem a Hringre is a Lime Party és a Kawa nap keretében, de szinte kovályogtam a pályán, túl nagy, túl gyors. Lassú csoportnál gyorsabb voltam, gyorsnál lassabb :) Ezért nem megyek fizetős napokra, hogy ne kerülgessen engem senki, nem önimádat miatt, vagy bénázás miatt, inkább csak mert úgy érzi az ember, hogy aggat... Viszont úgy nincs fejlődés sem. Viszont a Te elképzelésed nagyon jó, többször mondtam már másoknak is hogy kell egy olyan, hogy pályamotorozás-oktatás. Chrobák Jani csinálta tavaly az e-ringen is, el is akartunk menni haverral, de későn tudtuk meg, és kifutottunk a szezonból :(. Szóval az elgondolás szerintem nagyon jó, és ha kell és tudok, akkor szívesen segítek benne. Úgy tudom, hogy Angliában is így működik ez a dolog, van instruktor, meg van több csapat, nem csak lassú és gyors. Ha ki lehetne alakítani egy olyan rendszert, hogy tanulóoktatás, akkor hamarabb kiperkálna több motoros egy H-ringes, Pringes napot, mivel a fejlődés látható-mérhető lenne. Tanulni lehetne nemcsak a ringen, de a boxokban is a többiektől. Remélem megoldódik ez a probléma is.
Szia
jaaah, és ezért hívják úgy , hogy úszó nyereg...
amúgy meg nem véletlen van így kitalálva....nem hiszem , hogy a motorgyártók mérnökei ostobák lennének...
amúgy meg ha a toló oldalon rá van szorítva (fékezés miatt), akkor ugyan úgy nincs meg a megfelelő nyílás...
azok a hosszú csavarokon mozog az egész nyereg....igaz csak pár tized millimétert, de mozog....
- az egyik oldalon rátolja a fékpofát
- a másik oldalon a nyereggel együtt, rá húzza
600 profiban 1. Ali Gábor, 2. Biel Zsolt, 3. Kiss Tibor
Köszi szépen!
lejáratod magad Kigyo
Najó, tényleg nem tolja... Hátul csak egy dugattyú van. Miért nem lehet itt hozzászólást törölni. Sonáj-nak is jól jönne...
Vagy nem...?
De tolja. A féknyeregben lévő fékfolyadék, ami az egész féknyerget kitölti és mindkét oldalon "tol". Pont, mint elöl.
tudom hogy nincs odaragasztva, de azt nem han tolja semmi, az csak a tárcsa felől kap energiát
Nem fix az... Legalábbis drótmentes állapotban.