Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár dolgot garantálok előre.
1. Szeretni fogod.
2. Párszor nyitva fogod felejteni a mechanikus zárást, tócsa lesz a motorod alatt.
3. Mivel szeretni fogod a kényelmét, be fogsz ruházni egy benzin mágnesszelepre.
4. Kérdezni fogod, honnan van a mágnesszelep.
5. Molnarautogaz.hu honlap jobb oldalán webshop, villamos cuccok, Lovato, üzemanyag mágnesszelep 4800.
Köszke! Meglássuk mi lesz belőle :) Ha elkészül majd dobok fel képet.
Nekem is a burkolat alatt van. A felső ágon. Középsztenderen szokott lenni nagyon pici olaj, hátul a gumin nincs, burkolaton, rendszámtábla hátsó felén pár apró folt. De az meg egy perc ronggyal.....
Nem tudom még,hogy tudom-e ennyire közel hozni az első lánckerékhez,mert nagyon be van ott építve, de majd meglátom Ha már így írtad,hogy szétporlasztja...alsó vagy felső ágnál cseppentesz? Ha az alsó ágon cseppen rá, nem pöttyözi fel a gumira a hátra mozgás közben?
A kis lánckerék előtt 10-15 centivel cseppents egyetlen 0,5mm külső átmérőjű tűből a görgő közepére. Ne aggódj, szétterül, szétporlasztja a cseppet a lánc. Mindkét o-gyűrű olajos lesz. Olaj valami sűrű ásványi motorolaj, vagy láncfűrész lánckenő olaj legyen. Nagyobb tű túladagol. Fél-egy perc/csepp az adag.
Üdv!
A Kawámra készítek éppen automata láncolajzót. Elég sok dolgot végigolvastam már, de ha valaki szummázva tud tanácsot adni 1-2 dologban az nagyon hasznos lenne. Sima ejtőtartályos lesz, semmi úri huncutság, nekem bőven jó a sok fújkálás+dzsuvázás helyett. (Tartály + on/off csap + adagoló szelep) Kérdések: 0,5 mm-es injekciós tű kb megfelelő cseppméretet adagol, vagy célszerű nagyobbra belőni? Hátsó lánckerék két "oldalára" gondoltam rávezetni a cseppentési pontot...ez jobb, vagy közvetlen a görgők fölé egyet? Cca 50-60 sec/csepp megfelelő adagolás? És az utsó kérdés, hogy ki milyen olajra esküszik?
Előre is köszi a helpet!
Ez az olaj által feláztatott, feloldott vastag láncspray maradék ami jön le a láncról szerintem.
Itt pár fotó talán jobban látható.
Nekem is először mechanikus volt. Hamar meggyőzött. Bekötni meg gyerekjáték, két ér, egy fekete a testre, egy piros a kapcsolt pluszra.
Pontosan ha meggyőző lesz akkor mindenképp kap egy gyujtásra működő csapot.Nem szeretem az elektromoságot meg ő se szeret engem
A gázolajos ecsetelés jó bő gázolajjal nagyon szépen leviszi. Nem kell oda drága féktisztító spray. A mechanikus zárószelepet ideiglenesen gondoltad a próbaüzemre, aztán ha beválik (be fog, szeretni fogod) akkor váltasz mágnesszelepre? Az kényelmesebb és 4800 plusz posta, 5500.
Nem olyan egyszerű ezt tisztára pucolni egy doboz féktisztitó már ráment.Mindig koszos lé folyik le de majd lekopik az olajjal együtt fokozatosan.A szabályzást egy mechanikus csapal oldottam meg Egy csap amivel nyitom zárom a másikkal meg szabályzom a mennyiséget.
Hogyan szabályozod a mennyiséget?
Tegyél alá egy tepsit és petróleummal vagy gázolajjal alaposan ecseteld ki belőle a spray ragacsos porral kevert fekete rittyóját. Nagyon sok retket ki fog hozni, én is csak néztem. Akkor egyszer és mindenkorra megszabadulsz attól a ragacstól, amit elég szar a motorról takarítani. Ráadásul rögtön megkapod azt a képet, ahogy ki kell néznie olajozóval a láncnak.
Valószínűleg a rajta lévő láncspray maradék miatt az enyém másként nézz ki.Első körben volt a gumin pár csepp azóta kicsit vettem el a mennyiségből el is tűntek a cseppek.Használom pucolom azt majd kiderül.
Hali!

Ha van még belőle, akkor érdekel. Na meg persze, ha megoldható az átvétel/átadás
Ha megfigyeled a fotón, nem látod az olajat. Viszont a lánckerék fogainak a végén mintha látható volna valami, pici kosszal, ami vélhetőleg a menetszél pora amit az olaj lehoz és a fogak végéről lerepül. Mosáskor száraz ronggyal szoktam áttörölni egy perc alatt, mindössze ennyi.
Ilyennek kell lennie:
Nem folyhat, nem fröcskölheti a gumit. Itt ott lehet néhány apró csepp a motoron, de annak minimálisnak kell lennie. Egy napi parkolás után lehet a motor alatt 2-3 csepp a betonon, ami vékonyan olajozva is kihúzódhat, esetleg lecseppen. De ennyi kellemetlenség eltörpül a kényelme és az olcsósága mellett.
Akkor minden rendbe ez igy normális.Olajat biztos kap sőt valoszileg több a kelleténél azért folyik a lengővillán .Köszönöm csabu987
Nem tiszta éles a kép, nem tudom mit kellene rajta látni. A láncnak szép csillogó tisztának kell lennie és csak annyira olajosnak, hogy ez csak akkor derüljön ki ha hozzányúlsz. Ha előtte spréztél, akkor az olajozó még elég sokáig mossa ki a koszt annak ellenére is, ha alaposan leecsetelted. Olajozóval a láncszett picit hangosabb.
Képek a láncról .Milyenek kell lenni ?
Nem, szerintem nem normális, hogy ilyen elmosódott a kontúrja, az enyémnek szép élesek.