Ha abból hogy piros motor ekkora beszédet tudtál kerekíteni-igencsak bánthatta az önérzeted.és a kettő ha kétszer történik arra mondható hogy mindíg.Ettől még tarthatlak szar embernek ugye?köszönöm hogy megengeded.-kacsintás vissza-
"...MOSTANTÓL! Remélem érted mi az a mostantól...."
Miután elismertem hatalmas tehetségedet megkérnélek, hogy ne emlegess ne célozgassál. Valamint semmilyen formában ne szóljál hozzám. Sem így, sem úgy. Én sem teszem ezt veled szemben. De valahogyan ez neked nehezedre esik és időnként csak azért is valamilyen formán odaköpsz néha egy kis monológot.
Legyen meg ez a hallgatólagos csendszünet mostantól újra.
MOSTANTÓL! Remélem érted mi az a mostantól.
Hát persze. Te annyira jó vagy, hogy a +1-ben majdnem holtponton ennyire alázzál. Na ha a csak teáltalad látot 00-át tudnád, akkor még lenne némi valóságalapja. (nevetésem csak annak szól, hogy soha egyszer sem tudtad még csak 2 másodpercre sem megközelíteni mikor azt más is láthatta volna) Mivel megemlítettél önmagasztaló hozzászólásodban, ezért enyhén magamra vettem. Nem hantaboy címet kaptam. Bár te úgy értelmezel bármit, ahogy erős jellemed éppen kívánja. Persze csak így a neten. Ha kétszer lett volna az már mindig lenne. De nem kétszer volt. A "mindíg" meg nem helyes, mert az mindig.
Bár volt már, hogy elfelejtettem dolgokat, de erre azért emlékeznék. Volt olyan is, hogy te meg olyat mondtál ami nem volt igaz(erre mondják, hogy hantaboy). Bár közhelyként szolgáló magyarázatod amely annyit tett minthogy minden csak nézőpont kérdése, kicsit gyengének tűnt. Na persze szemtől szemben állni és úgy mondani az már más dolog.
Meg ne értsed véletlenül sem.
De tudod mit.
Legyen meg a büszkeséged és ha kell a béke miatt elismerek bármit. Ha szeretnéd még 3-at vagy 4-et is. Nekem mindegy.
Ha te ettől nagyobbnak érzed magad akkor meg pláne.
töredelmes magyarázat nemhiába kaptad a hantaboy díjat.ám meg sem szólítottalak.node!Mindenható Atyánk ,legyen meg a Te akaratod.A mindíg pedig 2 alkalomra vonatkozott!ezért mindíg.érted?erted. 2..azaz több mint egy.tehát a mindíg az helyes.na.
Nem UFO.
Hanem egy ügyes motoros. De nem lepődnék meg ha az a gyári motor nem lenne teljesen gyári.
Számomra a gyári motor azt jelenti, hogy minden gyári rajta. Persze a gyári nem átszelepelt nem olajcserélt és nem rugócserélt futóművet oda állítja mindenki ahová akarja. De nekem a nem gyári fékmunkahenger, a nem gyári áttétel(ami szerintem a legolcsóbb és egyben legfontosabb és leghatékonyabb tuning), a pályaidom(köszönhetően az ebből adódó jó pár kg mínusznak) a sport légszűrő a kidörrentő, mind-mind azt jelentik, hogy a motor nem gyári. Persze ez mit sem von le senki eredményéből.
Hát persze! Erről beszélek. Ahhoz, hogy elérd ezt a szintet, változtatni kell a motoron. Jók lennének ehhez azok gyárin is, de nekünk analfabétáknak minden kis apró dolog sokat jelent. Lehet, hogy csak fejben, de ez már mindegy. Nem szabad magunkat Rizihez, Dávidhoz,Viktorhoz nézni. Ők más dimenziók. Nekem meg pláne.
Na! De hát Ők versenyzők és nem amatőrök mint mi.
Megkockáztatom, hogy egy teljesen Gyári k7-el Még Rizi sem tudna 56-ot menni. Na mondjuk azért nagy összegben nem fogadnék rá.
Nem hülyeség hozzányúlni,mert komfortosabban és biztonságosabban lehet elérni a jó köridőt ,,ha fejben már megvan.És hogy azt egy versenyen lehessen tartani 10 körön át,a fix időket.Hál istennek ebben az évben miután megjött 00 volt olyan verseny hogy minden kör 00 volt.És az időmérőn 4 körből 4 ben mind 59 volt.
Te fasz! nem azt állítottam, hogy a Dávid megcsinálta Csillát. Nem azt mondom, hogy nincs olyan ember. De azért azt mondani egy olyan emberre aki egy éve nem volt pályán, de előtte stabil 54-55-öt ment, hogy utcai motoros, szerintem nem helytálló. És valószínű azt sem GYÁRI motorral csinálta. De szerintem olyan ember aki ment 54-55-öt nem gyári motorral és 1 évig nem ment pályán, az egy teljesen GYÁRI motorral valószínűleg nem fog 1.57.3 alatt menni. És az még mindig kevés a kikerüléshez.
De a véleményemtől függetlenül ez lehetséges, csak nem látok rá sok esélyt.
Riziék tapasztalata 1 élet munkája:)Most év végén mikor szenvedtem a kawával mert szinte mindenhol pattogott az eleje,Rizi kijött kipróbálta,mosolyogva mondta pattog pattog,de kibirható,és fél kézzel 58 at ment vele.Rendes nem forditott váltóval,mert én még paraszt vagyok és nem tudok forditott váltóval menni:)
És ezeket kicserélve sikerült menned 1 db 59eleji kört. Amit én maximálisan el is ismerek. Ez is azt bizonyítja miszerint az az állítás, hogy 00-ig nem kell hozzá nyúlni a motorhoz "MERT MINEK", az kérem hülyeség. Van persze egy két ellenpélda, de azért az elég ritka. Személy szerint én ilyenről eddig csak hallottam, de nem láttam.
Olyan emberem nincs aki soha nem ment pályán. Azt írtam egy év kihagyás után. Lehet, hogy nem sértésnek szántad. Nem is sértődtem meg. Akkor másképp írok. Azt írtam durva. Bár az eszkimóknál nagy divat kölcsönadni az asszonyt nevetni. Nem esett jól na! Ennyi. Az utca motoroknál a legnagyobb különbség leginkább szerintem nem az, hogy egy jó motoros milyen időt megy, hanem mennyi körön keresztül lehet vele annyit menni. Ha gumi fékcső van a vadi új motorodon mikor ki jössz a pályára még jó. De használod egy pár pályanapot és a terhelés hatására kinyúlik és szarabb a fék. A gyári futóműben elmelegszik az olaj 3-4-5 kör után. Szerintem ezek a különbségek azok amiért az állandóan pályán használt motorokon módosításokat kell végezni. A Rizi,a Viktor, a Dávid, a Magda ....stb abban különböznek szerintem, hogy az ilyen dolgokat tehetségüknél, tudásuknál fogva jobban tolerálják. Miért olyan hihetetlen, hogy rajtuk kívül van olyan ember aki ezt meg tudja tenni? Legfeljebb kevesebb ideig. De szerintem ez az egész dolog nem éri meg a vitát. Én már lassan nem tudom honnan indultunk. Sajna ma egész nap a gépnél kellett ülnöm. Inkább most kiviszem a kutyákat az erdőbe futni.
Ebben osztom a véleményedet. Predi és Viktor között nagy a szakadék. De Viktor sem tudott jobbat menni az RC8-al 56-nál. Persze ha jól tudom. Éppen ezért gondolom, hogy nehéz lenne Őt kikerülni egy utcai motorral utcai pájlotnak.
De semmi sem lehetetlen.
De csodájára járnának az biztos.
Kérlek szépen ezt követően a 01 en felbuzdulva ,elöl hátul futómű ,dob,fém fékcső,power commander,,és mivel amatőr vagyok,ez az idő a tuningok ellenére 04 re ugrott egy komolyabb Rijekai esés után.Szoval nekem a 2010 volt a vizválasztó köridők tekintetében:)
Akkor mind azt mondtam, csak gratulálni tudok. Bár gondolom nem kevés gyakorlásodba került mire eljutottál a 01-ig. Most milyen változtatások vannak a motorodon?
Annyira húztam neki mint az állat azon a +1-es kigyorsításon. Élet halál között voltam és bevallom még féltem is. Pont neki álltam volna örülni, hogy milyen faszán sikerült a kigyorsításom, mikor önérzetem a porba hullott azt látván, hogy milyen ügyesen egykerekezel el mellettem hatalmas sebességgel.
Számomra az egyszer az egy! A mindig az meg több eset. Itt is egy esetről beszélünk. Tehát a mindig az nem helyes. Bár ezt már megszoktam tőled. Tudom-tudom, minden csak nézőpont kérdése. Mert ha ezt valaki nézte szemből, hátulról, felülről meg alulról, esetleg még két oldalról is, nem beszélve a te szemszögedből, akkor az már mindjárt 7.
Bár jobban és ügyesebben mész nálam, azért azt ne gondold magadról, hogy az én tempómhoz képest gyors körömön kigyorsításon kényelmes egykerón el tudsz menni mellettem.
Tartsd magad ahhoz ahogyan azt személyes találkozónkon megbeszéltük. Ne célozgassál rám és ne írjál oda ahová nem vagy való. Nem nagy dolgok ezek, neked valahogyan még sem megy. MÚltkori töröltetett hsz-re nem reagáltam, de most megteszem mert látom hiányzom az életedből. Nem vagyok az ellenséged. Simán nem kedvellek mert nem tartalak egyenes embernek. Ha az ellenséged lennék akkor egészen másképpen viselkednék.
Legyen ez a végszó és ne feledkezzél el többet arról amit megbeszéltünk.
"...MOSTANTÓL! Remélem érted mi az a mostantól...."
Legyen meg ez a hallgatólagos csendszünet mostantól újra.
MOSTANTÓL! Remélem érted mi az a mostantól.
Bár volt már, hogy elfelejtettem dolgokat, de erre azért emlékeznék. Volt olyan is, hogy te meg olyat mondtál ami nem volt igaz(erre mondják, hogy hantaboy). Bár közhelyként szolgáló magyarázatod amely annyit tett minthogy minden csak nézőpont kérdése, kicsit gyengének tűnt. Na persze szemtől szemben állni és úgy mondani az már más dolog.
Meg ne értsed véletlenül sem.
De tudod mit.
Legyen meg a büszkeséged és ha kell a béke miatt elismerek bármit. Ha szeretnéd még 3-at vagy 4-et is. Nekem mindegy.
Ha te ettől nagyobbnak érzed magad akkor meg pláne.
Hanem egy ügyes motoros. De nem lepődnék meg ha az a gyári motor nem lenne teljesen gyári.
Számomra a gyári motor azt jelenti, hogy minden gyári rajta. Persze a gyári nem átszelepelt nem olajcserélt és nem rugócserélt futóművet oda állítja mindenki ahová akarja. De nekem a nem gyári fékmunkahenger, a nem gyári áttétel(ami szerintem a legolcsóbb és egyben legfontosabb és leghatékonyabb tuning), a pályaidom(köszönhetően az ebből adódó jó pár kg mínusznak) a sport légszűrő a kidörrentő, mind-mind azt jelentik, hogy a motor nem gyári. Persze ez mit sem von le senki eredményéből.
Megkockáztatom, hogy egy teljesen Gyári k7-el Még Rizi sem tudna 56-ot menni. Na mondjuk azért nagy összegben nem fogadnék rá.
De a véleményemtől függetlenül ez lehetséges, csak nem látok rá sok esélyt.
De semmi sem lehetetlen.
De csodájára járnának az biztos.
Aki ennek ellent mondd az ostoba.
Számomra az egyszer az egy! A mindig az meg több eset. Itt is egy esetről beszélünk. Tehát a mindig az nem helyes. Bár ezt már megszoktam tőled. Tudom-tudom, minden csak nézőpont kérdése. Mert ha ezt valaki nézte szemből, hátulról, felülről meg alulról, esetleg még két oldalról is, nem beszélve a te szemszögedből, akkor az már mindjárt 7.
Bár jobban és ügyesebben mész nálam, azért azt ne gondold magadról, hogy az én tempómhoz képest gyors körömön kigyorsításon kényelmes egykerón el tudsz menni mellettem.
Tartsd magad ahhoz ahogyan azt személyes találkozónkon megbeszéltük. Ne célozgassál rám és ne írjál oda ahová nem vagy való. Nem nagy dolgok ezek, neked valahogyan még sem megy. MÚltkori töröltetett hsz-re nem reagáltam, de most megteszem mert látom hiányzom az életedből. Nem vagyok az ellenséged. Simán nem kedvellek mert nem tartalak egyenes embernek. Ha az ellenséged lennék akkor egészen másképpen viselkednék.
Legyen ez a végszó és ne feledkezzél el többet arról amit megbeszéltünk.