vagy permetezős flakonnal vagy ecsettel.......az ecset jobb egy picit....és elég sokáig elég így a cucc...na meg a mosó is igen olcs és kétszer annyi mint a készletben lévő...
Hagyd, a legtöbb helyen gyorsan benzin-kompresszor komboval elvégzik(én is csináltam 1-2 alkalommal míg rá nem jöttem, hogy ez nem jó).......amúgy tényleg legalább 1 nap a száradás ha jó idő van...
Tutti vagy!
Előtte mindenképp hívlak, hogy jó-e az időpont.
Mióta megvettem Tőled 3500 km-t mentem, gondolom már nem ártana tisztítani.
3000 km múlva jönne a kötelező szerviz, akkor megint lehet.
Nem veszek,csak körülnéztem,mik az árak! Amúgy rendeltem már! Beszéltem a szerelőmmel,aki kapcsolatban van ezekkel a beszerzőkkel és hát nagyon lebeszélt a 60-as olajról! Azt mondta az sor 4be túl sűrű és nem lenne a legjobb választás! Azt inkább V motorokba vagy léghűtésesekbe,Ducatikba szokták rakni pályára,de sor 4-be nem való!Ezekbe inkább 30-40-ket szoktak tenni.Minél hígabbat! Így maradok a jól bevált Motul 300V Factori line full szintetikus 10W40-nél! 15 rugó lesz a 4 liter kb!
A kenés főként a főtengelycsapágyak, vezérműtengely és csapágyai, valamint a dugattyú csapszeg és dugattyú oldalfala ( gyűrűk) között van mint belsőégésű motor. Ha innen hallasz hangot, megette a fene, de nem innen jön...
A váltótengelyen lévő fogaskerekek, ill a kuplung kihajtás esetleg a vezérműlánc lehet, ha sűrűbb olajra csendesebb lesz. ( terhelésváltáskor ad hangot) Csendesebb lesz, vagy lehet. De valóban jót tesz a belsőégésű motornak? Szerintem nem. Döntsd el mi a fontosabb számodra, a csendes motor sűrű olajjal, vagy egy hígabb, jó minőségű olaj, mely minden üzemi hőmérsékleten és terhelésen is sokkal jobban KEN. A váltó és a kuplung működéséhez a JASO MA2 minősítést keresd.
A Repsol Hondákhoz fejleszti olajait. Azok furataihoz, illesztési hézagaihoz, terheléseihez. Persze sokban hasonló lesz a többi mkp-hoz, de mégsem ugyanaz.
A Castrol nekem sem jött be, a Repsol 10W-50 viszont igen. Ha az sem jó, kérj kutya-tól valami jobb olajat, amit ajánl elfogadható áron.
A márkához nem, a szintetikussághoz én ragaszkodnék.
Pl a Mol 10W-50 is csak 2.800 pénz körül van a neten. Az biztos nem rossz, a következőben én ki is próbálom. A motult dicsérik azok, akik meg is tudják fizetni a reklámköltségei miatti többlet árát.
Biztos, hogy jó, de annyival korántsem, amennyivel drágább. Szerintem.
Csak a szűrőt viszem, és majd csak száradás után rakom vissza a motorba.
Így tuti nem lesz gáz vele.
Előtte mindenképp hívlak, hogy jó-e az időpont.
Mióta megvettem Tőled 3500 km-t mentem, gondolom már nem ártana tisztítani.
3000 km múlva jönne a kötelező szerviz, akkor megint lehet.
A váltótengelyen lévő fogaskerekek, ill a kuplung kihajtás esetleg a vezérműlánc lehet, ha sűrűbb olajra csendesebb lesz. ( terhelésváltáskor ad hangot) Csendesebb lesz, vagy lehet. De valóban jót tesz a belsőégésű motornak? Szerintem nem. Döntsd el mi a fontosabb számodra, a csendes motor sűrű olajjal, vagy egy hígabb, jó minőségű olaj, mely minden üzemi hőmérsékleten és terhelésen is sokkal jobban KEN. A váltó és a kuplung működéséhez a JASO MA2 minősítést keresd.
A Repsol Hondákhoz fejleszti olajait. Azok furataihoz, illesztési hézagaihoz, terheléseihez. Persze sokban hasonló lesz a többi mkp-hoz, de mégsem ugyanaz.
A Castrol nekem sem jött be, a Repsol 10W-50 viszont igen. Ha az sem jó, kérj kutya-tól valami jobb olajat, amit ajánl elfogadható áron.
A márkához nem, a szintetikussághoz én ragaszkodnék.
Pl a Mol 10W-50 is csak 2.800 pénz körül van a neten. Az biztos nem rossz, a következőben én ki is próbálom. A motult dicsérik azok, akik meg is tudják fizetni a reklámköltségei miatti többlet árát.
Biztos, hogy jó, de annyival korántsem, amennyivel drágább. Szerintem.
Legközelebb a szerviznél kell, akkor meg úgyis beleszámolom.