Van tervünk ,- hol és mikor lehet motorozni. Lehet csatlakozni, ha van kedv és akarat ( EUR ) Valencia 02.23-23, Aragon 02.26-27, Barcelona 03.01-02 valamit Cartagena 1-6.-ig / BSB hivatalos teszt / 8-11 Almeria
Hali gondolom a Szlovákia ringre gondolsz.
Mi voltunk kb 3 szor.
Az ottani nyílt napok nem tudom hogy mennek ,mi német szervezővel mentünk 90 euro volt egy egyész nap.Esetleg nézd meg a Valentinos,Jura racing,Gh moto weboldalán,de Félsvéd barátunk is tud akciós helyeket majd szezonban!Mondjuk 125-el egy örökkévalóság lesz a célegyenes....
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy egy sima pálya nap a Dunaszerdahelyi versenypályára körül belül mennyibe fáj?
Esetleg valami információt adhatnátok,hogy smint mennek ezek a dolgok manapság!
Én egy RS 125-el mennék, kezdő szinten!
KB mennyi lenne az egész napom?
Köszi a segítséget előre is!
Üdv.: Béci
Brian,
azért annyira az XXX nem nagy titok, ha a mostanit Jankó állította be... Amúgy igazad van, ezt írtam én is, hogy mindegy mi van a papíron, az a lényeg, hogy a motor karakterisztikája, kezelhetősége hogyan változott. Csak az elektronika nem hoz generális teljesítmény növekedést.
Mennyi kg. vagy most?
Becidriztem tőled elég rendesen.
Majd szólj ha meglesz a lovetta a KTM-re - akkor talán nem a google-ról lopott képekre onanizálsz (ha nem tudod mit jelent, segítünk megfejteni) - addig brümmögj otthon a rolleren!
Szar az élet, mi? Már akinek. Na tipli.
Miért te talán szereted a veszélyt?!Kaszkadőr akarsz lenni vagy sheriff?!Büdös senkiházi köcsög!Mindenkit oltasz mert kicsi a faszod! itt legalább kiélheted magad te egyeneshuszár! Hiába reagálsz több oldalas írásaiddal akkor is kisfaszú monitorhős vagy!
A μ-ben teljesen egyet értünk én is pont azt mondom hogy ugyanolyan végig viszont - véleményem- szerint nem mind1, hogy mennyi plusz olaj van a rendszerben a vékony betét miatt és végsösoron ez lesz a fék korai halála ez esetben (mármint a sok olaj).
Sáry L.