Van ott kedvezményem de még úgy is drága,az biztos,hogy az a legjobb,de tudok ugyan olyan jót csak egy kicsit hamarabb kell cserélni,majdnem fele annyiért
A vékony betét, ,hamarabb melegszik, és ha szar fékolajat használsz akkor lesz buborékos. Vagy ha jó fékolajat használsz de még kigyorsításkor is a féken állsz. Azt ugye Te sem hiszed, hogy a fékbetétet úgy gyártják, hogy a végén más a μ mint az elején?
Dave! Nem vitatom jól mész! De azt senki ne felejtse el, hogy a Sanyinak kell 1 kör amíg felébred! A rajtnál gondlkodik, hogy menjek vagy ne? Aztán általában elindul!
De amugy várom az építő hozzászólásokat de ez a baj hogy mindenki kiragad valamit amit írok egyszer hogy az Xracot "szidom" mássszor meg a légtelenítést ragadják ki holott a mondanivalom még mindig az hogy "VÉKONY BETÉT SZAR BETÉT" ennyi. (Következö látom már az lesz, hogy szárnyas vagy normál )
Azt akartam szemléltetni hogy semmit nem változtatok a "modellben" és azért írtam a csiszolást is, hogy amiatt se legyen változás magyarul ne lehessen azt mondani hogy "ja igen de ez azér van -a megjavulás- mer a másik használt" és már üveges, vagy éppen lelégtelenítettem a rendszert és azért javult meg----(általában szokás légteleníteni felpuhult fékjelenségnél mert a több folyadék hajlamosabb a buborékosodásra, vékony betét esetében ilyenkor már tapasztalatok szerint találni is benne gazdagon bugyborékot, persze a légtelenítéstöl önmagában nemlesz jo mer a vékony betét miatt megin azonnal levegösödik, így ugyanazzal a használt vékony betéttel már nem éri meg kimenni hiába légtelen a rendszer) Ezért ha jelentősen elfogy a betétem mindig légtelenítek a betétcsere alkalmával ha van idő, (ált. találok is benne buborékot), de természetesen a jo féket a vastag betét
"csinálja", még annak ellenére is jó lesz a fék vele amugy (ahogy az elözöbe irtam), hogy a szar régi betét miatt esetleg kicsit buborékos már a rendszer. De ha még azelött lecseréled a betétet hogy ellágyulna, úgy minden bizonnyal légteleníteni se ildomos, de ez már tényleg drága mulatság lenne. Remélem érthető már mér írtam.
légtelenités.....az mi?mert azt csak akkor kell végezni ha cseréled a folyadékot.nem betétcserénél.
pontosan tisztában vagy az alapdolgokkal ezügyben?
sokat belepofázni én sem akarok..pár hónapocskát évet el Imprezáztam,kisérletezgettem néhány fékfolyadékkal és betét-tárcsa kompozícióval,de azt általában tudjuk hogy ha lelevegősödik egy fékfolyadék akkor az azért van mert felforrt-azt pedig légtelenítheted már,sokat érni nem fog.na ez a halottnak a csók.légtelenítés helyett le kell cserélni.tényleg nem akarlak megbántani de annyi hülyeséget viszel bele a mondandódba.figyelj kicsit másokra lehet abból többet merítesz.holapicsába a pi jele?na pí-sz
Rendicsek kiváncsian várom a véleményed...Én amugy amint megérzem hogy elkezdett szivacsosodni azonnal kurom ki a betétet mert tudom hogy menthetetlen hiába tudom mondjuk a karbont gyönyörüen megcsiszolni -mer az csiszolhato, (a szinter nehézkesen) - akkoris szar marad mert elvékonyodott és nem lehet mit csinálni. A fékkar állítóját meg baszogatni meg már halott lónak a csók kategoria ilyenkor ...és új betéttel máris minden fasza legtelenités meg miegymás nélkül, pedig a felülete a használtnak meg az újnak is ugyanolyan tökéletes...
Igaziból itt tisztán látszik, hogy mindenki amatőr. Ugyanis azon gondolkodni (elvileg a magyar motoros világ élvonalában), hogy majd én olyan fékbetéttel megyek ami jól fog, meg elmegy nekem nemtudom hány kilómétert. És még versenyeket is nyerek. Hát nem tudom....... Az biztos, hogy pont a féknél ezt nem nagyon lehet betartani. És ez megint fizika. Ezt a vékony betétes dolgot majd holnap megvitatjuk. Nekem lőtték a pizsamát .
Imi! Én minden további vita nélkül elhiszem neked, hogy számodra csak és kizárólag a Brembo létezik mint fék. Sőt még igazat is adok neked abban, hogy a legtöbbet foglalkoztatott fék az autó és motorsportban. Valamint, hogy a dobogón van a fékek között. De itt a vita nem ebből indult. Abból, hogy a Bérczi Jani megpróbált egy gazdaságos, jól fogó fékbetétet találni magának.
Köszönöm szépen hogy értelmes ember módjára kezdünk beszélni, én nem a betét fajtákon vitatkozok elsősorban az marginális most (holott azért annak is nem kicsi szerepe van, de elsősorban az időtállóság szempontjábol ezért amugy én mindenképp a karbonra esküszök) nekem csak annyi az alaptételem hogy vékony betéttel egyszerűen nem lehet menni még ha maga az atya úristen gyártotta is (ill. bocsánat -mielött még öten nekem esnek- lehet söt a köridöre se nyomja úgy rá a bélyegét mint egy szar futómű mondjuk de a szivacsos fék nagyon zavaro sztem mindenki tapasztalta már) meg még annyi hogy a főfékhenger/nyereg csere se menti meg a helyzetet ha vékony betéttel megy az ember söt nagyon be tud vele fürödni az illető ha elcseszi a gyári adatokat...
Éppen a gyakorlat cáfolta meg azt amit írtál. Hosszú évek óta vagy gyári, vagy x-race. Soha semmi gond nem volt vele. Ez pedig tény. Ment a motorral 115kg-os ember 59-et a ringen, és ment vele 75 kg-os ember 54.4-et a ringen és 59-et a pancsi ringen. X-race volt benne. Nekem ez nem tünik szar időnek de lehet, hogy neked az. Az, hogy a pilóta elégeti a betétet vagy nem az lehet vezetés technika kérdése is. Minden pilóta másképpen fékez. Amúgy az egésznek más titka is van (igaz, hogy egy általam igen tisztelt ember lebaszott, hogy hülyeség) de tartom magam az előzőekben leírt véleményemhez. Részint azért mert tanultam, részint meg azért mert 20 évet töltöttem el az autósportban szereléssel. A motorozás nekem csak hobby. Néha amikor olvasom ezeket a dolgokat azért áll égnek a hajam mert egyszerüen nem értem, hogy miért kezdünk alap dolgokon vitatkozni. Volt szerencsém nagyon sok jó nevü mérnökkel eggyütt dolgozni. Pontossan láttam, hogy alapos elméleti tudás nélkül mehetünk a fenébe. Itt meg (tisztelet a kivételnek) mindenki próba cseresznye alapon dolgozik. Ha a dolgok így müködnének a Burgess elmehetne a fenébe.
Béla!
Nekem ezzel csak annyi a gondom, hogy itt a túlnyomó többség tisztában van azzal, hogy egy nick mögött ki van. Nem ismeretlenül írogatunk stb. Egyébként meg csak fehér van.
Hangja mint az MTZ-82-es traktornak,ha jól kihúzatod forog vagy 12000-et ezt értem én de hova siet ennyire? Nóóórmális?A többiekkel mi lesz?A motor versenyzés egy társas szórakozás A filmbeli élvezetről nem is beszélve,így csak az első két kör élvezhető mert utána csak az aszfaltot látni a többieket nem Ezért jobb versenyző a Bérczi D.mert ő mindezt meg adja nekünk
Várom a többit is ,mert a rajtnál és utána fél körig még általában a környékeden vagyok!
Te ott rakod rá a gázt ahol kell Persze új gumival és ezzel a mocival lehet is.Na meg az évek és a rutin...
Ha van még,oszd meg velünk
"csinálja", még annak ellenére is jó lesz a fék vele amugy (ahogy az elözöbe irtam), hogy a szar régi betét miatt esetleg kicsit buborékos már a rendszer. De ha még azelött lecseréled a betétet hogy ellágyulna, úgy minden bizonnyal légteleníteni se ildomos, de ez már tényleg drága mulatság lenne. Remélem érthető már mér írtam.
pontosan tisztában vagy az alapdolgokkal ezügyben?
sokat belepofázni én sem akarok..pár hónapocskát évet el Imprezáztam,kisérletezgettem néhány fékfolyadékkal és betét-tárcsa kompozícióval,de azt általában tudjuk hogy ha lelevegősödik egy fékfolyadék akkor az azért van mert felforrt-azt pedig légtelenítheted már,sokat érni nem fog.na ez a halottnak a csók.légtelenítés helyett le kell cserélni.tényleg nem akarlak megbántani de annyi hülyeséget viszel bele a mondandódba.figyelj kicsit másokra lehet abból többet merítesz.holapicsába a pi jele?na pí-sz
Nekem ezzel csak annyi a gondom, hogy itt a túlnyomó többség tisztában van azzal, hogy egy nick mögött ki van. Nem ismeretlenül írogatunk stb. Egyébként meg csak fehér van.
http://youtu.be/Aep_delpws0