Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáld ki. Aztán majd meglátod. És eldöntöd hogy szabályozol-e rajta még.
1,5perc/csepp az sok lesz?
Neked más az adagoló fejed, neki csak egy tű. Tűvel szerintem a 3 perc keveset adagol.
www.molnarautogaz.hu Üzemanyag mágnesszelep. Kétféle gyártmány van, Lovato és OMV. 4800 plusz 1500 posta.
Én is elgondolkodtam az automata olajzás megvalósításán. :)

Tudnátok pár linket dobni, hol és milyen mágnesszelepet, érdemes venni?
Szerintem ez jó időköz, én nem csökkenteném jobban le, de nem akarok bele szólni, majd te magad eldöntöd a tapasztalataid alapján.
A háromperces tényleg kevésnek tűnik. Lehet hogy a 0,5-ös tű hosszán elég lenne csökkenteni, a tű ellenállása csökkenne ezáltal, lehet hogy sűrűbben csepegne. Nekem a tű a műanyag kónusztól 1 cm-re le van vágva. Rövid a kapilláris cső amit az olaj nyomásának le kell dolgozni.
Sűrűbb az olaj azért ritkább a csepp. Most hogy lezártad a kézi nyitót, leáll a csepegés gyújtás levétel után?
0.5-ös a tű és így 3-3,5 percenként cseppen egyet.
egyenlőre kipróbálom ezzel,ha kevés lesz teszek bele nagyobbat
Ennek a tűnek mekkora a belső átmérője?
Nem ám. Azonnal zárd le a kézit és maradjon úgy. Csak a mágnes nyit és zár!
hopp akkor én valamit nagyon benéztem

én azt hittem a csap azért van rajta,hogy mikor a szelep nyitva van a csappal lehet szabályozni az átáramló folyadék mennyiségét
Nekem 20.
A kézi nyitásnak teljesen zárva kell lennie. A szelep kizárólag feszültségre nyisson. A kézi egy kerülő nyitás ha az elektromágnes tönkre menne.
Nálam a szelep és a tű között 50cm a cső.
Teljesen nyitva van.80w-90 hajtóműolajjal 3 percenként cseppen egyet.
A kérdés jó! Az egy kézi nyitási lehetőség, ha elromlana a tekercs. Nekem a kis műanyag fogantyús OMV szelep van, azt zárt állapotban lebiztosítottam egy vékony kábelkötegelővel vétlen nyitás ellen. Aztán a másik eltérés az enyémtől az, hogy nekem a szelep nem közvetlenül a tartály alatt van, hanem félúton a farok és a tű között. Így gyújtás levétel után csak pici szakasz van a szelep és a tű között.
A mágnesszelepen lévő mechanikus csap el van zárva teljesen?!
kész
A mágnesszeleptől elmenő vezeték és a tű túl vastag. Egyszerűen kifolyik. Mágnesszelep csonkjára pár cm vastag szilikon tömlő, bele a gyertya végén a csavar, és hármas szilikonnal tovább a tűig. A tű 0,5-0,6 mm legyen. A vékony cső és a vékony tű csőellenállása akkora, hogy gyújtás levételre azonnal leáll a csepegés, nem ürül le álló helyzetben a mágnesszelep alatti szakasz a betonra.
Valószínűleg valamelyik összekötésednél fals levegőt kap a rendszer. Ha a szívószál végét befogod abból sem folyik ki a folyadék, noha annak jóval vastagabb az átmérője.
Csináltam egy láncolajzót az itt leírtak szerint viszont amikor elzár a mágnesszelep az olaj csepeg tovább ami a szelep és a tű közötti csőben marad.

Mi lehet a gond?
Mágnesszelep, fékolaj tartály nincs. Minden egyéb van. Viszont annyira egyszerű kivitelezni, mindössze egy óra munka. Olvasd el a 286. oldalon a 7115-ös hozzászólásomat. Annyi változás van, hogy a tű 0,5 mm külső átmérőjű legyen.
Nem, ha jól be lehet lőni, akkor nem. Van hozzá alkatrészed is?
Moto Racing 10W50

Zajosabb lett a blokk mint a használt Motullal, akadt a váltóm tőle.