sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy a metabond segít e valamennyit egy már kicsit kopott blokknál? végnyomás a hengerekben elég szegény(6 körül...) szerintetek megéri valamit beleönteni? 250es blokkról van szó, bár gondolom ez mindegy. előre is köszi
az még hagyján, de árulok is....ennél jobb szívvel nem sok cuccot tudok ajánlani...és még olcsó is, de szerintem változtatni fognak a formulán mert így nem fog fogyni........sokkal tovább rajta marad mint a többi....
megmondom őszintén nem akartam vele kísérletezni, azaz nem gondolkoztam nagyon hogy miket kéne venni, melyik milyen sűrű. A K&N az bevált, kár hogy csak szettben kapható. Mivel kellett vennem fékolajat is, és mivel motult vettem így egy helyen letudtam az olajszűrő vásárlást is. Aztán néztem rá a dobozra mit is ír.. Mondjuk még ki nem próbáltam mert még volt k&n otthon, de lassan ki kéne próbálnom....
Erre írtam, hogy ha nem túl sűrű, van itthon castrolom, de azt pl. pont annyira sűrű, hogy ha befújom a sportszűrőt egy nagy ragacs lesz az egész a levegő meg nem megy át rajta, a cross-hoz ez kell más szűrő áteresztő képessége, de pl. amit Darage használ olyasmi ami nekem vfan elég híg, de azért még "fog" és olcsó...
K&N-t akartam csak nem mivel két doboz tisztítóspray is van otthon így nem akartam szettet venni. Mondom a motul csak nem lehet szar. De most néztem hogy krosz meg triál motorokhoz írják. Így most a fasz se tudja hogy jó-e speed gépekhez is..
Mivel elég bonyulult a szűrője, így a listaára is durva: 35 400 Ft.
25 000 -ért meg tudom szerezni, 1-2 nap alatt. Ha tisztító/impregnáló szettel együtt kell, akkor 28 000 egyben (a tisztító szett külön 5 200 Ft).
igen,tudom hogy nem függ,de a mérésedből mégis csak az látszik,hogy nyitott hűtőkörrel az olaj is intenzívebb fokozatra kapcsol.
70 fok körül kb 4 sec. amig lép a kijelző fél fokot, 80 foknál és felette szinte másodpercenként kezd lépdeln,de itt már vége is a videónak
A video végén, ha jól láttam, amikor eléri a vízhőfok a termosztát nyitási fokát,azután az olaj is intenzívebben kezd melegedni, mint előtte.
Vagyis az a gyakorlat, amit lejjebb már leírtam,megállja a helyét.
70 fok min,azután indulok,de az első 5-10 km csak óvatosan
Nyilván, mindenkinek a saját kedvence - be is tenne, ha mindenki csak egy bizonyos színű doboznál lenne leragadva .
Én azért tartom ezt a drágább terméket, mert a régi és az új vasam szerelői, illetve az egyik, hátsó rugóstag felújítással (is) foglalkozó cég emberei is kizárólag ezt használják. Nem esem kétségbe, ha valaki húsz literrel többet ad el egy olcsóbb változatból (sőt: ha külön kérik, akkor én is beszerzek olcsóbbat) de polcon ezt tartom, mert megbízom benne, ez van a saját motorjaimban is.
Nem mondtam soha hogy olcsó, ez nem is szempont egy telóolajnál. Négy decire van szüksége az embernek, kétévente: van értelme spórolni ilyenen?
Ugye hogy nem.
Lehet venni AGIP és hasonló középszerű megoldásokat, és akkor elmondhatod, hogy spóroltál ezer forintot. Kétévente.
Meg kell kérdezni a futómű-felújítással foglalkozó szakikat, melyik telóolajat szeretik a legjobban - az mindent elmond.
én is ennyiért veszem lacházán... semmi baj nem volt vele még eddig... biztos játszik agyerek egy kicsit az áfával, meg amúgy is nagy árrés van az ilyen cuccon
25 000 -ért meg tudom szerezni, 1-2 nap alatt. Ha tisztító/impregnáló szettel együtt kell, akkor 28 000 egyben (a tisztító szett külön 5 200 Ft).
Köszi.
70 fok körül kb 4 sec. amig lép a kijelző fél fokot, 80 foknál és felette szinte másodpercenként kezd lépdeln,de itt már vége is a videónak
Vagyis az a gyakorlat, amit lejjebb már leírtam,megállja a helyét.
70 fok min,azután indulok,de az első 5-10 km csak óvatosan
Én azért tartom ezt a drágább terméket, mert a régi és az új vasam szerelői, illetve az egyik, hátsó rugóstag felújítással (is) foglalkozó cég emberei is kizárólag ezt használják. Nem esem kétségbe, ha valaki húsz literrel többet ad el egy olcsóbb változatból (sőt: ha külön kérik, akkor én is beszerzek olcsóbbat) de polcon ezt tartom, mert megbízom benne, ez van a saját motorjaimban is.
Ugye hogy nem.
Lehet venni AGIP és hasonló középszerű megoldásokat, és akkor elmondhatod, hogy spóroltál ezer forintot. Kétévente.
Meg kell kérdezni a futómű-felújítással foglalkozó szakikat, melyik telóolajat szeretik a legjobban - az mindent elmond.