Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Norbi. Nem tünt fel hogy hátul csak egy dugattyu van? tehát a másik oldal ugyis fix, az nem mozog. a drot csak abban segit hogy amikor be akarod tenni a kereket akkor van megfelelő nyilás a betétek között
Láttam régebbi zx-6r re raknak moto gp tipusukipufogovégeket vagy csodarabot :D. Ha jol tudom az ujabb gixer ninja r6 on van már egy dob a hasidom felett amire csatlakoztatják mondjuk a akrapovic megaphonet és társait. Viszont a 2003 on csak egy cso van a leomlotol semmi más ha rákerülne egy ilyen mocira mondjuk egy akra megaphone ez vezethet a szelep beégéséhez? (nem a teljesen nyitot akrara hanem a hangtompito betétel akarom rárakni). A szitu az van nekem egy itthon s ma néztem hogy pont rá is menne s elég jol nézne ki :D megszép a hangja is nagyon viszont ha ténleg kár okozok vele akkor megy a levesbe. Igazábol sokat olvastam ilyen dolgokrol és elvileg nem lehet vele gond de kiváncsi lennétek a véleményekre
Ha ezt így használja a Ten Kate és akkora hülyeség, akkor megvan, hogy miért megy olyan bénán Rea. Assenben is csak egyet nyert...
Valószínűleg a féloldalas fékpofa elég arra, amire hátul kell. A kereket meg nem hinném, hogy elnyomja.
ez egy hülyeség.... ....ha ez menet közben is meg van drótozva, akkor a fékpofák nem műkszenek rendesen...ráadásul a kereket is feszíti fékezéskor...meg a pofák is féloldalasan kopnak...
Jani!
A Svédet még értem,hogy unja, hogy jártatom a csuszalesőm. Mert amennyiben véletlenül sikerülne más módon életet lehelni a Magyar gyorsasági motorsportba az neki nem olyan jó. De neked? Mi a fene bajod van vele? Mert azt az egyet nem mondhatod, hogy a Svédet mint szervezőt nem magasztaltam fel elégé. Az meg hagy legyen az én bajom, hogy vagyok annyira együgyű, hogy olyan emberek érdekében is jártatom a számat akik annyira korlátoltak, hogy egy motoros szezonnál tovább nem látnak.
ehhez mit szóltok, állitolag segit kerék beszerelésnél:
Azt nem tudom de NUKE márkájút még ingyen se vegyél......!
10fok erős szélben.
1. Sárkány
2.Orcsik
3. Nagy Z.
4. Greksa
5. Hirczi

Az első három ha jól emlékszem 02-t ment.
600-ban számomra ismeretlen dobogósok.
Tud valaki Phoenix eredményeket /időket?
A Pring oldalán nem lehet megnézni.
és ha tudnátok hogy most fogalmazom a következő Hungaroringes hétvégénk leirását
Igy igaz...Hétvégére is szervezett motorozást a ringre:)
Csak idő kérdése és mindenkit meg lehet unni
Én pl már kurvára unom a Sonájt ,hogy nem tud eldugulni már...
Amúgy meg igazad van,hála Neked
melyiket kell megunni a kettő közül? :)

Jani, könnyü neked, neked van egy jó szerveződ, ezért téged semmi nem nyomaszt.....
Mikor unjátok már meg?
Szerintem nem:)
Többek közt ezért is írtam, hogy felesleges itt írásban beszélgetni mert könnyen félre lehet érteni. Nekem semmi bajom nincs a Rezsőbával. Azt is tudtam, hogy a mams nem csak a gyorsasági motorosokért van. Van ugye triál, cross stb. Azt nem tudom, hogy ott mit ténykedik a mams, de azt igen, hogy velünk nem sokat foglalkozik. EZEN KELLENE VÁLTOZTATNI. Nekem tök mindegy, hogy az ezzel foglalkozó embert Bélának vagy Janinak hívják. A lényeg, hogy lehessen érezni, hogy foglalkozik a dologgal. Nem csak a sima pályanapokkal hanem az OB-val is. Ha meg nem megy nekik akkor menjenek a büdös faszomba. Ne abban merüljön ki a feladata, hogy elteszi a libcencekből befolyt összeget és a pályabírókért kiszámlázott plusz lóvét. Az nekem is menne.
Az hogy Kurta akarja Katit is meg Timit is ez érthető, de vajon ők akarnak e téged
Téged meg már megint ki kérdezett? ? ?
Szerintem nem vagy beszámítható még a tegnapi verés után.
Amúgy szerintem senkinek nem a BRO-val volt problémája.
A reformra szükség van, ezt mutatja az is, hogy az eddigi rendszer sajna nem képes tovább működni. De megint ott tartunk, hogy befektető kell, aki lát fantáziát a megtérülésben. Amit írsz szimpatikus valahol, mert sajna nincs annyi motoros itthon, aki folyamatos stabil közönség lehetne a ringen. De lehet csak erre az ugyan nem túl nagy, de stabil bázisra lehetne kicsit jobban építeni. De ez mér csak okoskodás...
létezik olyan koncepció ami megérne egy misét, de több ambiciodus ember kell hozzá:
Kellene egy kétszintes oktatási vállalkozó aki egyrészt felvállalná nem túl sok felárért hogy az egyik csoportot mindig töltené pályakezdőkkel, csajokkal akiket oktatna, különbözö szinű mellényekkel, előlről, hátulról követve kis csoportokat, egyszerre 2-3 kislétszámu (max 4 fő egy csoport) is lehetne fent a pályán, mindegyik okatóval.

a másik csoport lehetne a gyors pályázoké, 2:05 alattiaké, ebben mennének a hazai élmezőny licenses versenyzői is.

a harmadik és negyedik csoport pedig lenne 2 csoport egyik 2:15 alattiak, egy meg talán a felettiek.

Ebbe bele kellene vonni egy osztrák nagy törzsgárdával rendelkező szervezőt is és ezentul nem egy napos kéne legyen a nyilt nap hanem minimum 2 igy lehetne a rizikot felezni egy osztrák szervezővel.

Ezt tartom első nekifutásra egy olyan megoldásnak amivel talán életben lehetne tartani a Hungaroringen a hobbiracer motorozási lehetőséget. Az oktatók kezei alól pedig jönne mindig az utánpotlás a hobbiracer tábor nővelésére.

Ehhez hozzátartozik az előre fizetés, amihez meg hozzá kéne alkudni a Hungaroringtől némi segitséget, mégpedig azt hogy szakado eső esetén ne a teljes összeget bukja el a hobbiracer társadalom, hanem mondjuk egy részét beszámithassa a következő befizetésnél.
Ez az a pont ahol nem találnák megértésre, mert a ZRT-t miért érdekelné hogy szakad az eső vagy nem, ha ő egy autos csapatnak béreli ki a pályát, az autos csapat egész nap teszeteli az esős setupot és ugyanannyit fizet és nem sir a csapat. Tehát ezt lenne nehéz kiharcolni a ZRT-nél. De ha lenne szívük a motorosok irányába akkor talán mutathatnának ennyi joakaratot, hogy elázott pályázásnál egy kompromisszum alapján ne a teljes összeget bukjuk.
Sajna a kulcs tök egyértelmű: PÉNZ!
Ameddig ezt valaki nem tudja hozni akár kp-ben akár szponzor által, nem sok minden fog történni...
féltem tőle hogy az nem valos adat

nincs ember aki végig tudja szervezni a napot. Pedig Reszőbá megerősitette nekem hogy azok a napok amiket ő lefoglalt nyíilt napokra, azok még mindig ott vannak, nem adták oda senkinek, tehát vállakozót várnak aki bele mer vágni.

De ki merné bevállalni a bérleti dijat+ biztonsági csomag dijat, amikor a szezon kezdetén bebizonyitottuk hogy jo időben sem volt félház sem.
Ha legalább 2 nap lenne egymás mellett akkor rá lehetne kérdezni néhány osztrák szervezőre hogy felesben vele és a magyar nyiltnap közönséggel és persze valami versennyel
de egy napra nem cuccol ide 50-60 osztrák rider
Ha bárki is megkérdőjelezi Rezső Bá tevékenységét a magyar motorsportban, az idióta, tudatlan, hülye.
Nem lesz motorozás, törölték