Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az olaj fogyasztás nálam nem hiszem, hogy ki fog jönni. 1500-nél dobom mindig az újat. A hengerfalra meg ott lesz a garancia. mert ugye az MV-nél a garancia kérdés azért nem éppen megoldott dolog. Állítólag van, de még senkinél sem működött. Vayg csak én nem hallottam róla.
Majd kialszod Brada.
Miért, van vmi baja....?
Zema nem mondott hülyeséget a mérettel.
Ha pedig nem hallottál róla rosszat, akkor nem nagyon figyelsz.
Eszi az olajat, némelyiknek hullik szartaszét a hengerfala...egyébként jó.
Olyan szép vékony vagyok mint a léc. Van aki nálam magasabb és elfér rajta. Igazából az MV nem rossz méretben. De az ismert problémák miatt ugye ezt hanyagolnám.
Gyere apám van nálam pia bőven. Még Zema hagyott itt egy üveg rumot az is megvan.
Azt hittem annak is örülnél ha kimkót vennék, csak ezt a retket eladjam. Most kell szembesülnöm azzal, hogy neked már ez sem jó?
Nekem tetszik a Honda. Sok rosszat nem hallottam róla, sőőőőt. Na meg elég kedvező árban meg tudnám venni.
Új honda, meg új yami nagyon pici, azt vágod? nem lenne kényelmes egyik sem. Yamiból az utolsó széria az enyém volt (07-08) ami még emberui méretű volt, hondából meg a 06-07. mindkettőből az új pedrosa méretűeknek lett gyártva. Faszul fogsz kinézni rajta, és kényelmetlen is lesz.
Nem lenne rossz még az idén . A feketét míg egyben van eladnám. A pirosat megtartanám. Abban mondjuk a blokk kicsit véres, de majd ha lesz rá kedvem akkor megcsináltatnám és utcán tépnék vele mint egy eszetlen.
Ne igyál többet vagy tölts nekem is!
Hogyan jött ki pont a Honda?
szoval szerintem sokkal jobban jársz a Jani által linkelt 2900 ft os stomp grip-el
Idén? Vagy még marad az italian stallion?
Asszem inkább a motor cserére törekednék. Nem igazán költenék erre a kimondottan megbízható típusra. Inkább húznék egy megbízhatatlan szar Honda felé. Aztán arra venném meg inkább azt amit illik rá. És így már semmi sem állhat a gyorsulásom útjába és cél a 2.04.
ebből ha 2 párat ragasztassz fel akkor is sokkal olcsobba jársz :)
Én ezt használom:

http://www.agomotors.hu/websho...

És ezek a rudak hozzá:

http://www.agomotors.hu/websho...
Nah pont ez az. Az akkori beállítás van most is, de ahogy olvasgattam R1 fórumokat, fele akkora váltási időt használnak az emberek. Sztem én is azt fogom csinálni, h a notit kiviszem, aztán kipróbálok pár beállítást.

Ha PC-d van / lesz, akkor lehet ugyanilyen SP váltót rakni a tiédre is, mert ebből van egy univerzális fajta. Csak a váltórudat kell hozzá csináltatni, vagy veszel versenylábtartót és ahhoz tud hozni Ágó rudat. Ez a gyűjtást szakítja meg, nem az injektort, és húzó vagy nyomó van belőle, úh mielőtt megveszed el kell dönteni, h mi fekszik neked. Persze a nyomó a célszerűbb, ha kanyarban nem akarod a váltókar és a beton közé tuszkolni a lábad... Dynojetből van ami tudja a hűzót, és a nyomót is, de az is csak úgy működik, h vagy ez, vagy az. Csak az 3X ennyibe kerül.
Pedig azzal is gyors voltál tavaly. Ha azt reméled, hogy idén attól fogsz gyorsulni akkor lebeszélnélek róla. A tankod formája elég segítség lesz. Mert az ha el nem baszod akkor igen zsivány lesz.
A tiéd volt az egyetlen motor amin sneláváltó volt és vezettem. Nem működött az rosszul. Sajnos az én retkemre még ennek beszerzése sem egyszerű.
Mellesleg a motor már nem felelne meg a gépátvételen, dehát nem az enyém az egyetlen... Amúgyis sztem fasz ez a rendszer, mert az időket kellene komolyan venni, nem a motort. Vki egy sbk géppel sem biztos, h tud menni 2:05-öt, van aki meg egy szériaKÖZELIvel igen. Mondjuk nem mintha Hirtlingék annyira komolyan vették volna ezt...
Nekem a PC-re van kötve az SP gyorsváltó. Sebességi fokozatonként lehet állítani a megszakítási (váltási) időt ms-ban, illetve a az aktiválási fordulatszámot. NEkem most az 10,000-re van állítva, azalatt nem szakítja meg a gyújtást, ergo inaktív. A rövid megszakítási idő, illetve az alacsony ford.számon való működtetés nem tesz neki jót, úh a 10e rpm marad nálam (úgyis ezt szoktam meg), csak a ms-okon gondolkodom.
Nyerni nem is, de azért valahol az elején (5-ben?) lenni jó lenne. Most, hogy Levi, Geri nem mennek már, így könnyebb lesz...
De te egy golyva vagy nem,te takony? ,,mertugye egy buzitakonykurvacicamica vagy és a gyorsváltó is csak azért kell,hogy gyorsanlecsavarjalak
Nagyon készülsz Csak nem nyerni akarsz az R szériában?
ha eljutok egy motorosboltba akkor ok
k7 igaz?
0.50 ms a legkevesebb
én azt hittem hogy h mégjobban csökkentem akkor halkabb és gyorsabb lesz, de aztán olvastam hogy nem egészséges egyáltalán váltonak.
gyárilag egyébként a gyorváltók megszakitási idejét kb igy állitották be:
2. 0,75
3. 0,65
4. 0,60
5. 0,55
6. 0.50 vagy talán 0.45

fordulatszám beállitási lehetőségről nem is tudtam, létezik hogy 4-5000 fordulatnál nem müködik?