Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor ragad a kuplung....
Hát akkor dobjam le most. Vagy hétvégén motorozok és utána olajcsere.... Hát tényleg hangos a válto,a kuplung nem tapad de nem az igazi... Föleg egyesben ha nem pályán vagyok hanem utcán , pirosnál berakom 1-esbe hát az durran szinte az autosok odafigyelnek rá,....
Helló Emberek!
Máj.20-tól újra indul a nyílt nap a ringen! Ma hívott egy hölgy a Hungaroring zrt-től!Fent van már a honlapjukon is.Havonta két nyíltnap lessz,szeptembertől még nem tudják.
Én nem várnák 5,000-et, még a 15-50-el sem...
amennyiben hangos a váltó vagy tapad a kuplung...nem biztos hogy meg kellene várni azt az 5000-et..
Hát ja de csak nem lesz baja , 5000km után ledobom belöle... rakok bele 15w-t
ezzel egyet kell értsek..
Svéd!ez az idő kevés lesz..nem cserélünk motort?
Köszi ,ismerem az oldalt csak mikor ezt kérdeztem akkor ott még nem volt .Általában a verseny utáni napon rakják fel.
Ha kened neki, mindenképp.
Az alsó hőmérséklet érték nem hiszem, h mérvadó lenne sportmotorok esetében.
Szia Félsvéd.
Codefon - Nagy Sándor
06-70/314-17-09
Magyar termék, kiváló minőség!
Igazából kulcs nélküli, kóddal nyíló ajtó zár, de forgalmaz jó minőségű telefon rendszereket is!
Nem "tacskó" minőség. :)
Üdv
http://sportmotor.hu/motoros_v...

kiváncsi leszek mi lesz a tervekből...
Én nem értem mit kell ezen bohóckodni. Motort kell venni kérem szépen.
Az MV-n nincs ilyen probléma.
Van viszont motorikus.
Talán ezt nézd meg: www.motorostrening.hu
Akkor a 15w50 jobb mint a 10w40? Mert akkor olajcserénél félreinformáltak..
délelőtti idők


Szabi 1:59
Koca 2:02
Bucsi Robi 2:03
Svéd 2:02
a fix tengelyen , egy irányú nyereggel együtt mozgás nehezebb, mint a szabadon több irányba mozdulható fékpofa mozgása...ezért kikötve van rá sansz hogy megszorulhat....(mondom megszorulhat! nem feltétlen , de lehet)
az úszonyerges féknél a dugattyúnélküli oldal fékbetétjének mozgását a csap vagy csúszka veszi át.ha ki van kötve a betét ha nem akkor is érintkezés mentes lesz a betét a tárcsától.ha nincs kikötve akkor mitől nem szorul meg?
amugy meg tök egyszerűen meg lehet tanulni szopásmentesen visszahelyezni a hátsó kereket
Baja nem lesz, de 15-50-et tegyél bele.
Üdv. Te képben vagy ezek szerint ,olyan kérdésem lenne,hogy nekem is 1000rr-van de olajcserénél motul 10w40-et raktam bele, de hangos a válto nagyot kattan. Használon pályán is szerinted olajcserénél rakjam bele a 15W50et? De baja csak nem lesz a 10w40töl sem?...
akkor csináljátok...
de mégy egyszer hangsúlyozom, a fékpofák szempontjából nem csak a fékezéskor van lényege ennek, hanem amikor a féket elengeded is....
lehetséges , hogy túl fog melegedni a rögzített fékpofa felől...ezáltal a fékhatás és a fékpofa kopás is befolyásolódik...
Crazyvel értek egyet, az a betét mindig a nyereg falán támaszkodik, a nyereg persze vándorol picit mer különben nem egy oldalról lenne dugattyu, de a belső betét akkor is a nyereg falán van, tehát a drótnak szerepe nincs menet közben, de kerék kivételkor drot nélkül középre mászhat és mikor teszed be a kereket akkor szopsz vagy keresel csavarhuzot amivel megsérted a betéted falait stb.
Amikor végre a csavarhuzodat megtaláltad és szétnyitottad a betétek közti nyilást, akkor megint erőlödsz a kerékkel és ha peched van akkor a tárcsa ismét hozzáér a betétekhez és ismét középre mászik.
Szerintem kezded érteni hogy mire találták ki a drotozást
ha megszűnik a hidraulikus nyomás akkor az úszonyereg miatt a lefixált betét is elenged a tárcsától..nem csak a dugattyú oldali..tehát..ez igy jó..bár ha kicsit elgondolkodsz rajta:az a betét amelyik nem a dugattyú oldalon van az mindig nekifeszül a nyeregnek...mondjuk a dugattyús oldali is csak az a dugattyúnak..tehát..ez igy jó..csak gondolkodj picit.
Nem igaz a 10fok . a 600-as versenyre már volt 11 is
pályamotorozás.hu az oldal neve ott mindent láthatsz!
Hali!
Törölték a pályanapot a ringen 12.-re! Azt mondták lesznek idén nyílt napok csak még nem tudják mikor!Tiszta káosz!
Euro Ring-el van valakinek tapasztalata?