....kulcsmondat, nagyrészt, de nem teljesen......no meg a zsírtalanítás a fő profilja és pont ez miatt nem érdemes használni mert amelyik csaphoz bejut ott el is tünteti a bent lévő zsírt (és bejut, a gyűrűk elég hamar áteresztenek), a rendes petro jobb, nem véletlenül írja szinte minden manual.
Köszi a tanácsokat; a Brigéciol miért nem jó? És egyik verziója sem jó? Van ugye a D-3 meg a 2000, és ha jól tudom a D-3 nagyrészt petróleum. Mindenesetre sokan használják, én is használtam lánctisztításra, nekem bevált, szerettem.
(A MOL láncspray meg szerintem is nagyon jó egyébként, azt is nagyon szeretem, ár-érték arányban pláne verhetetlen.)
Sok féle lánc sprayt próbáltam már,de az utóbbi időben csak is a MOL-ost használom,mert nekem ez vált be maximálisan! Én már csak amolyan maradi vagyok és nem pepecselek az olajzóval! Az előző gyári lánc szettemet 60e-nél cseréltem le/1250 Bandit/,de még a szerelőm szerint van még hátra neki kb.20e km. Fel is tettem a polcra sanyarú időkre! Most X-ringes arany sárga oldalú D.I.D-t tettem fel komplett. Én mivel szeretem a motorom puccorászni nem sajnálom az időt rá,hogy amikor dzyuvásodik a lánc akkor petróleum-ecset-száraz rongy kombinációt használok! A Brigéciolt felejtsétek el pláne utána nagynyomással mosni vízzel! TILOS! Véleményem szerint ha a lánc gondosan takarítva és fújva van időben,akkor nagyon sokat lehet vele menni!
Motorolajban 10w40-et használok. Sokat mentem a fél szintetikus Repsollal,nekem az is bevált,most Motul van benne,de következőnek kipróbálom az Eneost mert egyrészt jó áron kapom,másrészt nagyon dicsérik!
A haccázason 30ezernél dobtam le a gyári láncot,de akkor még nem volt olajzóm.Kíváncsi leszek mennyit bír az új lánc az olajzós rendszerrel.Nekem egy Lada kuplung olajtartály van fönt és úgy van az adagolás beállítva,hogy a 2960Km-es túrán nem fogyott ki.Esőben pedig oda is tekertem neki.
Az olajozónak nem csak a rendkívül olcsó üzemeltetés az előnye (1500 Ft/20-30e km.-re), hanem a láncszett ~100e km-es futásteljesítménye, a gondozås mentesség és a kényelem.
Elhasználhatod hisz az is arra való csak hamarabb jön le és ami lejön abból több lesz a motoron szétszórva, ne használd vastagon hanem csak kicsit fújj rá és többször így talán kevésbé fog a keréken és a villán kikötni.
Köszi a választ.
Mondjuk a kérdés az volt, hogy most elfogyóban a nekem bevált MOL-spray, de van itthon két Repsol. Ez utóbbiakat megpróbáljam elhasználni a motorra, vagy eleve halva született kísérlet? (Akkor megint veszek MOL-t inkább, én azt szeretem).
....kulcsmondat, nagyrészt, de nem teljesen......no meg a zsírtalanítás a fő profilja és pont ez miatt nem érdemes használni mert amelyik csaphoz bejut ott el is tünteti a bent lévő zsírt (és bejut, a gyűrűk elég hamar áteresztenek), a rendes petro jobb, nem véletlenül írja szinte minden manual.
(A MOL láncspray meg szerintem is nagyon jó egyébként, azt is nagyon szeretem, ár-érték arányban pláne verhetetlen.)
Motorolajban 10w40-et használok. Sokat mentem a fél szintetikus Repsollal,nekem az is bevált,most Motul van benne,de következőnek kipróbálom az Eneost mert egyrészt jó áron kapom,másrészt nagyon dicsérik!
http://www.manualedereparatie....
Megvan még?
Ipone samourai racing 2t olajat honnan tudok rendelni?
4 litered vagy 1 literes kiszerelésben.
Előre is köszi!
Eladó bontatlan RBF 600-as fékolaj. Ár 2000 ft.
Mondjuk a kérdés az volt, hogy most elfogyóban a nekem bevált MOL-spray, de van itthon két Repsol. Ez utóbbiakat megpróbáljam elhasználni a motorra, vagy eleve halva született kísérlet? (Akkor megint veszek MOL-t inkább, én azt szeretem).
Neked mennyire jött be ez a "fogkrém" mert tavaszra vennék én is próbaképp. Írhatnál 1pár sort róla, köszi.
https://www.motul.com/hu/hu/pr...