engem érdekel a videó.
Leginkább a motor hidegindítás utáni felmelegedésekor,hogyan követi az olaj a víz melegedését.
Leginkább azért ez a része,mert szerintem az olajhűtő a bemelegedési időszakban,a vízkör bypass ágán a blokkban melegedő,de még a hűtő felé nem áramló víznek, az olajat fűtenie kellene. Legalábbis a cbr hűtési kőr sémarajzából, én ezt vélem kinézni,de szerintem a gixxernél is így kellene lennie.
Ez az elméletem,a mérésed meg majd igazolhatja,vagy cáfolhatja ezt
Bemelegedési időszakban pár fokkal lemaradva a víztől,majd amikor a víz már üzem meleg (a hűtő felé nyitva a kőr),menet közben meg közel a vizel megegyező fokon,terhelve pedig pár fokkal a víz hőfoka felett kellene lennie az olajnak.
Hangsúlyozva ez csak én elgondolásom,a mérnökök lehet másképpen gondolták ezt az olajhűtés témát.
Ilyen műszerből kombinálttal esetleg nem találkoztál,olajnyomás/hőfok mérés együtt?
A hőfoktávadó, ha jól látom, a nyomcsellenőrzőpontra van kötve,és nem az olajgomba helyére?
miről kell számla?bármiről adok én is neked
másrészt azt hallottam egy japánban a suzuki gyárba járó motoros kollégámtól, hogy amelyik motor 1 óra próba után beáll azt felújítják és azt rakják a békákba
marha....olajshoppos, számlával, onnan veszem 3 éve. Viszont lehet, hogy a tieddel volt valami gebasz, azért ragadt....esetleg Motult tettek bele Repsol helyett
Leginkább a motor hidegindítás utáni felmelegedésekor,hogyan követi az olaj a víz melegedését.
Leginkább azért ez a része,mert szerintem az olajhűtő a bemelegedési időszakban,a vízkör bypass ágán a blokkban melegedő,de még a hűtő felé nem áramló víznek, az olajat fűtenie kellene. Legalábbis a cbr hűtési kőr sémarajzából, én ezt vélem kinézni,de szerintem a gixxernél is így kellene lennie.
Ez az elméletem,a mérésed meg majd igazolhatja,vagy cáfolhatja ezt
Bemelegedési időszakban pár fokkal lemaradva a víztől,majd amikor a víz már üzem meleg (a hűtő felé nyitva a kőr),menet közben meg közel a vizel megegyező fokon,terhelve pedig pár fokkal a víz hőfoka felett kellene lennie az olajnak.
Hangsúlyozva ez csak én elgondolásom,a mérnökök lehet másképpen gondolták ezt az olajhűtés témát.
Ilyen műszerből kombinálttal esetleg nem találkoztál,olajnyomás/hőfok mérés együtt?
A hőfoktávadó, ha jól látom, a nyomcsellenőrzőpontra van kötve,és nem az olajgomba helyére?
nincs vkinek castrol power 1 racing 2t eladó? veszprém környékén?
van még eladó castrol power 1 racinget? és ha igen hol és mennyiért?
másrészt azt hallottam egy japánban a suzuki gyárba járó motoros kollégámtól, hogy amelyik motor 1 óra próba után beáll azt felújítják és azt rakják a békákba
de én igazi motult vettem
14500 szűrővel
Motul 5100 10W40 3l + HF138 olajszűrő + Motul RoadPlus láncspray = 11700Ft
Motul 5100 10W40 3l + HF138 olajszűrő + MOL Dynamic láncspray = 11000Ft
Motul 5100 10W40 4l + HF138 olajszűrő + Motul RoadPlus láncspray = 14000Ft
Motul 5100 10W40 4l + HF138 olajszűrő + MOL Dynamic láncspray = 13500Ft
Igény esetén más típusú olajszűrővel!
csak lenne már jó idő