hogy lenne BRO? már bezárta az irodáját, ki is üritette.
viszont nekem is van egy jó hirem Hungaroringgel kapcsolatba: sikerült mégegy hétvégére szert tennem.
Juniusban kaptam még 25 helyet egy német szervezőtől egy 3 napos hétvégére
2 nap mulva felteszem és onnatól lehet jelentkezni
Szia!
Máj.12.-én lessz még egy motoros nap!Szerda körül rakják fel a ring honlapjára az időbeosztást!Én Tiszafüredi vagyok mi is megyünk hárman meg egy debreceni spanom is!
Szánalmas a helyzet a Hungaroring kapcsán! Valaki tud valamit, hogy most mégis mi a t..öm lesz a pályanapkkal. Debrecen több 200 km -e esik minden pályától! Eddig a h-ring volt a mentsvár, ha egy jót akart az ember motorozni! Most már ez se lesz, úgy látszik. Mogyoródon verik a nyálukat a lakosok a "zaj miatt" . A Mgyo.-i motorsport HALOTT! Balaton ring befuccsolt a sok milliárdos kamu beruházás....... Az Euroring lehetne hosszabb és kevésbé sima felületű, a Pannónia Ring meg 500 km-re van Debrecentől. Közben 6km-es pályát építettek a szlovákok a balaton ring költségvetésének felénél is kevesebből, de az is 400 km -e van innen ! Kész anyagi csőd lesz elmenni egy jót cirkálni!
Kapcsoltam?
Én benne vagyok. Bár nem félek attól, hogy valaki nem fogja folytatni a pályanapok rendezését. De nem vagyok elrontója semminek, főleg nem egy megbeszélésnek. Szervezd meg és én biztosan ott leszek ha azt mondom.
Lucky!
Mi egy lángosra az üllői végén! Igen valóban Össze kellene jönnünk ahol megvitatnánk az elképzeléseinket és egy használható variációval betámadnánk a mams-t, meg a Rezsőt.
Segíts magadon...: motorgumik topikban rákeresel a gumidra, így szűkül a téma. Találsz pár hsz-t, köztük egy olyat, amilyet szívesen olvasol. Írójának adatlapjára katt, elérhetőség felgöngyölít-használ. Jobb esetben választ is kapsz.
Na, ha elbaszta(m) a linkelést, cserébe kikerestem az infót:
Elöl:
- előfeszítés: 5 fordulat a minimumtól azaz a teljesen kitekerttől (i.e. óramutató járásával ellentétesen koppig ki, aztán 5 fordulat óramutató járásával megegyezően)
- húzófokozat: 2,5 fordulat a teljesen betekerttől vissza (tehát "H" irányba óvatosan koppig, aztán onnan 2,5 vissza)
- nyomófokozat: 2,5 fordulat a teljesen betekerttől (full Hard-tól) vissza
Hátul:
-előfeszítés: 4-es pozíció
- húzófokozat: 2,5 fordulat a maximumtól (H) vissza
-nyomófokozat: 12 "klikk" a maximumtól (H) vissza
Szia! Javaslom, hogy kerítsetek egy owner's manual-t (vagy valakit egy fórumon, akinek van), vagy töltsetek le egy service manual-t (pl.: www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">innen ) és nézzétek meg a gyári beállítást. Érdemes innen elindulni.
Aztán, ha ez megvan, akkor javaslom először az előfeszítéssel annak a belövését, hogy elöl-hátul megfelelő mértékben "üljön be" a motoros alatt a motor (rider sag). Ehhez íme egy video
Félreértettél. Amit írtam, véresen komoly. Ember ráül, rángat, tologat, neadjisten megy egy kört, aztán tekerget. És ez a folyamat ismétlődik párszor.
De ha attól nyugodtabb vagy, hát tessék:
2006-os 600rr első futómű beállítása kb 80 kilós emberre (vezetési stílus, gumi, meg egy csomó minden, ami most nem jut eszembe nem ismert)
-Tekergetős biszbaszt tekerjük el valamelyik irányban, míg lehetséges (maradandó anyagfolytonossági hiba okozása nélkül!)
-Ugyanazt (!) a biszbaszt tekerjük el másik irányban, amíg lehetséges.
-Válasszunk ki egy pziciót, mely kb a két végpont között félúton található. Javasolt (ám korántsem kötelező) inkább a "keményebb" irány felé tendálni.
Snake, kösz végre mondhattad volna elöbb is azt hittem azokról a kis pöckökről, hogy öntési hiba és leflexeltem, most már baszhatom tudom, de nem elmékszel véletlenül, hogy keménytől, vagy lágytól (nem tojás !) szálolva ? clikk?
Természetesen minden hasonló, építő segítőkész tapasztalatot köszömettel fogadok...
viszont nekem is van egy jó hirem Hungaroringgel kapcsolatba: sikerült mégegy hétvégére szert tennem.
Juniusban kaptam még 25 helyet egy német szervezőtől egy 3 napos hétvégére
2 nap mulva felteszem és onnatól lehet jelentkezni