az utolsó 7 szóval egyet kell értsek.amugy meg mindenki avval fékez amivel akar és amire pénze van.láttam elolvadva xrac-t....de gyári Kawa betétet is.
Skodám valóban volt ráadásul 120L, kalapom viszont nem . Még mindig nem gondolom hogy ezek a szövegek menők lennének amiket itt levágsz, annak meg hogy ki vagyok sztem semmi köze a kulturához meg ahhoz hogy alaptalanul sértegetünk, persze ha rendőr kell ahhoz hogy ne így viszonyulj akkor legyen rendőr, kitudja lehet hogy igy lehet veled értelmesen beszélni pékezés meg skodázás nélkül és még jo is kisülhet belöle, gyakorlatilag te ezekszerint azt várnád el tőlem hogy ugyanugy visszapékezzek meg visszaskodázzak akkor lennék faszagyerek, ha akarod elmehetünk egyet bunyózni ringbe is nem félek én de attolmég nem lesz semmi megoldva a két dolog teljesen különböző. Én meg tényekről amúgy nagyon szívesen vitatkozok mert annak van értelme, ha tudsz valamit amivel cáfolod hát legyen, persze nem ugy kell cáfolni sztem, hogy tuti nem "rossz" valami mert valaki 54-et ment vele, én is mentem ferodoval elég jól, lehet is, csak azt mondom hogy nem tartós és nem éri meg.
Gyorsan kitöltöm az adatlapom mielőtt küldesz nekem egy Skodát kalappal,de megjegyzem ha mégis küldenél akkor ha lehet Oktáviát dízel motorral és ha nem haragszol meg, metál ezüstöt . KÖSZIKE
Crazy!
Te meg mi a fészkes fenének írogatsz hülyeségeket?! Néha tényleg sértő a modorod, és aki nem ismer az nem tudhatja, hogy csak a csökkent értelmi képességed jogosít fel arra, hogy ilyen legyél!
nem neked irtam persze elnézést a többiektől hogy ideterjesztettem elő.sok volt a pia .persze ettől a véleményem még ugyanaz,de mostmár megtartanám magamnak.sry
Ment vele 115kg-os ember 59. közepét a ringen. De az tény, hogy az 54-et senki nem gondolta volna. Az mindenkinél kiverte a biztosítékot! És valóban pilóta kellett hozzá.
Nem állok le hülyeségeken vitatkozni veled, mert az általam leírt gyakorlati példa mást igazol. Nem vagyok x-rac dealer. De azért arra kíváncsi lennék, hogy Te ki a fene vagy, hogy kitöltetlen reglap nélkül, ismeretlenül idejössz becsületsértést ordibálni. Elmondom ki vagy. A kalapos skodás vezető aki bemutogat a másiknak és amikor az kiszál a kocsiból, gyorsan lenyomkodja a gombokat és telefonál a rendőröknek. Nem azt mondom, hogy a Crazynek jó a modora meg hogy igaza volt. De védd meg magad! Ne félj sem Ő sem én nem fogunk rendőrért kiabálni. De most jobban belegondolva lehet, hogy Te vagy az? Ez meg csak neked! μ
Nincs nagy különbség ha a legjobbat veszed meg bármely gyártó betétjéből mint sztem kiderül az írásomból azér írtam, hogy "ELÉG" szar mert ez egy relativitást fejez ki a többi gyártó csucsbetétjeihez (föleg a karbonokhoz képest), én sokat mentem xraccal és tul hamar üvegesedik el ennyi, utána már nem harap a tárcsába csak csuszik rajta vagy úgy is mondhatnám hogy a csúszási surlódási együtthatója -a fizika nyelvén szolva Mű (sajnos ilyen karaktert nem tudok írni) lecsökken anyagváltozás (felüvegesedés) következtében tehát nem azt írtam hogy ugy ahogy van szar ez lenne az abszolút vélemény hanem hogy relatíve. Kicsit kéne gondolkodni a támadás előtt a becsületsértő megnyilvánulásoktól meg nagyon óvakodnék mer kitudja mi lesz a vége egy büntető törvénykönyvet se ártana fellapozni, egyáltalán nem lesz ilyen szövegektöl senki se májer gyerek pláne ha igaza sincs, vagy Xrac dealer vagy és félsz ,hogy rontom a kis bizniszedet persze akkor értem a megnyilvánulást. Amit meg mondtam az ugy van mindenki próbálja ki 5 perc pénzbe meg nem fáj.
Ez is csak azt bizonyítja,hogy egy jó köridőhöz szükséges a jó "pilóta"
Adott egy középszintű sportmotor amivel egy átlagos motoros tudja a 2:00-át a hringen.Aztán mikor ráül az átlagon felüli, meg van az 54.
Amúgy korántsem azért töltöttem fel ezeket a videókat,hogy azt firtassam ,hogy az open mezőnyben kinek a motorja mennyire van/nincs széttuningolva.
Csupán gondoltam jó egy kis on board-al pezsdíteni a vért így szezon előtt.
Majd töltögetek még egy párat,hogy mindenki rágerjedjen a szezonra
jo nagy faszságot mondtál..bár nem bitzos .de szerintem igen...na ,,megint egy ellenséggel több bár annál a láki gyereknél nagyobb ellenséget ugyse szedek össze sose.most maj elgondolkodik egy frappáns reakción de én inkáb biszok mégegyet szar alak vagy szar fejjel köcsög
ha nálam könnyebb vagy 15 kg-mal akkor már nem is létezel...bár én nem közlekedek olyan ökör módon mint Ti. jó volt az este igen jól éreztem magam..nnna..
Nem érdekel az Ágó vs Jankó (+ Prop-tech) LE hasonlítgatás
10 év alatt mentem mindkettő (mind3) által készített/beállított jónéhány motorral és megállapíthatom, hogy használhatóbbak a XXX által beállított gépek. Az pedig, hogy hogyan gyorsítunk ki a videon, nemcsak a súlykülönbség következménye, hanem gumi, jobbkéz, stb és látunk az éves mittomén 1000 általam megtett H-ring körből 5-öt a videon ..... Ami biztos, hogy ált. 15 kg-val könnyebb vok mindenkinél és ez előny
A fékbetét témához annyit hogy mindenkinek ajánlok egy egyszerű kísérletet és ennek fényében világossá válik hogy miért nem hülyeség akár naponta cserélni a betétet és az is világossá válik, hogy nem elsősorban a fékbetét márkája számít hanem a vastagsága (persze felettébb ajánlatos bármely márka csucsmodelljét venni)
Szoval akinek van otthon egy garni szarrá kopottja meg egy zsír uj az tegye meg azt hogy beleteszi elöször a zsír újat állítsa be a fékkrat ahogy azzal nagyjából kényelmes, utána ne változtasson semmit csak simán tegye bele az agyonkopottat pumpálja fel és utána huzza meg a fékkart nem mondom el milyen lesz mindenki próbálja ki. Ha kopott a betét akkor nagyon kilóg a dugattyú a nyeregből és gyakorlatilag alkalmatlan lesz versenycélra, persze gumifalba rohanás ellen oké vagy utcára is jo, de versenypályán felpuhul szoval amikor a sok balpöcs -nemrég jómagamat is beleértve - azt hiszi hogy a jó fék ott kezdödik hogy fölkurja a brembo munkahengert az nagyot téved semmi köze a jó féknek ehhez az egy ugyanolyan öntött henger egy dugattyúval meg tömítéssel mint a gyári. A jó fék a vastag betétnél kezdődik, ilyen egyszerű a varázslat. (Amugy ezér van egyes ferodokon a plusz egy mili a gyárihoz képest vleg tudják mit csinálnak, persze amugy a ferodo elég szar legalábbis az Xrac.)
Múltkor ment itt a vita, hogy Ágó féle setup, vs. Jani féle setup. Brian Honda 172 Le, Dave Suzuki 160 Le, És Brian min. 15. kg.-al könnyebb. Ha ez igaz, akkor a filmen úgy ott kellett volna hagynia, mint a picsa, de egy centit sem nyúlik el. Majdnem 15 Le, és 15 kg.-al különbség esetén nem ezt látjuk a filmen. Brian, felejtsd el azt a 172 lovat, mert az nem annyi. Hogy lehet, hogy minden motor Gyöngyösön 10-20 lóval erősebb, mint Pesten? Hogy? Miért? A pesti levegő lehet az oka... A gyári adat asszem 178 Le főtengón, ha nincs benne semmi akkor 10-12% veszteséget vegyél le, aztán ott a kerékre vetített adat. A PC hangolása nem hozhat ennyit.
Te meg mi a fészkes fenének írogatsz hülyeségeket?! Néha tényleg sértő a modorod, és aki nem ismer az nem tudhatja, hogy csak a csökkent értelmi képességed jogosít fel arra, hogy ilyen legyél!
Adott egy középszintű sportmotor amivel egy átlagos motoros tudja a 2:00-át a hringen.Aztán mikor ráül az átlagon felüli, meg van az 54.
Csupán gondoltam jó egy kis on board-al pezsdíteni a vért így szezon előtt.
Majd töltögetek még egy párat,hogy mindenki rágerjedjen a szezonra
10 év alatt mentem mindkettő (mind3) által készített/beállított jónéhány motorral és megállapíthatom, hogy használhatóbbak a XXX által beállított gépek. Az pedig, hogy hogyan gyorsítunk ki a videon, nemcsak a súlykülönbség következménye, hanem gumi, jobbkéz, stb és látunk az éves mittomén 1000 általam megtett H-ring körből 5-öt a videon ..... Ami biztos, hogy ált. 15 kg-val könnyebb vok mindenkinél és ez előny
Szoval akinek van otthon egy garni szarrá kopottja meg egy zsír uj az tegye meg azt hogy beleteszi elöször a zsír újat állítsa be a fékkrat ahogy azzal nagyjából kényelmes, utána ne változtasson semmit csak simán tegye bele az agyonkopottat pumpálja fel és utána huzza meg a fékkart nem mondom el milyen lesz mindenki próbálja ki. Ha kopott a betét akkor nagyon kilóg a dugattyú a nyeregből és gyakorlatilag alkalmatlan lesz versenycélra, persze gumifalba rohanás ellen oké vagy utcára is jo, de versenypályán felpuhul szoval amikor a sok balpöcs -nemrég jómagamat is beleértve - azt hiszi hogy a jó fék ott kezdödik hogy fölkurja a brembo munkahengert az nagyot téved semmi köze a jó féknek ehhez az egy ugyanolyan öntött henger egy dugattyúval meg tömítéssel mint a gyári. A jó fék a vastag betétnél kezdődik, ilyen egyszerű a varázslat. (Amugy ezér van egyes ferodokon a plusz egy mili a gyárihoz képest vleg tudják mit csinálnak, persze amugy a ferodo elég szar legalábbis az Xrac.)
Inkább ezt nézzétek!