Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy lenne BRO? már bezárta az irodáját, ki is üritette.

viszont nekem is van egy jó hirem Hungaroringgel kapcsolatba: sikerült mégegy hétvégére szert tennem.
Juniusban kaptam még 25 helyet egy német szervezőtől egy 3 napos hétvégére
2 nap mulva felteszem és onnatól lehet jelentkezni
Hali!

Ez igaz? Kinek a szervezésében? Normál BRO?
Ez tuti infó?
2010 BSB EVO ZX10 siker motor ELADÓ!
Köszi, hogy szólsz!

Sajnos buktam azt a napot.
Nem megy, mert vizsgázok fősulin.... De köszi, hogy szóltál, amúgy mentem volna.
Szia!
Máj.12.-én lessz még egy motoros nap!Szerda körül rakják fel a ring honlapjára az időbeosztást!Én Tiszafüredi vagyok mi is megyünk hárman meg egy debreceni spanom is!
Helló mindenki.Eladó egy hely a Félsvéd féle hungaroringi hétvége szombati napjára.
Tel:70 3617856 vagy 70 3747071
Szánalmas a helyzet a Hungaroring kapcsán! Valaki tud valamit, hogy most mégis mi a t..öm lesz a pályanapkkal. Debrecen több 200 km -e esik minden pályától! Eddig a h-ring volt a mentsvár, ha egy jót akart az ember motorozni! Most már ez se lesz, úgy látszik. Mogyoródon verik a nyálukat a lakosok a "zaj miatt" . A Mgyo.-i motorsport HALOTT! Balaton ring befuccsolt a sok milliárdos kamu beruházás....... Az Euroring lehetne hosszabb és kevésbé sima felületű, a Pannónia Ring meg 500 km-re van Debrecentől. Közben 6km-es pályát építettek a szlovákok a balaton ring költségvetésének felénél is kevesebből, de az is 400 km -e van innen ! Kész anyagi csőd lesz elmenni egy jót cirkálni!
Sziastock valaki tudja esetleg mikor lesz a következő O.B? és hol?
így kezdődik egy bimbózó kapcsolat..

LX
Kapcsoltam?
Én benne vagyok. Bár nem félek attól, hogy valaki nem fogja folytatni a pályanapok rendezését. De nem vagyok elrontója semminek, főleg nem egy megbeszélésnek. Szervezd meg és én biztosan ott leszek ha azt mondom.
Köszi! Ezekkel az értékekkel próbálkoztam, csak hidegen.
Melegen:hátul 1,8-1,9 elöl:2,1 bar-ba értendő
Fűben, fában van az orvossár :))) aki a zöldet szereti rossz ember nem lehet
hhmm... ez szép kis történet...
WSBK lebukás...

LX
Lucky!
Mi egy lángosra az üllői végén! Igen valóban Össze kellene jönnünk ahol megvitatnánk az elképzeléseinket és egy használható variációval betámadnánk a mams-t, meg a Rezsőt.
Üdv

A nyílt napokkal kapcsolatosan van már valami infó? Vagy el lehet felejteni erről az évről ?:(
Segíts magadon...: motorgumik topikban rákeresel a gumidra, így szűkül a téma. Találsz pár hsz-t, köztük egy olyat, amilyet szívesen olvasol. Írójának adatlapjára katt, elérhetőség felgöngyölít-használ. Jobb esetben választ is kapsz.
Hagy kérdezzek én is!

Tudom, hogy itt sokan "nem szarral gurigáznak", de hátha még emlékeznek kezdőbb időkre. :)

Continental SportAttack CBR1000RR-en. Milyen guminyomást javasoltok pályanaphoz? (Euroring, ha ez számít)
Köszi!
Na, ha elbaszta(m) a linkelést, cserébe kikerestem az infót:

Elöl:
- előfeszítés: 5 fordulat a minimumtól azaz a teljesen kitekerttől (i.e. óramutató járásával ellentétesen koppig ki, aztán 5 fordulat óramutató járásával megegyezően)
- húzófokozat: 2,5 fordulat a teljesen betekerttől vissza (tehát "H" irányba óvatosan koppig, aztán onnan 2,5 vissza)
- nyomófokozat: 2,5 fordulat a teljesen betekerttől (full Hard-tól) vissza

Hátul:
-előfeszítés: 4-es pozíció
- húzófokozat: 2,5 fordulat a maximumtól (H) vissza
-nyomófokozat: 12 "klikk" a maximumtól (H) vissza

Remélem, ez segít! :)
Szia! Javaslom, hogy kerítsetek egy owner's manual-t (vagy valakit egy fórumon, akinek van), vagy töltsetek le egy service manual-t (pl.: www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">innen ) és nézzétek meg a gyári beállítást. Érdemes innen elindulni.
Aztán, ha ez megvan, akkor javaslom először az előfeszítéssel annak a belövését, hogy elöl-hátul megfelelő mértékben "üljön be" a motoros alatt a motor (rider sag). Ehhez íme egy video

Remélem, boldogultok!
Félreértettél. Amit írtam, véresen komoly. Ember ráül, rángat, tologat, neadjisten megy egy kört, aztán tekerget. És ez a folyamat ismétlődik párszor.
De ha attól nyugodtabb vagy, hát tessék:
2006-os 600rr első futómű beállítása kb 80 kilós emberre (vezetési stílus, gumi, meg egy csomó minden, ami most nem jut eszembe nem ismert)
-Tekergetős biszbaszt tekerjük el valamelyik irányban, míg lehetséges (maradandó anyagfolytonossági hiba okozása nélkül!)
-Ugyanazt (!) a biszbaszt tekerjük el másik irányban, amíg lehetséges.
-Válasszunk ki egy pziciót, mely kb a két végpont között félúton található. Javasolt (ám korántsem kötelező) inkább a "keményebb" irány felé tendálni.

És ez tuti, hogy így van, vagy máshogy!
Snake, kösz végre mondhattad volna elöbb is azt hittem azokról a kis pöckökről, hogy öntési hiba és leflexeltem, most már baszhatom tudom, de nem elmékszel véletlenül, hogy keménytől, vagy lágytól (nem tojás !) szálolva ? clikk?
Természetesen minden hasonló, építő segítőkész tapasztalatot köszömettel fogadok...
Ilyen biszbaszokat kell rajta tekergetni alul-felül. Nekem a 2005-ösön legalábbis úgy volt.