Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól húztad neki. Élmény volt nézni. Na persze ha nekem nem tetszene a fényezés én is eldobnám a vasat.
Te ökör.
Elmondhatjuk, hogy Brian saját maga a tuning a motoron.
Persze hogy megy hisz 20kilót nyom 3garnitúra használtgumival a hónaalatt
Brian alatt kicsit megy a Honda.
Nah, mondjuk ez kemény!
Zsír!
Kemény 2 kör. De a Brian nevű arc is tud valamicskét.
legközelebb rajtnál ilyen közelmész a palánkhoz kinyújtok egy szívlapátot....
amúgy kiba***tt jó vidi
Egyébként meg ha csak két garnitúrhát használsz egy szezonban akkor nem mindegy, hogy 30-ért vagy 24-ért veszed?
Ha jól emlékszem(de nem vagyok benne biztos), akkor én egyszer raktam az enyémbe Lucas betétet és mivel nem voltam megelégedve vele, rögön a második menet után vissza is raktam a már kopottabb Brembo-t. Iszonyatosan hajlamos volt a túlmelegedésre. Nekem nem jött be. De lehet Sonáj által említett tárcsa-betét mizéria volt az oka. Lehet neked meg majd nagyon bejön.
Jani!
Még egy dolog eszembe jutott erről a témáról. A fékolaj minősége illetve az időközönkénti cseréje nem befolyásolja-e komolyan a betétek kopását illetve a hatásfokukat?
illetve a fékhatása.
A Galferr-t nagyon sokan használják, állítólag az is jó és nem drága. De igazából szerintem az hogy kinek mi a jó, az nagyon függ a stílustól és az alkalmazkodó képességtől. Láttam már nagyon gyors embert akinek mindegy, hogy melyik betétet teszed be. Az idején nem változtat legfeljebb nem tetszik neki a betét.
. .
Ezzel tisztába vagyok Jani.
Mondom még1x!Tudom,hogy jó a gyári betét,lehet,hogy a legjobb,de Drága!Az EBC is nagyon jó,de drága.Itt jön képbe a Lucas hipercarbon crq ami szintén jó és olcsó.
Ricco 2007-2008 ban ezt használta 00 körül ment és nagyon dicsérte.gondoltam megkérdezek mást is itt a fórumon...de ez lett belőle ..."mizéria"
Amúgy köszi .
Jani!
Így már értem. Technikailag a következő a helyzet. Minden féktárcsának különböző az ötvözete. Minden gyár, illetve a beszállítója ehhez fejleszti ki a legideálisabb keveréket ami jól fog és gazdaságos. Tehát, ha Te gyári tárcsával mész akkor a gyári betét ezt az egyensúlyt tartja szem előtt. Ha változtatsz betéten, belenyúlsz az egyensúlyba így lehet, hogy gyorsabban, hatékonyabban megállsz de engedményeket kell tenned valamiből vagy a fékbetét kopik jobban vagy a tárcsa. Valamint a gyári beszállító nem használhatja az általa más vonalon forgalomba hozott fékbetétjéhez ugyan azt a keveréket amit a gyárba szállít. Ezért a gyártók fejlesztenek tárcsát a betétjükhöz. Még annyit el tudok mondani, hogy a Dávid az 51-es időnél a Suzukiban gyári betéttel ment. A Honda 54-nél meg X-RAC volt mert én azt vettem bele.
Svéd!
A Titanic 11-et nyert. Mi történt veled, hogy 3 díjjat eldobsz?
Az xrac nekem is ráolvadt a tárcsára, így a -3ban a szivacs állított meg a fék helyett. Kellemes volt megpuszilni. A brembó nálam jól bírja a sétatempómat.
Bár igazad lenne, sokat spórolnék! De min 1, de inkább 1,5 másodperc a különbség az új és használt között. Nálam legalább is.
Az asszony nincs oda a hajozásért és már elsülyedést emleget.
Azzal vigasztalom hogy akkor esélyünk lesz 8 Oscar dijra
ezen van motogp pálya is?
Holnap elrepülök családommal egy túlélő táborba.
A túlélő kiképzés abból áll hogy ezen a ladikon kell kibirnunk egy hétig étlen szomjan.
te ittá vazzeee
Ha feldobom a bakancsot akkor felajánlom felhasználásra az összes orgazmusomat
pont jo helyen tetted fel..szerintem lesz aki választ ad..
Mészpicsába