A háromperces tényleg kevésnek tűnik. Lehet hogy a 0,5-ös tű hosszán elég lenne csökkenteni, a tű ellenállása csökkenne ezáltal, lehet hogy sűrűbben csepegne. Nekem a tű a műanyag kónusztól 1 cm-re le van vágva. Rövid a kapilláris cső amit az olaj nyomásának le kell dolgozni.
A kérdés jó! Az egy kézi nyitási lehetőség, ha elromlana a tekercs. Nekem a kis műanyag fogantyús OMV szelep van, azt zárt állapotban lebiztosítottam egy vékony kábelkötegelővel vétlen nyitás ellen. Aztán a másik eltérés az enyémtől az, hogy nekem a szelep nem közvetlenül a tartály alatt van, hanem félúton a farok és a tű között. Így gyújtás levétel után csak pici szakasz van a szelep és a tű között.
A mágnesszeleptől elmenő vezeték és a tű túl vastag. Egyszerűen kifolyik. Mágnesszelep csonkjára pár cm vastag szilikon tömlő, bele a gyertya végén a csavar, és hármas szilikonnal tovább a tűig. A tű 0,5-0,6 mm legyen. A vékony cső és a vékony tű csőellenállása akkora, hogy gyújtás levételre azonnal leáll a csepegés, nem ürül le álló helyzetben a mágnesszelep alatti szakasz a betonra.
Valószínűleg valamelyik összekötésednél fals levegőt kap a rendszer. Ha a szívószál végét befogod abból sem folyik ki a folyadék, noha annak jóval vastagabb az átmérője.
Mágnesszelep, fékolaj tartály nincs. Minden egyéb van. Viszont annyira egyszerű kivitelezni, mindössze egy óra munka. Olvasd el a 286. oldalon a 7115-ös hozzászólásomat. Annyi változás van, hogy a tű 0,5 mm külső átmérőjű legyen.
Tudnátok pár linket dobni, hol és milyen mágnesszelepet, érdemes venni?
egyenlőre kipróbálom ezzel,ha kevés lesz teszek bele nagyobbat
én azt hittem a csap azért van rajta,hogy mikor a szelep nyitva van a csappal lehet szabályozni az átáramló folyadék mennyiségét
Mi lehet a gond?
Zajosabb lett a blokk mint a használt Motullal, akadt a váltóm tőle.