Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yes. De 0:54 lehetett volna egy ERing ido is, nem? Vagy ott mennyi a jo ido?
csak a sikánnál le kell nyomni a stoppert
Mármint 1:54.
Hring.
Csak beleolvasgattam. Melyik palyan mentek korbe 54 masodperc alatt?
Persze, hogy félek! A Predi mellém üt és a huzat elvisz.
félsz mi?mé?
Köztünk. De nem írom le őket, mert a Predi megint meg ró!
Mintha ez meg tavaly ugyan ilyen lett volna! Kezdj el dolgozni lustaság!
Ők is köztünk élnek...?
Kedves Predi nem olvasod el soha figyelmesem amit írok. Tök mindegy mit tuningoltok össze a motorotokon mennyi pénzt, időt, energiát, tesztek bele a dolog a fejetekben dől el. Azok a motorok amiken ülünk ezeket az időket tudják akkor is, ha nem nyúlsz hozzá egyáltalán. Az a TE okos fejednek kell, hogy tuningolj, meg még tuningolj, hogy elérd ezt az időt. Sok példát le tudnék ide írni akik bejönnek az utcáról a semmi tuning motorjukkal használt utcai gumival akár olyan súllyal mint Te és kikerülnek téged is mint a pocsoját. Ez nem nagyon fér a fejetekbe. Na ezért szoktam leírni az 54-et.
Kedves Predi! Amennyiben elolvastad volna azért volt 54 mert nem fogott!
Neked pláne Motult kellene használnod nem?
Olyan hülye vagy mint a faszom!
Mi lenne az ha nem PINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
reggel vácon vagyok.hijjá osz gyerebe azabiztos.
Galfer úszótárcsa,(hús megsül rajta )Félig kopott betét,gyári vagy jobb,porcelán a dugattyúkra,vaaaaaaagy ha az elérhetetlen,akkor mimánaza na,agyam nulla,pfúúú,aza izé-a,na az ami van a hátsóbetétkopásjelzőlemez meg a betét közötta,na mi a aszom a neve,nem kevlár,hanem na bammeg agy nulla.Nem üvegszál,hanem, nyomozzátok ki aszom.Na, ezeket róbájjátok ki elöl is.Meg egyik fele carbon betét,másik gyári,stb van variáció millijó
fasz tudja mit írtál, mondom, h nem lehet érteni!
mébazmegénnemeztírtam?
Én úgy vagyok ezzel, hogy leszarom mitől gyorsulok. Ha az gumi, elektronika/motor tuning, jobb fék, vagy 5 kiló fogyás, az mindegy, bármi jó. Nem arra megy ki az egész, hogy kié a legszériaközelibb motor, hanem h ki ér körbe gyorsabban.
én pölö most épitem át a gixert...elöl is központirugososra jeee...erre esküsznek sokan...
mondjuk ennek sincs sokkal több értelme....
tök mindegy mit csinálsz mert a sonáj forumozo motorjával már mentek 54-et,tehát szar vagy .és ne bazirgáld a motort,mert nem ott van a baj.ez lehet,....de kérem...bebaszna ha 100 kilomat bírná bármi ami gyári a k7-en,tehát próbálkozom és tesztelek,és közben vadul reménykedek ha tul jo időt sikerül mennem azzal nem bántok meg senkit.
jön ez a rosszi....ráül egy széria k7-re,oszt megy vele mondjuk 50-et,akkor mi van?az életbe nem fogok 50-et menni,akkor dobjam el a motort?nekem az 5x-hez is kell a picibazirka a motorba...lehet nem lesz jobb,de a lelkem megnyuszik,és bátrabb leszek. meg bemesélem magamnak h hu de jo lett!most öszintén...ki a faszt érdekel az 54 amit még csak nem is te mentél?én jobban örülök az én PB-nek mint bárki más 54,esetleg még jobb idejének....az meg már pláne nem érdekel hogy ezt egy széria(ilyen nincs is nálunk bazmeg)vagy egy agyonreszelt motorral tettem.mit sem változtat az eredményen...itt csak az idő számít...persze keserű és írigy szájak majd mondják hogy könnyű azzal a motorral....na ...akkkor hajrá...menjen...faszom a mások által ment 54-be....moshe se nyivákol a sulya miatt...tuningol amit bír aztán huzza neki mint egy ökör...ki nézi értékelésnél hogy mi volt a motorban vagy hány kilo a pájlot?54....54....tényleg fölösleges kérdezni itt bármit is...egy egyszerű kérdés bazmeg...milyen a xy betét....oszt 54 lesz belőle...
mondjuk az igaz. Akkor mikor? Úgy izgulok