Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amibe megy a sűrített levegő, ilyen kék-fekete-stb műanyag cső
tököm tudja mi a rendes neve 1 méter párszáz ft ban többféle átmérő
nekem 4mm a belső átmérő
http://ifal60alkatresz.hu/inde...
"légvezeték" Az meg milyen?
légvezeték is jó, azt nem lobogtatja a szél
nekem ilyen a teszt verzió:
Szerintem egy sima M6-os csavar, ami át van fúrva hosszában.
Nem tudom milyen motorod van, de biztos vagyok benne, ha leveszed a lánckerék takaró deknit, tuti hogy van egy olyan csavar, amit kitekerve alá lehet fogatni egy kifúrt kettes lemezcsíkot.
Közben ötletelek tovább. A fapados verzió a legvalószínűbb, viszont nem nagyon van hova rögzítenem a tűt, így keresgélek, és megtaláltam taschner galériáját.
http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...

Ezeken a képeken a láncvezetőbe fúrt lyukba tekert cucc az vajon mi lehet? A másodikon látszik, hogy arra van ráhúzva a cső, amin majd az olaj érkezik.
Szia! Írj emailt!
Igen, mindegyik nemdohányzó, női tulajdonostól, töretlen, csak vasárnap a misére volt használva és még a gólya is mellé fosott.
Szia! Egy vezérlő engem is érdekelne,ha tudsz. Az ajánlott forrás megszűnt.
de ennek semmi értelme, Mo.-on minden motorba 24e km van életkortól függetlenül, nézd meg a hahun
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget! Ha beszereztem a hozzá valókat jelentkezem.
...és ha eddig elmentél egy lánccal 30-at, akkor olajozóval 90-et fogsz minimum, vagy mégtöbbet!
Leírom a fapadost. Kell hozzá az Ini által néhány hsz.-al előbb belinkelt 4800 Ft-os mágnesszelep, egy 700 Ft-os fékolaj tartály, 1m szilikongumi tömlő, egy db 0,6mm átmérőjű injekciós tű, 2db rozsdamentes acél csúszósaru, 40 cm kéterű, kétszínű vezeték, egy kis lemezcsík. Farokba a tartály, ülés alatt a mágnesszelep, kis lánckerék elé ahova lehet a kis lemezcsík négyes furattal, injekciós tűvel úgy, hogy a görgő közepére cseppenjen, tű vége 3-4 cm magasan levágva kisflexszel nehogy elérje a lánc motorfékes üzemben, mágnesszelepnek egy test és egy kapcsolt plusz, tartályba valamilyen motorolaj. ~1perc/1csepp. És elfelejted egy életre a láncpucolás vesződségét és költségét.
Azt, hogy ez láncspray attól tekintsünk el......, a többfunkciós CLP olajra szerettem volna felhívni a figyelmet.
http://www.interflon.com/hu/te...
Ami a kis képen van, az OMV gyártmány. Azon van egy kis kézi nyitó kar amit egy kis gyorskötöző kábelkötegelővel lefixáltam. Arra csak akkor van szükség, ha beszarik a tekercs.
Tudom..
Nekem is ez van ;)
ha ez a full egyszerű kell akkor le írhatom, de van pumpás megoldás is ami kijön kb 2 ezerből
de akkor nyomkodni kell meg pár cuccot összelomizni
Nem titok, a komplett cucc (vezérlő, szelep, tartály) kb. 9000.- A láncra való adagolást saját szád íze szerint kell megoldanod. Ez lehet sima cső, injekciós tű vagy esetleg K.István féle adagoló. Ha érdekel akkor az adatlapomon lévő emailra írj.

Ja! És lehetőleg ne holnapra kelljen!
Ha lesz kedve valakinek leírni hogy pontosan mik kellenek hozzá
És mit hová hogyan rakok kötök teszek akkor lehet belekezdenék
nem bonyolult
csak leírva tűnik annak
És ez ha nem titok milyen összeget képvisel? Válasz esetleg még ilyen projektet?
Alapvetően két rendszer van: elektronikával vezérelt és elektronika nélküli.
Amit Csabu favorizál az elektronika nélküli, a mágnesszelep akkor nyit ha ráadod a gyújtást a gépre. Innentől fogva a gravitáció viszi le az olajat a lánchoz és a szűkítésnek megfelelő időközönként fog cseppenni.
Az elektronikával vezéreltből is több fajta létezik. Az egyik beállított időközönként adja az olajat, míg a másik a megtett út függvényében adagol. Ez utóbbinak is van több változata már. A profibb megoldások már több változót is figyelembe vesznek az olaj mennyiségének és az adagolási intervallumok helyes megválasztásához. Nyilván ahogy haladunk a többletszolgáltatások felé úgy drágul a rendszer.
Én épp most fejezem be egy fórumtárs részére az olajzórendszert, ami megtett út alapján állítható be.
Köszi az ötletet, ezt tuti nem én fogom megcsinálni. Majd keresek egy szakit
nem vészes megcsinálni
én annyit csinálnék pluszba hogy a mágnes szelep+12v menne a gyújtásról és az üresjelzőről kapna egy testet egy 5 lábú relé közbeiktatásával(relé +12 is gyújtásról )
aztán amikor üresbe teszed akkor a relé behúz és elveszi a testet a mágnes szeleptől így nem csepeg addig(piros lámpa, bemelegítés stb)