hónapokig áztattam a lánc o gyűrűit benzinbe és semmi baja sem lett, szinte mérhetetlen volt a gumi dagadás
én leveszem a láncot mert patentszemes, beleteszem egy 5literes pet-be aztán egy liter benzin rá és indulhat a rázogatás
egy idő után leöntöm a benzint megszűröm és mehet vissza
mikor tisztának tűnik a lánc akkor másik pet és másik benzinben rázogatás, utána szárítás és láncspray
akkor szoktam mosogatni amikor a lánccsap nemigen látszik az oldalán a trutyitól
a használt benzint meg ülepítem, egész letisztul majd leöntöm a tiszta részét
5 liter benzin évekig elég.....
1., Szeretném 4 éves FZ6-on lecserélni a teleszkópolajat, de tanácstalan vagyok, hogy mennyi kell bele, és legfőképp milyen? Nem bánnám, ha egy picivel keményebb lenne.
2., A kormánycsapágy zsírzásához egyszerű lítiumos kenőzsírt használjak, vagy tudtok jobbat?
Sziasztok!
Tud valaki arról mondani valamit, hogy a petróleum tényleg jó-e lánctisztításhoz? Vagy melyik lánctisztítót ajánljátok, amelyik nem nyírja az O - gyűrűt?
Az soha nem a gyertyán múlik (ugyanúgy, mint az olajoknál: mindig a jármű szabja meg, hiába teszel bele ún. "LongLife" olajat, ha nem tudja kezelni a gép.)
Szóval gépkönyv szerint (ha nincs meg, a neten is megtalálható), én egyébként 12 ezrenként cserélem.
Nyilván, a pályahasználat felezi a normál intervallumot.
nem volt gond, csak gondoltam azzal nem teszek vele rosszat
akkor elég a normál
a CR9E, és a CR9EK között mi a különbség, most nem arra gondolok hogy egypólusú meg többpólusú, hanem élettartam és megbízhatóság
gáz 170pénz, enne 4 litert, itthon pont ideális lenne, messzire meg nem megyek....
és össze sem kened a kezed .
mondjuk ha vizes lenne a motorom már rég gázüzeműre lenne alakítva...
Hogy én mennyire irigyellek
én leveszem a láncot mert patentszemes, beleteszem egy 5literes pet-be aztán egy liter benzin rá és indulhat a rázogatás
egy idő után leöntöm a benzint megszűröm és mehet vissza
mikor tisztának tűnik a lánc akkor másik pet és másik benzinben rázogatás, utána szárítás és láncspray
akkor szoktam mosogatni amikor a lánccsap nemigen látszik az oldalán a trutyitól
a használt benzint meg ülepítem, egész letisztul majd leöntöm a tiszta részét
5 liter benzin évekig elég.....
A zsír pedig maradhat a lítiumbázisú.
Lehet kapni direkt lánctisztító spray-ket! Láttam, hogy mától akciós a teszkóban 2hétig! 1690 és 1790 a MOL tisztító és lánckenő!
1., Szeretném 4 éves FZ6-on lecserélni a teleszkópolajat, de tanácstalan vagyok, hogy mennyi kell bele, és legfőképp milyen? Nem bánnám, ha egy picivel keményebb lenne.
2., A kormánycsapágy zsírzásához egyszerű lítiumos kenőzsírt használjak, vagy tudtok jobbat?
Köszi az infót!
Tud valaki arról mondani valamit, hogy a petróleum tényleg jó-e lánctisztításhoz? Vagy melyik lánctisztítót ajánljátok, amelyik nem nyírja az O - gyűrűt?
Szóval gépkönyv szerint (ha nincs meg, a neten is megtalálható), én egyébként 12 ezrenként cserélem.
Nyilván, a pályahasználat felezi a normál intervallumot.
Nekem jobb tapasztalataim vannak vele, az EK-t igénylő motorjaim is sima E-vel jártak - gond nélkül.
akkor elég a normál
a CR9E, és a CR9EK között mi a különbség, most nem arra gondolok hogy egypólusú meg többpólusú, hanem élettartam és megbízhatóság