Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazad van, nem nyelezem le, nincs szükség rá
úgy látom ez az olajtéma felkavarta az állóvizet
NAPI BÖLCSESSÉG:
ez jó mert abból fejlődünk ha minél többember összerakja asaját tapasztalatát,csak tudni kell elfogadni mások VÉLEMÉNYÉT is
Miért ha kitöltött adatlapom lenne én lennék a császár? Amúgy volt adatlapom kb 10 galériával, kb 50 videóval és 30 saját képpel, csak mostanában ennyi infót akarok közölni magamról Petee is tudja ki vagyok, ismerjük egymást fórumról persze, nincs bajod a gépeddel, ne is legyen, de lehet nem nyelezed a hungaroringen
szia,
furi okosságokat elfogadni olyan embertől akinek az adatlapja üres
persze tőlem mindenki azt csinál amit akar de az én motorom csak a 15-40-es 5100-s motullal nem zörög és csörög, és ez már a 2. ilyen motorom
petee, ha jót akarsz a motornak, csakis fullszintit teszel bele. Ne Nekem higyj, olvass utána kicsit a témának miért is használnak fullszintit az újabb motorokhoz..
10W-50 vagy 15W-50 fullszinti a Te olajad amit keresel, márkák közül sok van amit találsz.
félszintit pályára is járó motorba, gratulálok
Üdv.

Én félszintetikus 5100 10w40, vagy ugyanezt 15w50-be.
Fullszintetikust is beletehetsz, de kicsit csörögni fog, szerintem...
Kedden megyek Bp-re, ha kell bármi, szólj.
szia ha jól látom nagy olajguru vagy és azt szeretném kérdezni hogy mit ajánlasz egy Suzuki GSXR 750 K8-ba 21000km van benne és mindenhogy használom előre is köszi
Ma már sokan árulnak interneten is,és boltjuk is van, az eladott termékről számlát kapsz.
Én az olajakat amiket veszek, ilyen üzletekből szerzem be,amik természetesen nem tegnap nyitottak,hanem már évek óta léteznek,azonos név alatt,azonos tulajdonosokkal,és várhatóan még holnap, vagy később is ott lesznek.
Motoros termékről beszéltünk, mivel ez egy motoros oldal.
Kétségem nincs a affelöl, hogy a shell olajszármazékok piacán az első lenne a világon, RESPECT
Viszont lássuk be motoros téren gyengécskék a termékei, és itt ezen a fórumon talán csak ez a lényeg.
Igazad van!
Nem kell túl lihegni.
Megbízható forrásbol kell olajat vásárolni, ez a megoldás kulcsa.
Nem internetes kintről behozott féláras kétes eredetű flakonokat, amiben ki tudja mi van. Bemész egy motul mintaboltba, és tuti jót kapsz.
az lehet, mert a legjobbat(drágábbat vettem), de úgy látszik nem szereti. persze a k5-be castrolpower 1 is zörgött, utána belekerült egy olcsóbb motul, asszem 5100-es és azzal hibátlanul szólt mindenfordulaton.most azt érzem mintha gyengébb lenne a repsollal, sőt 10 e körül zörög, és nehezebben pörög fel. most lesz aki azt mondja ez hülyeség, de én ezt érzem
de most hogy belegondolok lehet a motorom 3 fokozatából az esős időre 120le-t kapcsoltam át olajcserénél véletlenül
Valószínűleg a Repsolból nem jót választottál. Nekem eddig senki sem panaszkodott ezekre az olajokra!
"Nem hasonlítanám, a shell-t a motulhoz."
Ha a motoros termékeket nézzük akkor lehet, hogy jobb a Motul mert a Shellnek nem ez a fő profilja, de egyébiránt a Shell kb. 10-szer akkora cég minden tekintetben. Mellékesen a világ legnagyobb olajvállalata, de ezt gondolom eddig is tudtad.
A Repsolt illetően nekem még nem volt dolgom hamisított olajjal, de elképzelhető, hogy van.
1-2éve kereken 10e ft volt
igaz,de én azt hittem jótteszek a motorral ha kényeztetem a jobbnál jobb olajakkal de mindig ugyanoda lyukadok ki
uff én beszéltem
szevasz!

köszi,de van még egy bontatlan ihajcsuhajom

Ez az olajtéma már kezd túlmisztifikálodni,szerintem.
Azt hogy egy bizonyos helyről származó olajról/olajakról tutira ki lehessen mondani ,hogy hamisítvány,vagy a címke állítása,nem egyezik a tartalommal,azt csak egy alapos bevizsgálás után lehetne kijelenteni.
Amíg ez nincs meg,addig csak vaktöltény pufogtatás az egész.ha valaki mint magánszemély bevisz egy olajlaborba egy mintát,és kér egy alapos bevizsgálást, az több tízezer forintjába kerül,és ennek a bevizsgálás eredményét tartalmazó jegyzőkönyvvel lehetne csak tovább lépni.

Van itt olyan valaki (magánszemély) aki ezt felvállalná,csak úgy,hogy meggyőződjön az olaj minőségéről/megbízhatóságáról?
Szerintem nincs.
Ha meg valakinek kinyiffan a blokkja egy esetlegesen hamis/pancsolt olajtól,és ezt be akarja bizonyítani, akkor talán elindul ezen a vonalon,de Én ilyen személyről még nem tudok.
szia,

ha gondolod van 4 liter alig használt repsol ihajcsuhajom
talán 200 km lesz benne mire végre ledobom...én nem vagyok márkafüggő, kivétel a Hayabusa, de olajból úgy látom már sokadik olajcserém alkalmával neki csak a motul kell. aztnem tudom igazi vagy hamisítvány, de azt szereti
Ez a Repsol ihajcsuhajtól meg csattog érdekes,a feleségem k7 600-as gixxere meg a félszint motultól csörgöt ,mint egy csörgökígyó,és az ihajcsuhaj repsoltól meg nem .
Akkor most a motul volt hamis,és repsol nem . A hondám váltója a shell vsx-től akadozott,a repsoltol nem,akkor a shell vsx-is valami távolkeleti flakonozású lett volna?
na erre mondja meg valaki a frankót
Kösz...
Neked is leírom azért elérhetőségemet:
Tímár Krisztián
30/894-2656
Persze bocsi.
Tímár Krisztián
30/894-2656

Tedd már meg, hogy hétfőn rámcsörögsz.
3000 20w50 ásványi. szigorúan!
beszélhetünk, de ez a szín dolog érdekel.....
Hétfőn felbontok, egy 7100-ast, és megnézem.
Ha van rá nagyobb igényed, rendelhetsz tőlünk, vagy akár át is állhatsz teljesen, ha nem vagy szerződve. Mindent biztosítunk.
motul@kalmarmotor.hu ha gondolod...