Tartály a farokban, szilikongumi tömlő, mágnesszelep, injekciós tű. Ez a fapados házi verzió. Van a gyári, az egyik a szívótorok vákumával nyit és a vákum növekedésekor növeli a mennyiséget, a másik teljesen elektronikus, sebesség, üres állás, eső érzékelővel.
Ha valami jó, az jó. Engem is itt győztek meg a hozzászólások. Azért valósítottam meg. Köszönetem az ilyen hasonlóan félelmetes hozzászólóknak. Mivel előtte puceváltam hat évig, látom, tapasztalom a különbséget. Ahol tudom, propagálom én is.
2,5 db spray ára egy automata olajozó és elfelejtheted a láncpucolást, fújást. Egy liter olajjal elmotorozol 20-30e km.-t és nem lesz trutyis a motorod.
Sziasztok! http://www.bacsmotorshop.hu/ke...
Erről a láncsprayről valakinek van esetleg már tapasztalata?
Utcai motornál lenne használva.
Legfontosabb, hogy tapadjon a lánchoz, és ne dobálja le, mert megőrít, ha összeretkeli a felnit :D Valamint még tartóssága érdekelne, aki ilyet használ kb hány km után szükséges fújni normál használat mellett?
Előre is köszönöm :)
Ezek az általános problémák amik egy kuplungnál elöjönnek...,ha már olajcserekor le lesz eresztve a folyadék, akkor érdemes rákukkantani a kuplungszerkezetre. Ha hibát vélsz felfedezni, akkor, azt a friss olaj betöltése elött tudod orvosolni, és nem áll elö az a szitu, hogy betöltve a friss jóminöségü olaj, és nem változott semmi...aztán engedheted le, hogy akkor mégis ránézz a mechanikára.
Van hogy egy olajcsere megoldja a gondot, de azért annyira nem olcsók az olajo, hogy kisérletezgessünk velük. Az ajánlott Motul kenöanyagok valóban jók.
A dekli levételnél lehetöleg ügyel arra, hogy tömités egyik oldalon maradjon és ne szakadjon el. A deli csavarjai meg általában nem egyformák, lehetöleg mind oda rakd vissza ahonnan kivetted, mert egy hosszabb csavavarral megrepesztheted a blokk öntrvényét.
Én is kipróbálnék egy másik olajat, 600as xt-mnél volt az, hogy castrol actevo 20w50el nagy melegekbe alig bírtam kirakni üresbe, meg nehezebben vette a fokozatokat. Beleraktam a motul 3000 20w50et, attól meg olyan lett mint kés a vajban. :) Én se gondoltam volna, hogy azonos viszkozitású olajnál ilyet fogok tapasztalni.
köszi a tippet.
Hideg állapotban tökéletes, és a többi fokozat is jól működik melegen-hidegen. Olyan mintha fa lábam lenne és az Istennek sem tudom elég finoman bepöckölni üresbe.
Nálad is így jelentkezett?
Èrdemes lenne levenni a kuplungdeklit, és megnézni, hogy nincs -e beverödés a kuplungkosáron, vagy az agyon. Ellenörizni, hogy a fémlamellák nincsenek-e elvetemedve. Mert ezen problémákon egyik kenöanyag Sem fog segíteni, föleg egy ilyen koru motornál ami már gondolom kapott hideget meleget... pl. katt ide
Tuti tipp látatlanban nincs. Esetleg én megpróbálnék másik olajat, pl Motul 5100. Olvastam olyat, hogy valakinek ettől jobb lett a váltója. Én is ilyen olajat használok, szerintem jó, habár nekem előtte sem volt bajom a váltóval.
Van egy `93 hondám cb400sf , váltási problémával. Melegen az üres fokozat nehezen vagy egyáltalán nem jön össze.
Most olajcserére készülődöm jelenleg Repsol MOTO SINTETICO 4t 10w-40 van benne.
Létezik e a problémára tuti tipp?
Nincs véletlen képed, hogy hogy mennyire "olajos" a kitámasztó környéke?
Nálam finom olajfilm van kitámasztókon, illetve az idom azon részén amit a lánckerék alatt van. Illetve pár csepp olaj szokott kerülni a faridom alsó részére is. Lehet a kelleténél sokat kap a lánc. De inkább úgy vagyok vele, hogy kapjon minthogy ne.
Látom belementetek a tutiba, de nagyon, csak nem értem mi értelme ennek. Mindenki bizonygatja a saját igazát. Minek? Csináld amit jónak látsz oszt kész.
Az eredeti témához visszatérve, közbe eszembe jutott a FET nekem is, hisz az 5V-12V szintillesztést is meg kell oldani valahogy.
0,9 mm átmérőjűvel mentem egy évet, az túladagolt de nem volt vészes. Idén kaptam egy 0,6- os átmérőjűt, most az van benne. Ez tűnik jónak. A fej és a lánc között feltétlenül hagyj legalább 3-4 cm távolságot ha felülről cseppentesz, mert motorfék üzemben a lánc felső fele hullámzik és ha eléri, bedarálja.
http://www.bacsmotorshop.hu/ke...
Erről a láncsprayről valakinek van esetleg már tapasztalata?
Utcai motornál lenne használva.
Legfontosabb, hogy tapadjon a lánchoz, és ne dobálja le, mert megőrít, ha összeretkeli a felnit :D Valamint még tartóssága érdekelne, aki ilyet használ kb hány km után szükséges fújni normál használat mellett?
Előre is köszönöm :)
Van hogy egy olajcsere megoldja a gondot, de azért annyira nem olcsók az olajo, hogy kisérletezgessünk velük. Az ajánlott Motul kenöanyagok valóban jók.
A dekli levételnél lehetöleg ügyel arra, hogy tömités egyik oldalon maradjon és ne szakadjon el. A deli csavarjai meg általában nem egyformák, lehetöleg mind oda rakd vissza ahonnan kivetted, mert egy hosszabb csavavarral megrepesztheted a blokk öntrvényét.
Hideg állapotban tökéletes, és a többi fokozat is jól működik melegen-hidegen. Olyan mintha fa lábam lenne és az Istennek sem tudom elég finoman bepöckölni üresbe.
Nálad is így jelentkezett?
pl. katt ide
Most olajcserére készülődöm jelenleg Repsol MOTO SINTETICO 4t 10w-40 van benne.
Létezik e a problémára tuti tipp?
A Nándi már nem készít vezérlőt. Marad a sokat által használt mezei.
Nincs véletlen képed, hogy hogy mennyire "olajos" a kitámasztó környéke?
Nálam finom olajfilm van kitámasztókon, illetve az idom azon részén amit a lánckerék alatt van. Illetve pár csepp olaj szokott kerülni a faridom alsó részére is. Lehet a kelleténél sokat kap a lánc. De inkább úgy vagyok vele, hogy kapjon minthogy ne.
Az eredeti témához visszatérve, közbe eszembe jutott a FET nekem is, hisz az 5V-12V szintillesztést is meg kell oldani valahogy.