Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végre megérkezett!
1 nap kell nekem
időben küldöm ne aggodj..mondjuk ha ápr 4.-én indul a dt...akkor márc 31.-én nálad lesz..tudod hogy nem kapkodom..az elég lesz nem?
Veszel egy marék golyóstollat azt kiszeded belőlük Annyit megér
megtennéd?köszönöm..akkor egy 2011 es 10r hez kellene olyan vez.tengely és szeleprugók ahol nem lebeg be a szelep 11000-nél:)
Letolok Mindenkit A nevem bammeg,a nevem Kűggyed mán szarjaid,vagy azt is vegyek neked?
Konkrétan az égvilágon semmilyen tervem nincs
Na mesélj mik a tervek?
Van egy jó motorom és van jó futóművem is takony,hátul öhlins gátló ,elöl racetech szelepelés.szóval nem sír a szám kisjány
Nem mondom elfogadnék egy újabb vasat,de 3millát inkább másra költenék mint arra ,hogy évente elmenjek vele 10 szer motorozni.
Korántsem biztos, hogy én labdába akarok/fogok/tudok rúgni
Nem rosszból említettem a TC-t Csak tényként, hogy abban van, ebben nincs.
ne kiabálj
én vagyok laposelemér anyukám küldött laposelemér..mijaza lm?
hahóóóóó
egyetértek a leirtakkal..
uj guminak egy nagy és sztem vithatatlan előnye vagyon,mégpediglen az hogy mások mondhassák neki könnyűvoltaujgumival...ja meg mégegy,nem kell agyalnod h mire költsd a maradék lovét....mert nem marad!
dávidnak kéne egy jo futomű h ne panaszkodjon....kicsilánymégna....
osztakkor majd jön a bratyesz hogy tudod a dávid is ment volna ha meg izé....ja ja...tudom persze....

persze a pályán majd nem lesz ilyen nagy a pofám...inkább befogom.
Lehet súlynak,ne mondják,hogy csalt VAgy,ha leköröz akkor tarkarongyoljanak előle Mittudomén,magam dógát megtettem
Nagyon egyszerű,ha megfelelő íven mész a kigyorsítást akkor kezded mikor a hátsó kerék eléri a rázókövet,pontosabban utána egy kicsivel.Ezt csak akkor tudod megtenni ha új gumid van....
Rosszul gondolod .Szerintem lehet menni használt gumival is jó időt a Háringen pl 1:55-1:54.
De hogy egy versenyen használt gumival lenyomj 12db 1:54es kört stabilan ,arra szerintem elég kicsi az esély,és nagyobb a kockázat,hogy elesel.
Plusz megtapasztalod ,hogy mikor kezd megcsúszni ,és ez vissza fog vetni.Az új gumi nem csúszkál tapad mintha oda ragasztották volna az aszfalthoz,és érdekes módon ha felrakok egy új hátsót mintha megszűnnének a futómű problémák.
Azért hozzáteszem,hogy eddigi pályafutásom alatt 2db új gumin volt össz-vissz.
De ahhoz,hogy fejlődjek szerintem ez elengedhetetlen.
Idén ha nem tudok a rajtrácsra felállni új gumival inkább el sem indulok...


Persze ha most 2:00 körüli időkről beszélünk,és pályanapon való motorozgatásról akkor én is azt mondom ,hogy oda faszság az új gumi...
a duda....az vajon miért kell?
Lesz ott jó K5 futómű
Josef Schuegger a "portás" by Győzi
Hát ja,de te is tudod ,hogy nem ez a lényeg.
A kipörgésgátlóval jó nagyot estem a sikánba kb ennyit ért ,esőben is keresztbe álltam vele párszor....
Az a Honda jó nagyon nem is kell rá semmi.Ha én átülnék egy k9 re vagy egy 1000rr-re ,Kawára ,Rsv4-re ,Dukira nem csinálnék vele semmit az áttételen és a pályaidomon kívül.A k5 ben azért még nincs olyan futómű mint az újabb gépekbe...de hát 4-5 év fejlesztésnek látszania is kell valahol ez érthető.Szó se róla ez is nagyon jó motor szeretem nagyon ,marad idén is..
Inkább kösd fel a gatyádat mert ahogy nézem idén nagyon kemény kis O.B mezőny fog összerázódni!Gyorsulni kell,hogy labdába rúgjunk...
Már alig várom...
akkor most térjünk vissza az előző mondandódhoz:...miért kell az új gumi?
merattólbátrabbvagy tudomén hogy nagyobb a biztonságérzet..de szerintem az uj gumi előnye csak pályacsúcs közeli vagy mondjuk 1.55 alatti időknél jöhet ki.gondolom én..persze lehet rosszul gondolom