Minap közösen rendeltünk az olajboltból 10w40 ill. 10w50 Repsol olajat.
Volt itthon ( nem onnan vásárolt) mindkettőből. A címkéjük hasonló, bár számomra nem érthető minden teljesen.
Az alábbi belinkelt boltokban is az ismertetőkben 10w40 olajról azt írják, hogy szintetikus. Nem részszintetikus, nem szintetikus tartalommal, hanem szintetikus.
A 10w50-re pedig, hogy teljesen szintetikus. Ennél a pontnál megtorpantam, ugyanis a szintetikus az 100% szintetikust jelent, legalábbis szerintem.
A frissen ( Spanyolorszáágban csomagolt) vásárolt 10w40 Repsolr a meg rányomták, hogy fully syntetic.
Ha valóban teljesen szintetikus, akkor 1700 pénzért elég olcsó.
Ha nem teljesen szintetikus, akkor már a Repsolban sem lehet bízni?
Tettem fel 4 db képet, - remélem sikerült - látszódjék a 4T syntetico és a 4T Racing gyári cimkéjén hirdetett különbség.
Mindegyik Spanyol gyártású és csomagolású. Az azonos viszkozitású olajok hátulján a Jaso és API minősítések, szövegek, számok ugyanazok.
Próbáltam utánanézni, mi is a különbség a szintetikus és a teljesen szintetikus olaj között, de nem tudtam rájönni.
Az alábbi boltokban is – többek között- ugyanígy különböztetik meg.
Nyugodtan aludhatsz,jó olaj van benne,a szervizben is csak ezt fogják mondani.
Nekem ennél gyengébb minősítésű Shell olaj van benne,ráadásul csak fél-szintetikus,nem is SL teljesítményű, hanem gyengébb SG-s.
Tegnap 280 km nyomtam vele autópályán és még sincs semmi gondom. Ezzel az olajjal raktam le télre. (akkor került bele)
Ismerjük egymást? Honnan? Örülnék ha leírnád honnan ismerjük egymást. Ha nem itt a fórumon akkor msn-re vegyél fel. Nagyon kíváncsi vagyok.
Msn: koczo93@windowslive.com
Ismerjük egymást? Honnan? Örülnék ha leírnád honnan ismerjük egymást. Ha nem itt a fórumon akkor msn-re vegyél fel. Nagyon kíváncsi vagyok.
Msn: koczo93@windowslive.com
MOTUL 300V 4T Factory Line Off Road 5W40 és 15W60
Nyerteseknek
A MOTUL jelenleg is és a jövőt tekintve is a versenyolajok csillaga. Az új termékek, a MOTUL 300V 4T Factory Line Off Road 5W40 és 15W60 még nagyobb sebességet hoz a motokrossz és endúró versenyekre.
Mindazok, akik a MOTUL-t választják, a nyertes oldalra kerülnek. Ez a magyarázata annak, hogy az ismert márka nagyteljesítményű termékei oly nagy mértékben keresettek a motorversenyeken. A két új motoros termék, a 300V 4T FL Off Road 5W40 és 15W60 viszkozitású változatai ismételten a márka kiemelkedő innovációs erejét tanúsítják. A motokrossz és endúró versenyzők számára kifejlesztett, teljesen szintetikus, észter bázisú, négyütemű motorolajok még több erőt garantálnak a profik számára.
Mindkét viszkozitás nagy nyírásstabilitást biztosít mind a motor, mind pedig a váltó védelme érdekében. Az új kenőanyagok hatékonyabb erőátvitelt garantálnak maximális teljesítmény mellett. Ezen felül a MOTUL 300V 4T FL Off Road 15W60 kiegyenlíti az el nem égett üzemanyag által hígabb kenőolaj tulajdonságait. Alexander Hornoff, a MOTUL Deutschland GmbH technikai igazgatója tájékoztatása szerint mindkét termék meghaladja a JASO MA & API által támasztott követelményeket. A nedves kuplungos teszt ráadásul a
JASO T904 előírásainak megfelelően zajlott. Mindez azt jelenti : a MOTUL úgy napjainkban, mint a jövőben a motoros versenyek csillaga marad.
Egy pillantás a MOTUL-ra
A MOTUL az elsőként bejegyzett amerikai vállalatok egyike volt az 1853-as jegyzékbe vételével. Ennek eredményeként aligha került bármely más olajos vállalat olyan szoros közeli kapcsolatba a belső égésű motorok fejlődésével, mint a MOTUL. Csúcsminőségű autós és motorkerékpáros termékek fejlesztése és gyártása szakértőjeként a MOTUL hosszú időre visszatekintő tapasztalattal és know-how-val rendelkezik a kenőanyaggyártás területén. A MOTUL valamennyi gyártómű jóváhagyásával rendelkezik.
Párizsi központjával, német, továbbá világszerte több mint 100 országos képviseletével a MOTUL a globális kenőanyag ipar elismert szereplője.
Igazából 1-2 hónapja néztem a hirdetést a képesmotoron, én is meglepődtem az áron, felhívtam és mondta, h még (asszem) 6db van neki készleten. No mind1
Igen a Motul Chain Clean-t használom hozzá (ez 2,5e volt), igaz most tecsóban vettem Mol-os tisztítót, mert olcsóbb de még nem próbáltam.
Igazábol elhiszem, hogy talán lehetett kapni 2500-ért, de szerintem, ha most akarnál venni tuti nem kapnál annyiért.
Hidd el, ezzel foglalkozom. A lényege, talán amit nem sokan tudnak, hogy a Motul a világon az eggyetlen olyan cég, aki kizárolag 1 finomítótol vásárol nyersanyagot, és a világon csak 1 helyen palackozza a termékeit. Tehát ugyanazt a minőséget kapod pl Dél Afikában, mint Japánban, vagy akár itthon. Ennek az eredmény, hogy nincs minőség eltérés, mint pl a castrolnál, hogy az eggyik olajcserénél Ukrán import olajat nyomsz bele, következőleg Olasz piacost stb...
Jó láncápolást
Alkalom adtán próbáld majd ki a "chain clean"-t is nagyon jó kis lánctisztitó cuccos.
Pedig simán lehet kapni ennyiért, hidd el. Igaz én már bevásároltam belőle de akkor még 3000ft-ért, szerintem ez is igen jó ár a listaárhoz képest...Előtte Road +-t használtam ugyan onnan véve, mint factoryt se azzal, se ezzel nem volt semmi hiba. A láncban van már 30e km és mintha új lenne. Igaz fogkefével tisztítgatom
Motrul Factory láncpray listaára: 4790,-
2500ft-ért szerintem nemigen lehet hozzájutni, max, ha valaki a saját zsebe ellensége...
Viszont ebben az árban sima road+ lehet kapni, ami ugyanolyan tökéletes, ha csak nem versenyzel, a hungaroringen. Mert a külömség csak a nagyobb hőbírás, sima utcai / túra hasznbálatra felesleges.
csá !
Különben 2T CASTROL POWER olajat használok bele csak a cégtöl ahol dolgozok tudok hozni olyan ben zint tisztáman vagyok vele hogy egy 0-a de gondolom megkérdem ! válaszodat köszönöm !
Te tudod hogy mi szeméjesen is ismerjük egymást?
Minap közösen rendeltünk az olajboltból 10w40 ill. 10w50 Repsol olajat.
Volt itthon ( nem onnan vásárolt) mindkettőből. A címkéjük hasonló, bár számomra nem érthető minden teljesen.
Az alábbi belinkelt boltokban is az ismertetőkben 10w40 olajról azt írják, hogy szintetikus. Nem részszintetikus, nem szintetikus tartalommal, hanem szintetikus.
A 10w50-re pedig, hogy teljesen szintetikus. Ennél a pontnál megtorpantam, ugyanis a szintetikus az 100% szintetikust jelent, legalábbis szerintem.
A frissen ( Spanyolorszáágban csomagolt) vásárolt 10w40 Repsolr a meg rányomták, hogy fully syntetic.
Ha valóban teljesen szintetikus, akkor 1700 pénzért elég olcsó.
Ha nem teljesen szintetikus, akkor már a Repsolban sem lehet bízni?
Tettem fel 4 db képet, - remélem sikerült - látszódjék a 4T syntetico és a 4T Racing gyári cimkéjén hirdetett különbség.
Mindegyik Spanyol gyártású és csomagolású. Az azonos viszkozitású olajok hátulján a Jaso és API minősítések, szövegek, számok ugyanazok.
Próbáltam utánanézni, mi is a különbség a szintetikus és a teljesen szintetikus olaj között, de nem tudtam rájönni.
Az alábbi boltokban is – többek között- ugyanígy különböztetik meg.
http://www.speedsynth.hu/repso...
http://bolthely.hu/webautosh
op...