Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kéne csúszókuplung(nem százötvené)05-ös R6-osra gyorsba Tudsz okosságot?Me nem vagyok benne,mindent én se tudhatok.
Ciki,bammeg ciki!Mer az újjal lassabban kéne menni,tehát nem vagy fejlődőképes
Bércziék ..a magam szintjéről beszéltem.ti nevetekben nem nyilatkozhatom..én még ugyanannyit megyek ujjal mint használttal..és ez lehet hogy igy is marad.ez ciki?mert nekem nem
Van az a fajta motoros aki felrakja az új gumit,és nem érez semmit....
na,vele nincs miről beszélni
nem az 1.52 esekről beszéltem..de kérdezd Chrobák Janit mivel ment az E-ringen pályacsúcsot..
......jihháááá fímműves
Jani!
Karosszérialakatos a szakmám.
kőműves....
Jani!
Délután elkezdtem írni erről a fékbetét mizériáról egy dolgot. De véletlenül kitöröltem. Megírom ha ékdekel. De előtte lenne egy kérdésem, Neked autószerelő a szakmád, vagy fényező?
600 000 FT megvannak az oldalidomok a fejidom a plexi meg a gyári kormánycsutkák, 17 000 kmel! hayabusa csere érdekel! de kp jobban esne! akit érdekel jelezze! csáó
Új gumi faszság?
Na mesélj ,erre kíváncsi vagyok!
Én kapom a hülyeségi bizonyítványt, mert néha csak akkor veszem ki, amikor már hallom a hangján, hogy az már bizony nem is a betét... Bár az 59-et így is tudta, vagy pont ezért!?
én idén többnyire Brembot fogyasztottam, kb 6-7 garniturát
szerintem sokkal finomabban tudok vele bánni, ha bepánikolok, a betét akkor sem viselkedik ugy mint a korábbiak, de ez lehet a big piston műve is
nekem a brembo 3-4 pályanapot bir, igaz én eléggé kihasználom, vannak haverok akik már kidobják amikor kezd vékonyodni pedig az még legalább 1 nap
Bocsesz, most látom, hogy hülyeséget írtam. Én Braking-et használok by parilla, és a gyári mellett ez jött be leginkább, bár nem túl tartós, de mint tudjuk itt semmi sem szól a tartósságról!
@Gyurkesz
Több gyárto is forgalmaz betétet Racing elnevezéssel, te melyikkel mész?
Bár 600-al megyek, én vagy a gyárit, vagy racing betétet teszek bele. Fél kör alatt bemelegszik, és utána nagyon jól fog. Közepesen gyorsan fogy, de nagyon jó az ára. Sztem egy próbát megér!
Jaja ezért váltok én is.
Nemrég tudtam meg,hogy a ferodo elfelejtette közölni,hogy meg változtatta az összetételét az xrac-nek azért lett olyan fos....
Nekem még a régi összetételből volt és azért bírt olyan sokat...
brembot használok....naponta egy garniturát
ferrodo xrac ráolvadt a tárcsáimra, és ettől használhatatlan volt,csiszolni kellett.most vettem féktárcsát mert gyanítom ott lehetett a bibi.majd idén kiderül,hogy sikerül e sporolnom félmilliot a fékbetéteken, a tárcsacserével.mer azé annyira nem olcsó a brembo betét...bár kétség kívül parádésan megtöri a lendületet.pedig a lendület nagy úr!
a blájen...a názáreti...sztem ő lyukas betétet használ rb265438765!asszem!meg azé ő 2 perc alatt megy a taknyosa...
Azt nem tudom,de az biztos,hogy az EBC szinter betétnek ugyan ez a cikszáma FA 379 és az 21000ft a 2pár.
gyanus nekem ez a DP termék.olyan ferodo-s..az Imprezába való ferodo cikkszáma is vagy dp 2000 estleg ha bátrabb vagy dp3000...szóval .mintha némi köze lenne hozzá..
Szívesen!
Nincs itt semmi mizéria.Ki akarok valamit próbálni és gondoltam megkérdezem itt a fórumon,hogy használta e már valaki stb stb.Persze aztán a végén mindig oda jutok,hogy megyek a fejem után mert "hülye"mindenki...
Na alakul!
Ok,értem.
Még annyit,hogy mit értesz az 1cs alatt?
1 csomag=2db betét?
ezt hogy a faszba szúrtad ki?