Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az király.
Akkor jövő héten lehet beküldöm hozzád egyik cimbimet érte
Természetesen van, mindig tartok polcon SAE 5, 10, 15W telóolajat. Fuchs Silkolene, 3 490 / L.
A motor 100%-ra csak min.80 Celsius fokos motorolajnál terhelhető,állítólag,ez alatt ha megkergeted, szépen kopnak az alkatrészek.
Én 70 fokos víz alatt,az első hidegindításnál,el sem indulok,ez után is az első 5-10km-ben csak óvatosan tekergetem a bajszát. Max 1/3 gáz,és 5-6ezeres fordulat.
de ez így helyes csak az a baj hogy ha hidegen mész vele akkor még magas az olajnyomás és nincs annyira jó kenése az a legjobb ha megvárod hogy az olaj belemegedjen
Hali.
Érdeklődnék hogy van-e valami jó teló olajad
10W re gondolok.
Arra gondoltam, hogy ha nagyobb fordulaton és nagyobb terheléssel melegítik akkor lehetséges, hogy nem lenne ennyivel hidegebb az olaj a melegítés során. De lehet, hogy nem így van.
miért te hogy tudod még máshogy bemelegíteni a motort ?
Köszi. Szerintem a melegítés módjától is függ, hogy milyen eltérés van a viz és az olaj hőfoka között a melegítés közben.
soha................soha................inkább a vég,de ilyen nem lesz rajta
lehet de csak akkor ha csinálsz neki 12Vos tápot
Tanúlságos nagyon. Köszi. Ezt lehet olyan motorba is tenni aminek nincs akumulátor? Hol lehet venni ilyent?
igen? ennyi üzletben? akkor oksa kösz az infót
http://www.farmcenter.hu/#term... itt vannak glicerin csillapítású órák tegyél fel ilyet
hát ja,nekem is ez a bajom,azok a mérők bazi nagyok egy motorra
de legalább lesz mivel tökölnöm télen
volt olyan is csak azok nem ilyen kicsik hanem inkább autóba való kerek órák pl a KOSO gyárt meg a Bottari meg más de ezek nagyok
ja, tényleg jó helyről van az a kivezetés,oda mehet nyugodtan akár egy digitális nyomásmérő is
(Látom te is műszaki beállítottságú emberke vagy )

én digitális mérőre gondoltam,olyasmi mint amivel a hőt méred,csak ez a nyomást mutatná.
a képen piros karikával jelöltem hogy hol van a jeladóm pont jó helyen.A nyomásmérő egyszerű mérő óra ami 7 bárig mér és glicerin csillapítású és egy átalakító kell mert a motor menete M16os az ora meg 1/4es kb 4-6ezer forintból megvan
Köszi a videót,tanulságos.
Ezek szerint az olaj jóval lassabban éri el az ideális üzemi hőfokot.Ez is jó tanulság,nem elég ha a viz elérte a 80 fokot a hideg start után,a kergetéssel még egy pár kilométert várni kell.
ha jól láttam a weben, amit beszúrtál,különféle adapterek is vannak,kimondottan olajhőmérésre.
Tehát akár az olajleeresztő csavar helyére is berakható a távadó. Ergo, a nyomásellenőrző pontra meg mehet egy nyomásmérő ,bár az olajgomba helyére lenne az ideális,mert ott a főtengelycsapágyra menő olajnyomást láthatod,(nem a szivattyú utáni főágnyomást) ami a számunkra lényegesebb adat.

Amit említettél nyomásmérőket,milyen fajták,és hol szereted be azokat?

Előre is köszi az infokat
küldj egy mailt légyszives (cím az adatlapon) van 2T, de árat csak délután tudok mondani, ha visszaértem a boltba!
szerintem eredeti ennyi üzletben is
szerintwtek ez eredeti power 1? vki rendelt már tőle?

http://www.vatera.hu/auto_moto...

180903399 kódú hirdetés (ha a link nem mükszik)
köszi
Szia a mérések érdekesek lettek

A mérő valóban az olajnyomás ellenőrző helyén van ami jó mert ott közvetlen olaj van és igen a gixer is olyan hogy van egy olaj hűtő fűtő berendezés bár ez állandó nincs megkerülő itt bemegy a víz meg az olaj és egymást melegítik vagy hűtik ezért nem ingadozik az olaj hőmérséklete eddig 96C foknál nem volt magasabb pedig 2.ben mentem 100-110et és semmi:Hidegen meglepően lassan melegszik be ezért is lenne jó 5W vagy 0W olajat használni
Sajna nem találtam olyan műszert ami hőt és nyomást is mért volna csak külön van pár nekem van egy nyomásmérőm is és már 1x mértem rajta olaj nyomást