Bércziék ..a magam szintjéről beszéltem.ti nevetekben nem nyilatkozhatom..én még ugyanannyit megyek ujjal mint használttal..és ez lehet hogy igy is marad.ez ciki?mert nekem nem
Jani!
Délután elkezdtem írni erről a fékbetét mizériáról egy dolgot. De véletlenül kitöröltem. Megírom ha ékdekel. De előtte lenne egy kérdésem, Neked autószerelő a szakmád, vagy fényező?
600 000 FT megvannak az oldalidomok a fejidom a plexi meg a gyári kormánycsutkák, 17 000 kmel! hayabusa csere érdekel! de kp jobban esne! akit érdekel jelezze! csáó
Én kapom a hülyeségi bizonyítványt, mert néha csak akkor veszem ki, amikor már hallom a hangján, hogy az már bizony nem is a betét... Bár az 59-et így is tudta, vagy pont ezért!?
én idén többnyire Brembot fogyasztottam, kb 6-7 garniturát
szerintem sokkal finomabban tudok vele bánni, ha bepánikolok, a betét akkor sem viselkedik ugy mint a korábbiak, de ez lehet a big piston műve is
nekem a brembo 3-4 pályanapot bir, igaz én eléggé kihasználom, vannak haverok akik már kidobják amikor kezd vékonyodni pedig az még legalább 1 nap
Bocsesz, most látom, hogy hülyeséget írtam. Én Braking-et használok by parilla, és a gyári mellett ez jött be leginkább, bár nem túl tartós, de mint tudjuk itt semmi sem szól a tartósságról!
Bár 600-al megyek, én vagy a gyárit, vagy racing betétet teszek bele. Fél kör alatt bemelegszik, és utána nagyon jól fog. Közepesen gyorsan fogy, de nagyon jó az ára. Sztem egy próbát megér!
Nemrég tudtam meg,hogy a ferodo elfelejtette közölni,hogy meg változtatta az összetételét az xrac-nek azért lett olyan fos....
Nekem még a régi összetételből volt és azért bírt olyan sokat...
brembot használok....naponta egy garniturát
ferrodo xrac ráolvadt a tárcsáimra, és ettől használhatatlan volt,csiszolni kellett.most vettem féktárcsát mert gyanítom ott lehetett a bibi.majd idén kiderül,hogy sikerül e sporolnom félmilliot a fékbetéteken, a tárcsacserével.mer azé annyira nem olcsó a brembo betét...bár kétség kívül parádésan megtöri a lendületet.pedig a lendület nagy úr!
a blájen...a názáreti...sztem ő lyukas betétet használ rb265438765!asszem!meg azé ő 2 perc alatt megy a taknyosa...
gyanus nekem ez a DP termék.olyan ferodo-s..az Imprezába való ferodo cikkszáma is vagy dp 2000 estleg ha bátrabb vagy dp3000...szóval .mintha némi köze lenne hozzá..
Szívesen!
Nincs itt semmi mizéria.Ki akarok valamit próbálni és gondoltam megkérdezem itt a fórumon,hogy használta e már valaki stb stb.Persze aztán a végén mindig oda jutok,hogy megyek a fejem után mert "hülye"mindenki...
na,vele nincs miről beszélni
Karosszérialakatos a szakmám.
Délután elkezdtem írni erről a fékbetét mizériáról egy dolgot. De véletlenül kitöröltem. Megírom ha ékdekel. De előtte lenne egy kérdésem, Neked autószerelő a szakmád, vagy fényező?
Na mesélj ,erre kíváncsi vagyok!
szerintem sokkal finomabban tudok vele bánni, ha bepánikolok, a betét akkor sem viselkedik ugy mint a korábbiak, de ez lehet a big piston műve is
nekem a brembo 3-4 pályanapot bir, igaz én eléggé kihasználom, vannak haverok akik már kidobják amikor kezd vékonyodni pedig az még legalább 1 nap
Több gyárto is forgalmaz betétet Racing elnevezéssel, te melyikkel mész?
Nekem még a régi összetételből volt és azért bírt olyan sokat...
ferrodo xrac ráolvadt a tárcsáimra, és ettől használhatatlan volt,csiszolni kellett.most vettem féktárcsát mert gyanítom ott lehetett a bibi.majd idén kiderül,hogy sikerül e sporolnom félmilliot a fékbetéteken, a tárcsacserével.mer azé annyira nem olcsó a brembo betét...bár kétség kívül parádésan megtöri a lendületet.pedig a lendület nagy úr!
a blájen...a názáreti...sztem ő lyukas betétet használ rb265438765!asszem!meg azé ő 2 perc alatt megy a taknyosa...
Nincs itt semmi mizéria.Ki akarok valamit próbálni és gondoltam megkérdezem itt a fórumon,hogy használta e már valaki stb stb.Persze aztán a végén mindig oda jutok,hogy megyek a fejem után mert "hülye"mindenki...
Még annyit,hogy mit értesz az 1cs alatt?
1 csomag=2db betét?