Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A metabond honlapján van kimondottan motorkerékpárokhoz használandó metabond 4T.
link

Ezt biztosan lehet használni motorokhoz. Egyébként a Metabond fémfelület nemesítő és a kuplung lamella nem fémből van. Legalább is a súrlódó része.
Olaj kérdés ,hátha van itt szaki. A lényeg négyütemű motorba lehet e vagy érdemes e Metabondot önteni? Kocsiba van már ott észre vehető változás történt. Míg motornál ,kérdéses e hogy mivel surlódás miatt hat a fém alkatrészekre akkor a kuplung lamellákra hogy fog hatni? Nem fog e csúszni a kuplung?
Sziasztok. A mágnesszelepek elkeltek!
Ezek teljesen jók gravitációs csepegtetős (fapados) olajozóhoz.
Ha valakit érdekel, van 2 db eladó mágnesszelepem amit az olajozóhoz lehet használni!
Lovato (kék), használt, de hibátlanul működő, 2500 Ft
Tomasetto (fekete), vadonat új, 4000 Ft
Mindkét szelepen van manuális csap, 12V-ról üzemelnek, addig van nyitva amíg feszültséget kap. Székesfehérváron átvehetők. Bővebb infó: nemtom51 kukac gmail pont com
köszi, akkor próbálkozok.
ez az
én egy rozsdamentes lapocskára kivágtam a rögzítő fülek helyét aztán feltettem az ac csavarjaira
tegyél papírzsebkendőt a vaku elé akkor nem lesz ilyen fényvisszaverős-csillogós
Igen. Egy óra alatt készen van. Szükséges hozzá egy fékolaj tartály, egy mágnesszelep, szilikon tömlő, injekciós tű, 40 cm kéterű vezeték, 2 db csúszósaru és egy kis lemezcsík ami tartja a tűt.
ezt az olajozót te csináltad?
Tegnap esti friss fotók egy fórumtárs részére. Este beszélgettünk messengeren, kérésére készítettem a fényképeket. Így működik a fapados 6300 Ft-os olajozó. A képek magyarázatához: minden mosáskor áttörlöm a láncot, lánckereket egy perc alatt tiszta ronggyal. Semmi egyebet nem teszek vele. A képeknél két tank benzin már elment mosás óta, tehát sacc 550-580 km van benne takarítás nélkül. A közeliek azért annyira fényesek, mert a nagyon vékony olajtükör miatt csillog a vaku fénye.
Tudja valaki hogy a motul olajok eredetiségét lehete ellenőrizni (kód a doboz belsejében?)?
a villanyosoknál még látni nyomogatós láncolajozást
van egy kis tartály(nekem izs fékfolyadék) ebből szívja ki a benzinpumpa(stihl boltban 1500 egyéb helyen 500) az olajat és nyomja bele egy puffertartályba(ami nekem egy szarrákopott légcsatlakozó)
innen megy egy "vastag" légcsövön az olaj a lánc fölé amibe egy 4-es pozdorjacsavar van betekerve
a csavar azért kel hogy csepegjen és ne folyjon az olaj
a csavar hosszával lehet szabályozni a csepegtetés gyakoriságát, minél hosszabb annál hosszabb időközönként csökken
és
ami nekem előny hogy amikor 2.ra nyomom meg a pumpát(minimális időközzel) akkor folyatja az olajat szóval egyből full tocsogósra keni, ami egy endúrón előny
mostanában úgy csinálom hogy induláskor nyomok egyet, meg amikor eszembe jut-helyzet megkívánja, meg mielőtt hazaérek(ez néha kimarad....)
Ma már a láncfűrésznél is automatikus, a nyomkodás már nem divat. Inkább legyen Csabu féle gyújtásra csöpög, nem csöpög, vagy elektronikusan szabályozott.
szia.
Ezt a pumpás verziót leírnád milyen?
Én olyat szeretnék, mint a láncfűrészeknél, amikor akarom nyomok neki egy kis olajat.
A felületi feszültség és a viszkozitás miatt függ a tapadó felület nagyságától is a csepptérfogat.
Volt aki a szilikontömlőre ráhúzott egy villamos sorkapcsot és a csavar szorításával állította be a cseppszámot. Pusztán fantázia, kreativitás kérdése. Sok féle lehetőség van, kinek mi áll közelebb. Egy biztos, a fapados verzió is nagyon jó.
Amúgy a csepp méret az olaj viszkozitástól függ
A 3" cső végén az utolsó csepp se sokkal nagyobb mint a tűn
Szeles környezetben a tapadási felület is többet befolyásolja a méret
Tű nincs benne csak egy 4-es fejnélküli pozdorja csavar aminek a hosszával lehet szabályozni a csepp gyakoriságát
Egyébként azért vagyok fapados párti, mert meggyőződésem, hogy a fórumokon olvasó-író publikum 90%-a nem fog (mert nem tud) 40-80e Ft-ot gyári olajozóra költeni. Viszont egy 10e alatti összeg már elérhető és talán vonzó a számára.
Szerintem így túl nagy a csepptérfogat, hogy nincs benne tű. Egyszerre túl sok az egy helyre cseppenő olaj.
Nagyon jó még EÜ összeköttetésből egy katéter hugyzacskó készlet, az 6mm-es, a tű kónuszába meg szorosan és mélyen bedugható az infúziós készlet 3mm-es szilikon gumi tömlője. Kettő közötti átmenet pedig a gyújtógyertya érintkezőjéről letekert csavar.
Így már tiszta. A léggitár ugrott be elsőnek.